Pakiet pomocy Proassist

Z radością informujemy, że spisaliśmy zakres pomocy, jakiej możemy udzielić podczas naszej współpracy! Pakiet pomocy jest tym, czego potrzebujesz aby sprawnie korzystać z systemu Proassist. Nie tylko dostarczymy Ci oprogramowanie, ale również zapewnimy wsparcie w procesie wdrożenia pracowników do pracy w nowym systemie. Chętnie pomożemy także rozwiązać wszystkie problemy w bieżącej pracy! Priorytetem dla nas jest Twój komfort pracy, dlatego zrobimy wszystko, aby pomóc Ci w sprawnym korzystaniu z oprogramowania medycznego.
Opcja podstawowa
Brak pakietu pomocy
0 zł / mies.
Samodzielne konfiguracje, migracje i poprawki w systemie.
Pakiet PRO
Pakiet pomocy Proassist
9 zł / mies. za kalendarz netto
Oszczędzasz nawet do 3 godzin pracy miesięcznie – w tym czasie zarobisz znacznie więcej niż 9 zł.
Poniższe działania realizujemy w ramach Pakietu pomocy Proassist.
Czyli w jakich momentach potrzebujesz wsparcia Proassist?
Rejestracja telefoniczna Standard
Migracja danych – przeniesienie bazy, opracowanie plików, przechowywanie danych
Przepisanie i edycja cennika (dodawanie/usuwanie usług, zmiana cen)
Wygenerowanie certyfikatów ZUS i P1 (portal ZUS oraz e-Zdrowie)
Konfiguracja dokumentacji dla całej placówki (RODO, ankiety, szablony wizyt, wydruki)
Pakiet pomocy to nie tylko „dodatkowy abonament”, ale realne odciążenie zespołu i mniejsze ryzyko błędów w konfiguracji systemu.
9 zł / mies. za kalendarz netto
Zakres wsparcia Brak pakietu
pomocy
Pakiet pomocy
Ustawienia wydruku dokumentacji medycznej EDM
Ustawienie poradni, przypisanie specjalistów, nagłówki w dokumentacji Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Zarządzanie drukami i zaświadczeniami dla pacjentów (edycja, tworzenie, usuwanie) Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Szablony wizyt w EDM
Stworzenie szablonów wizyt na potrzeby specjalisty Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Utworzenie szablonu wywiadu lekarskiego Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Ustawienia sekcji wypełniania zdarzenia medycznego Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Stworzenie automatyzacji w oknie przeprowadzenia wizyty Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Ustawienie szablonu e-recepty na lek recepturowy Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Dodanie szablonu e-skierowania Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Rejestracja online
Ustawienie kolejności wyświetlania specjalistów na widgecie Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Zarządzanie wyświetlaniem usług na widgecie Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Edycja dodatkowych informacji wyświetlanych na widgecie Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Zarządzanie zgodą RODO na widgecie Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Tworzenie pól danych jako opcjonalnych lub wymaganych przy rejestracji online Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Cennik / Usługi
Przypisanie i usuwanie specjalisty do usługi Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Zmiana nazwy i ceny usługi Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Edycja ustawień usług (np. „pokaż na widgecie”) Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Dodawanie i edycja informacji oraz załączników wysyłanych na e-mail pacjenta Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Tworzenie i edycja grup usług (przypisywanie usług do grup) Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Ustawienie usług wymagających przedpłaty Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Magazyn
Zmiana nazwy i ceny produktów Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Dodanie i usunięcie produktu Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Przypisanie produktów do rozliczenia usług Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Rozliczenia
Zmiany formy wynagrodzenia w usługach rozliczeniowych (nazwy, stawki VAT) Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Przypisanie użytkowników i nadanie dostępów Dostępne w płatnym pakiecie pomocy
Zmiany danych na wydruku faktury Dostępne w płatnym pakiecie pomocy

Dla nas Twój sukces to absolutny priorytet i jesteśmy
gotowi zrobić wszystko, aby Ci w tym pomóc!

Zespół proassist : Jacek Piaseczyński, Natalia Maruszczak, Mirella Sajdak, Dominik Wieczorek, Jakub Tuźnik, Mateusz Chmal i Justyna Kusztal
Logo PROASSIST z zielonym łukiem przy literze P i niebieskim trójkątem jako literą A.

Zamów bezpłatne
połączenie w 5 minut!

Jesteśmy gotowi, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Dział sprzedaży dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.