proassist logo

Pomożemy rozwiązać każdy problem.

Staramy się, aby nasze usługi były jak najlepiej zrozumiałe i proste w obsłudze. Dzięki temu korzystanie z telefonicznej rejestracji nie stanowi problemu.

bazawiedzy
placówki

Placówki

Specjalista

Kontrahent

placówki

Placówki

Specjalista

Kontrahent

Formy wsparcia

Użytkownicy naszego systemu mają do wyboru trzy formy kontaktu z naszymi konsultantami, do których można zwracać się z kwestiami problematycznymi, dotyczącymi oprogramowania Proassist.

Czat z konsultantem

Aby skorzystać z czatu z naszym agentem wystarczy zalogować się do systemu Proassist i kliknąć ikonkę czatu w lewym dolnym rogu, a następnie zadać mu pytanie poprzez wpisanie go do okienka. Dana forma kontaktu jest najszybszą i najbardziej skuteczną, ponieważ jest dostępna podczas korzystania z systemu i skutkuje natychmiastową odpowiedzią. Czat dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.

Kontakt telefoniczny

Aby skontaktować się z naszym konsultantem telefonicznie możesz zadzwonić pod
dany numer telefonu: 12 390 61 93

Kontakt mailowy

Zapytania dotyczące systemu możesz kierować tutaj: pomoc@proassist.pl

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!