Poleć Proassist znajomym i zbieraj nagrody:

Profesjonalne wsparcie Twojej placówki medycznej!

Uzyskaj przewagę nad konkurencją, dzięki wsparciu naszej niezawodnej rejestracji telefonicznej!
grafika

Dlaczego warto wprowadzić rejestrację telefoniczną Proassist?

Telefoniczna rejestracja pacjenta
6 dni w tygodniu:
Pn-Pt: 8:00 - 20:00
Sb: 8:00 - 15:00

Odwoływanie/przekładanie wizyt
w przypadku nieobecności specjalisty

Możliwość telefonicznego potwierdzania wizyt wraz z opcją niwelowania niepotrzebnych luk

Zapowiedzi głosowe
dla telefonujących osób

Możliwość monitorowania rozmów
i dostęp do billingów rozmów

Możliwość utworzenia centrali
telefoniczej z menu tonowym

System przypomnień SMS

Rejestracja on-line na
Twojej stronie internetowej

Własna strona internetowa

Jak to działa?

Obejrzyj krótki film informacyjny, aby dowiedzieć się jak wspieramy już setki gabinetów lekarskich oraz duże placówki medyczne!

Nie pozwól by Twoi pacjenci przeszli do konkurencji.
Zapewnij im pełną obsługę w zakresie telefonicznej rejestracji, wybierając jedną z trzech dostępnych opcji:

Odbiór wszystkich połączeń głosowych
kierowanych do centrum medycznego.

Odbiór połączeń przed i po godzinach pracy gabinetu.

Odbiór połączeń, gdy Twoje rejestratorki są zajęte.

Jak Proassist pomoże managerowi Twojej placówki medycznej?

Odbieranie połączeń telefonicznych

Zwiększ współczynnik odbieralności w Twojej placówce medycznej aż do 95% i średni czas oczekiwania poniżej 9 sekund. Jeżeli pacjent nie poczeka na linii to do niego oddzwonimy.

Możemy odbierać wszystkie połączenia kierowane do Twojej placówki, lub odbierać po ustalonym czasie, jeżeli rejestracja na miejscu jest zajęta. Nasze rejestratorki profesjonalnie zapiszą pacjenta na wybraną usługę i odpowiedzą na pytania odnośnie zabiegu oraz lokalizacji.

Dostęp do odebranych/nieodebranych połączeń

Stworzyliśmy Wirtualny Sekretariat, abyś mógł na bieżąco monitorować wszystkie przychodzące połączenia do Twojej placówki przez naszą wirtualną centralę. Dzięki temu możesz w każdej chwili sprawdzić jak dla Ciebie pracujemy !
odsłuch połączeń

Możliwość odsłuchania połączeń telefonicznych

Odsłuchaj każdą rozmowę! Za pomocą Wirtualnego Sekretariatu możesz odsłuchać lub pobrać dowolną rozmowę przeprowadzoną przez rejestrację telefoniczną i być pewnym, że prowadzi rozmowy z według skutecznego skryptu rozmowy.

Rejestracja 24/7 na Twojej stronie internetowej

Rejestracja internetowa odciaży Twoją rejestrację na miejscu oraz umożliwi pacjentowi zapis na wizytę 24/7, natomiast rejestracja telefoniczna Proassist pozwoli Twojemu personelowi zaopiekować się pacjentem przebywającym już w gabinecie.

zapełnij grafik

Zapełnij grafik lekarza nie tylko rejestracją telefoniczną

Zapełnij grafik lekarza nie tylko samą rejestracją telefoniczną.
Proassist pozwala ci w prowadzić jeden kalendarz wizyt i w łatwy sposób rozpoznać źródło zapisu pacjenta do Twojej placówki.

 Możesz zapisywać do jednego kalendarza wizyty z telefonicznej rejestracji pacjentów Proassist, rejestracji online przez swoją stronę internetową, rejestracji dokonywanych przez personel placówki, zapisów przez portal Znanylekarz i Klniki.pl

Pomoc techniczna na żywo

Nasza pomoc techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 21:00. Możemy pomóc telefonicznie, mailowo lub przez Czat, który pozwala na szybką odpowiedź na pytania, rozwianie wątpliwości lub udzielenie dodatkowych informacji dla każdego użytkownika systemu Proassist. W razie wątpliwości połączymy się zdalnie, aby rozwiązać problem.

pomoctechniczna

Zintegruj system zapisów na wizyty
z oprogramowaniem medycznym Proassist

Program medyczny jest przystosowany do prowadzenia podmiotów medycznych. Specjalista może w nim wypełnić dokumentację medyczną, natomiast manager placówki rozliczyć lekarza. System posiada liczne niezbędne integracje z systemem P1, ZUS, Ewuś, drukarka fiskalna i Bluemedia.

Jak Proassist ułatwi pracę Twojej rejestracji telefonicznej?

Odbieranie połączeń telefonicznych

Zwiększ współczynnik odbieralności w Twojej placówce medycznej aż do 95% i średni czas oczekiwania poniżej 9 sekund. Jeżeli pacjent nie poczeka na linii to do niego oddzwonimy.

Możemy odbierać wszystkie połączenia kierowane do Twojej placówki, lub odbierać po ustalonym czasie, jeżeli rejestracja na miejscu jest zajęta. Nasze rejestratorki profesjonalnie zapiszą pacjenta na wybraną usługę i odpowiedzą na pytania odnośnie usługi oraz lokalizacji.

Telefoniczne potwierdzanie wizyt

Zmniejsz współczynnik osób nieprzychodzących na wizyty! Kilkukrotnie podejmiemy próbę kontaktu z pacjentem, aby przypomnieć i potwierdzić jego wizytę w placówce.

Wolne terminy możemy uzupełnić czekającymi osobami z listy rezerwowej likwidując luki w grafiku specjalisty.
potwierdzanie wizyt

Automatyczne proponowanie
najmniej obłożonego specjalisty

Dzięki przejrzystemu grafikowi pracy w bardzo łatwy i szybki sposób możesz wyszukać dostępne terminy oraz zarezerwować wizytę. Grafik pozwala na zestawieniu pracy kilku specjalistów tego samego dnia i automatycznie proponuje termin do najmniej obłożonego specjalisty.

Powiadomienia SMS o nadchodzącej wizycie, z możliwością anulowania wizyty

Nie trać czasu przez nieobecnych pacjentów – wysyłaj im automatyczne przypomnienia o nadchodzącej wizycie wraz z możliwością odwołania.
Dzięki takim przypomnieniom pacjent może odwołać wizytę wcześniej, a placówka przyjąć na jego miejsce innego pacjenta. Zaoszczędzisz swój czas, a także pieniądze.

odwołanie wizyty SMS
edycja karty pacjenta

Łatwe zarządzanie i edycja danych pacjenta

Dzięki kartotece masz wgląd do wszystkich informacji związanych z danym pacjentem: dane osobowe, podstawowe informacje medyczne, formularze pacjenta, historia wizyt oraz załączniki. System jest bardzo prosty i intuicyjny – po wpisaniu numeru PESEL – data urodzenia generuje się automatycznie.

Aplikacja mobilna do obsługi pacjentów

Twoje całe centrum medyczne w telefonie!
Dzięki naszej aplikacji mobilnej Twoja rejestracja może zapisywać pacjentów, przenosić wizyty i uzupełnić jego kartotekę. Łatwa i intuicyjna aplikacja pozwoli Twoim specjalistom na przeprowadzenie wizyty ze swojego telefonu.

Wypełniaj elektroniczną dokumentację medyczną głosem i przejdź na wyższy poziom obsługi pacjentów!
aplikacja mobilna dla lekarza mockup telefonu z widokiem aplikacji proassist

Umów się na prezentację demo!

Jeśli nie jesteś zdecydowany na rozpoczęcie bezpłatnego okresu testowego, możesz umówić bezpłatną prezentację demo, podczas której pokażemy Ci możliwości Oprogramowania Medycznego Proassist!
Grafika wektorowa do telefonicznej rejestracji z oprogramowania

Zalety wsparcia rejestracji telefonicznej Proassist
dla Centrum Medycznego

Mała rotacja pracowników

Profesjonalny wywiad przed wdrożeniem telefonicznej obsługi pacjentów

Skrypt rozmów na bazie naszego doświadczenia, który ułatwia pracę rejestracji

Wykwalifikowany i przeszkolony zespół

System zaprojektowany
pod kątem pracy rejestracji telefonicznej

Infografiki ułatwiające pracę rejestracji

Pacjent domyślnie zapisuje się na usługę, dlatego zawsze podajemy mu najbliższy wolny termin do najmniej obleganego specjalisty

Dwa rodzaje telefonicznego
potwierdzania wizyt

Premiowanie pracowników,
za jak najszybsze i najskuteczniejsze zapisanie na wizytę

Prowadzenie listy rezerwowej oraz niwelowanie luk w grafikach specjalistów

Przenoszenie pacjentów specjalisty
na inny termin

Monitorowanie połączeń i comiesięczne podsumowanie pracy rejestracji

Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie?

Umów się na bezpłatną prezentację naszego oprogramowania medycznego i sam zobacz, jak możesz ułatwić codzienną pracę sobie i innym specjalistą!

Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy

Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł

Logo AGH
Logo NCBR granatowe na przezroczystym tle
Flaga Polski
Polskie godło
infostrateg
Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Informacja o plikach Cookie

Nasza strona internetowa używa plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie podczas przeglądania naszej strony. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie lub tablecie) podczas odwiedzania różnych stron internetowych.

Cześć!

Podaj numer telefonu, a oddzwonimy do 2 minut!