Kalendarz wizyt, wypełnianie EDM i zdalna rejestracja dla fizjoterapeutów

Jeśli prowadzisz gabinet fizjoterapeutyczny, wiesz, jak ważne jest skuteczne zarządzanie harmonogramem wizyt i dokumentacją pacjentów. Proassist to system stworzony z myślą o fizjoterapeutach, który pozwala na szybkie i przyjemne wypełnianie EDM i kompleksowe zarządzanie placówką.

Chcesz dowiedzieć się więcej i zobaczyć jak działa system?
Terapeuta pomaga pacjentce w ćwiczeniach ramienia w gabinecie z komputerem.

Rejestracja telefoniczna

Oprócz systemu do zarządzania gabinetem oferujemy również wsparcie telefoniczne. Nie musisz już stawać przed wyborem, czy odebrać telefon prowadząc aktualnie terapię, czy pozwolić aby dzwoniący pacjent umówił się do kogoś innego.

Możesz zatrudnić Proassist!

Nie musisz kupować nowego numeru telefonu, możesz przekierować cały ruch połączeń do Proassist nie tracąc przy tym pacjentów! Rejestratorki medyczne z Proassist będą odbierały połączenia od poniedziałku do piątku od 08:00 do 20:00 oraz w soboty od 08:00 do 15:00.

A Ty w tym czasie będziesz mógł zająć się pacjentem lub cieszyć życiem prywatnym. Odetnij się od konieczności bycia ciągle pod telefonem!
Kobieta w niebieskim uniformie medycznym ze stetoskopem i tabletem, informuje o rejestracji.

Rejestracja online i płatności internetowe

Dla osób korzystających z kalendarza Proassist przygotowaliśmy specjalną wtyczkę do e-rejestracji, dzięki której pacjenci będą mogli zapisywać się także przez stronę internetową placówki, wizytówkę Google, a nawet przez media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok)!

Dodatkowo, jeśli korzystasz z usług Znanego Lekarza i posiadasz pakiet VIP, to nie musisz martwić się o zdublowane wizyty. Kalendarz Proassist zostanie zsynchronizowany z terminami wizyt udostępnionymi na platformie ZnanyLekarz.

Posiadając e-rejestrację możesz także wprowadzić do swojego gabinetu możliwość przedpłat za wizyty i dokonywania płatności internetowych. Sam zdecydujesz, czy pacjent musi zapłacić z góry całą kwotę, czy tylko jej część oraz czy w razie nie zjawienia się na wizycie oddasz mu pieniądze. W porozumieniu z prawnikiem specjalizującym się w branży medycznej, przygotowaliśmy dla naszych użytkowników regulaminy płatności, które gwarantują, że płatności online będą odbywać się zgodnie z prawem.
Osoba trzyma telefon z aplikacją do rezerwacji wizyty w gabinecie, dostępnej całą dobę.

Automatyczne przypomnienia SMS

Jeśli zadajesz sobie pytanie: jak poradzić sobie z pacjentami, którzy nie odwołują wizyt i nie pojawiają się w gabinecie? Odpowiedź jest prosta – zadbaj o to, by pacjenci nie zapominali o umówionych spotkaniach.

W systemie medycznym Proassist możesz ustawić automatyczną wysyłkę SMSów z potwierdzeniem dokonania rezerwacji oraz przypomnieniem o wizycie. To Ty ustalasz, ile przypomnień powinien otrzymać pacjent i w jakich odstępach czasowych. Może to być SMS na tydzień przed wizytą, 3 dni przed albo 24H wcześniej. Możliwości jest wiele i od Ciebie zależy, kiedy pacjent otrzyma wiadomość.

Treść przypomnienia SMS jest skonstruowana w taki sposób, że jeśli pacjent nie będzie mógł pojawić się na wizycie, to dzięki automatyzacji będzie mógł zwolnić termin. Gdy pacjent wyśle odpowiednią wiadomość, jego rezerwacja trafi do zakładki “wizyty odwołane” i zwolni się miejsce w kalendarzu.
Telefon z aplikacją wiadomości, pokazujący powiadomienie SMS o wizycie w centrum medycznym.

Lista rezerwowa

Miejsce zwolnione przez pacjenta w ostatniej chwili możesz szybko zapełnić dzięki liście rezerwowej. Prowadzenie takiej listy umożliwia szybką weryfikację, czy są pacjenci zainteresowani zwolnionym terminem. Wystarczy do nich zadzwonić i pozbyć się luki w grafiku.

Pozwala to na zapewnienie ciągłości pracy fizjoterapeuty i brak strat finansowych. Zdajemy sobie sprawę, że nie ma nic gorszego niż godzinna przerwa pomiędzy pacjentami spowodowana nagłym odwołaniem wizyty.
Osoba w niebieskim stroju medycznym w jasnym pomieszczeniu z teczką i długopisem.

Obejrzyj nagranie i zobacz, jak wygląda system!

Odtwórz wideo

Wypełnianie EDM i raportowanie zdarzeń medycznych

Żmudne wypełnianie dokumentacji medycznej może stać się o wiele prostsze, szybsze i przyjemniejsze z odpowiednim systemem do wypełniania EDM. W Proassist dbamy o to, by praca fizjoterapeutów była przyjemniejsza i dlatego wprowadziliśmy liczne usprawnienia w wypełnianiu dokumentacji.

Przede wszystkim, każdy specjalista może spersonalizować swoją tabelę wizyt w taki sposób, w jaki wygodniej mu pracować. Jeśli nie potrzebujesz jakiegoś okna albo wypełniasz je na końcu, możesz wszystko ustawić pod siebie.

Dodatkowo, możesz stworzyć swoje szablony wizyt, które pozwolą na szybsze uzupełnienie dokumentacji EDM. W przypadku wizyt odbywających się cyklicznie, dobrym rozwiązaniem jest także powielanie wizyt, dzięki któremu zawartość dowolnej wizyty zostanie skopiowana i będziesz mógł ją edytować i uzupełnić o aktualne informacje.
Kobieta w białym kitlu używa laptopa w gabinecie z opisem o dokumentacji medycznej.

Dodawanie zdjęć do dokumentacji

W śledzeniu postępów terapii i efektów zabiegów szczególnie przydatne jest tworzenie dokumentacji zdjęciowej. W Proassist zadbaliśmy o to, by szybko można było dodać zrobione zdjęcie prosto do dokumentacji pacjenta. Pozwala na to aplikacja mobilna dostępna zarówno na Android, jak i na iOS.

Aplikacja pozwala również na szybkie skanowanie dokumentów papierowych za pomocą telefonu i dodawanie ich do elektronicznej karty pacjenta. To spora oszczędność czasu i pieniędzy.
Osoba z telefonem z aplikacją medyczną przegląda dokumenty na biurku, w tle półki.

Głosowe wypełnianie EDM

Jedną z najczęściej wykorzystywanych funkcji w gabinetach fizjoterapeutycznych jest wypełnianie dokumentacji medycznej za pomocą funkcji przetwarzania mowy na tekst dostępnej w każdym smartfonie.

Pozwala ona na wypełnianie karty pacjenta w trakcie jego wizyty, bez konieczności podchodzenia do komputera.
Mężczyzna w niebieskim kitlu medycznym używa smartfona, ekran aplikacji medycznej obok.

Podpisywanie dokumentów na tablecie

Pacjenci pierwszorazowi często wypełniają różnego rodzaju kwestionariusze zdrowia, podpisują zgody RODO, czy też zgody marketingowe. Do Proassist wprowadziliśmy możliwość podpisywania dokumentów na tablecie za pomocą podpisu elektronicznego.

Przestań produkować niepotrzebnie stosy papierowych dokumentów! Daj pacjentom możliwość podpisywania dokumentów na tablecie i wytwarzaj zgody wyłącznie w formie elektronicznej.
Wymienione wyżej funkcje to zaledwie ułamek tego, co oferuje oprogramowanie Proassist. Jeśli jesteś zainteresowany systemem, ale nie widzisz funkcji, która Cię interesuje – zapytaj! Bardzo prawdopodobne, że ją posiadamy, ale nie została tutaj opisana.
Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Cześć!

Chcesz, abyśmy oddzwonili do Ciebie w ciągu 5 minut? Kliknij przycisk!