Jak zmniejszyć ilość połączeń przychodzących do placówki medycznej, nie tracąc przy tym na liczbie pacjentów?
Jak zmniejszyć ilość połączeń przychodzących do placówki medycznej, nie tracąc przy tym na liczbie pacjentów? Wielu właścicieli i managerów placówek medycznych oraz gabinetów prywatnych zmaga się z nadmiarem...
Moduł fiskalny i faktury w programie medycznym Proassist – wsparcie dla księgowości placówki medycznej
Prowadzenie gabinetu medycznego wymaga nie tylko zapewnienia pacjentom najwyższej jakości opieki, ale także sprawnej organizacji zaplecza administracyjnego. Jednym z najważniejszych aspektów zarządzania...
Wypalenie zawodowe w pracy fizjoterapeuty – jak je rozpoznać i jak mu zapobiegać?
Wypalenie zawodowe w pracy fizjoterapeuty – jak je rozpoznać i jak mu zapobiegać? Wypalenie zawodowe to coraz częstszy problem w zawodach wymagających dużego zaangażowania emocjonalnego i fizycznego – w tym...
Lista rezerwowa w programie medycznym
W placówkach medycznych codziennie pojawia się wiele pacjentów, którzy pilnie potrzebują wizyty, a kalendarz lekarza często bywa wypełniony na wiele tygodni do przodu. Jak zatem radzić sobie z nagłymi...
Czym się różni ZnanyLekarz od Proassist i innych systemów medycznych
Czym się różni ZnanyLekarz od Proassist i innych systemów medycznych? Wybór odpowiedniego narzędzia do zarządzania placówką medyczną oraz umawiania wizyt to decyzja, która może znacząco wpłynąć na codzienną...
Październikowa aktualizacja programu dla gabinetów – nowe funkcje, które usprawnią Twoją pracę!
Październikowa aktualizacja programu dla gabinetów – nowe funkcje, które usprawnią Twoją pracę! W październiku przygotowaliśmy dla Was kolejną paczkę ulepszeń systemu Proassist!...
Budowanie wizerunku placówki medycznej i marki własnej lekarza w mediach społecznościowych
Budowanie wizerunku placówki medycznej i marki własnej lekarza w mediach społecznościowych Marketing medyczny odgrywa ważną rolę w budowaniu silnej pozycji rynkowej placówek medycznych, w szczególności tych,...
Jak uniezależnić placówkę medyczną od portali zewnętrznych i pozyskiwać pacjentów bez prowizji
Jak uniezależnić placówkę medyczną od portali zewnętrznych i pozyskiwać pacjentów bez prowizji Obecnie wiele placówek medycznych decyduje się na korzystanie z portali zewnętrznych, aby dotrzeć do nowych pacjentów. Portale...
Czy marketing w branży medycznej działa?
Czy marketing w branży medycznej działa? W serii spotkań „Gość Proassist” ostatnio sporo rozmawialiśmy o marketingu w gabinecie medycznym i o tym, jak pozyskiwać pacjentów. Najpierw naszym gościem był...