Telefoniczna rejestracja pacjenta
6 dni w tygodniu:
Pn-Pt: 8:00 - 20:00
Sb: 8:00 - 15:00
Odwoływanie/przekładanie wizyt
w przypadku nieobecności specjalisty
Możliwość telefonicznego potwierdzania wizyt wraz z opcją niwelowania niepotrzebnych luk
Zapowiedzi głosowe
dla telefonujących osób
Możliwość monitorowania rozmów
i dostęp do billingów rozmów
Możliwość utworzenia centrali
telefoniczej z menu tonowym
System przypomnień SMS
Rejestracja on-line na
Twojej stronie internetowej
Własna strona internetowa
Obejrzyj krótki film informacyjny, aby dowiedzieć się jak wspieramy już setki gabinetów lekarskich oraz duże placówki medyczne!
Nie pozwól by Twoi pacjenci przeszli do konkurencji.
Zapewnij im pełną obsługę w zakresie telefonicznej rejestracji, wybierając jedną z trzech dostępnych opcji:
Zwiększ współczynnik odbieralności w Twojej placówce medycznej aż do 95% i średni czas oczekiwania poniżej 9 sekund. Jeżeli pacjent nie poczeka na linii to do niego oddzwonimy.
Możemy odbierać wszystkie połączenia kierowane do Twojej placówki, lub odbierać po ustalonym czasie, jeżeli rejestracja na miejscu jest zajęta. Nasze rejestratorki profesjonalnie zapiszą pacjenta na wybraną usługę i odpowiedzą na pytania odnośnie zabiegu oraz lokalizacji.
Rejestracja internetowa odciaży Twoją rejestrację na miejscu oraz umożliwi pacjentowi zapis na wizytę 24/7, natomiast rejestracja telefoniczna Proassist pozwoli Twojemu personelowi zaopiekować się pacjentem przebywającym już w gabinecie.
Zapełnij grafik lekarza nie tylko samą rejestracją telefoniczną.
Proassist pozwala ci w prowadzić jeden kalendarz wizyt i w łatwy sposób rozpoznać źródło zapisu pacjenta do Twojej placówki.
Możesz zapisywać do jednego kalendarza wizyty z telefonicznej rejestracji pacjentów Proassist, rejestracji online przez swoją stronę internetową, rejestracji dokonywanych przez personel placówki, zapisów przez portal Znanylekarz i Klniki.pl
Nasza pomoc techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 21:00. Możemy pomóc telefonicznie, mailowo lub przez Czat, który pozwala na szybką odpowiedź na pytania, rozwianie wątpliwości lub udzielenie dodatkowych informacji dla każdego użytkownika systemu Proassist. W razie wątpliwości połączymy się zdalnie, aby rozwiązać problem.
Dzięki przejrzystemu grafikowi pracy w bardzo łatwy i szybki sposób możesz wyszukać dostępne terminy oraz zarezerwować wizytę. Grafik pozwala na zestawieniu pracy kilku specjalistów tego samego dnia i automatycznie proponuje termin do najmniej obłożonego specjalisty.
Nie trać czasu przez nieobecnych pacjentów – wysyłaj im automatyczne przypomnienia o nadchodzącej wizycie wraz z możliwością odwołania.
Dzięki takim przypomnieniom pacjent może odwołać wizytę wcześniej, a placówka przyjąć na jego miejsce innego pacjenta. Zaoszczędzisz swój czas, a także pieniądze.
Mała rotacja pracowników
Profesjonalny wywiad przed wdrożeniem telefonicznej obsługi pacjentów
Skrypt rozmów na bazie naszego doświadczenia, który ułatwia pracę rejestracji
Wykwalifikowany i przeszkolony zespół
System zaprojektowany
pod kątem pracy rejestracji telefonicznej
Infografiki ułatwiające pracę rejestracji
Pacjent domyślnie zapisuje się na usługę, dlatego zawsze podajemy mu najbliższy wolny termin do najmniej obleganego specjalisty
Dwa rodzaje telefonicznego
potwierdzania wizyt
Premiowanie pracowników,
za jak najszybsze i najskuteczniejsze zapisanie na wizytę
Prowadzenie listy rezerwowej oraz niwelowanie luk w grafikach specjalistów
Przenoszenie pacjentów specjalisty
na inny termin
Monitorowanie połączeń i comiesięczne podsumowanie pracy rejestracji
Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy
Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł
Informacja o plikach Cookie