Poleć Proassist znajomym i zbieraj nagrody:

Poleć Proassist znajomym i zbieraj nagrody:

Outsourcing telefonicznej rejestracji pacjentów Proassist

Chcesz usprawnić pracę rejestracji medycznej w Twojej placówce? A może samodzielnie zajmujesz się odbieraniem telefonów i umawianiem pacjentów na wizyty? Sprawdź usługę Proassist – telefoniczną rejestrację Twoich pacjentów na wizyty i w pełni wykorzystaj potencjał marketingowy Twojej placówki.

9 sekund

Właśnie tyle czasu potrzebują nasze rejestratorki telefoniczne, aby odebrać telefon od Twojego pacjenta i umówić go na wizytę.

Centrala telefoniczna

Stworzymy dla Ciebie wirtualną centralę telefoniczną. Zapowiedzi i IVR sprawią, że podczas oczekiwania na podniesienie słuchawki pacjent upewni się, że dodzwonił się w dobre miejsce i wybierze odpowiedni numer zewnętrzny.

Niwelowanie luk w grafiku

Średnio 1 na 3 telefony do placówki kończy się umówieniem terminu przez pacjenta. Zmniejszymy liczbę telefonów, których nie udało się odebrać i umówimy więcej pacjentów.

Transparentne działanie i odbieranie połączeń przez doświadczone rejestratorki – recepta na sukces Twojej placówki

Jako klient telefonicznej rejestracji Proassist masz dostęp do billingów i nagrywanych połączeń. Dzięki temu:

Dostępne formy usługi dla gabinetów i placówek medycznych

Nasze telefoniczne rejestratorki pacjentów pracują od poniedziałku do soboty. 6 dni w tygodniu, średnio 12 godzin dziennie, odbieramy telefony do gabinetów i placówek naszych Klientów. Zaufało nam już +300 klientów.

Dołącz do tego grona i Ty!

Telefoniczne potwierdzenie wizyt

Usługa telefonicznego potwierdzania wizyt jest szczególnie polecana dla specjalistów, którzy przyjmują pacjentów w starszym wieku lub często zmagają się z niepożądanymi lukami w grafiku i chcą je zlikwidować.

Czy konieczna jest rejestracja online w Twojej placówce?

Zadzwonimy do Twoich pacjentów z przypomnieniem o zbliżającym się terminie wizyty i poprosimy o jej potwierdzenie. Jeżeli specjalista ma luki w grafiku, poprosimy pacjenta o to, aby przyszedł wcześniej. Dzięki temu pozbędzie się luk w grafiku i szybciej skończy pracę. W związku z tym proponujemy połączenie telefonicznej i internetowej rejestracji pacjentów, zapewniając widget do rejestracji, gotowy do umieszczenia na Twojej stronie głównej.

Czy outsourcing rejestracji sprawdzi się w Twoim gabinecie?

Pewnie zastanawiasz się, czy rejestratorki są w stanie w dostatecznym stopniu poznać Twoją branże i specyfikę pracy. Wielu specjalistów obawia się skorzystania z outsourcingu telefonicznej rejestracji pacjentów Proassist ze względu na to, że pacjenci muszą zostać powiadomieni m.in. o zaleceniach przed zabiegiem, sposobem przygotowania do wizyty, chcą dowiedzieć się więcej na temat specjalisty, placówki, usługi, czy dojazdu do miejsca docelowego.
Nasze rejestratorki medyczne korzystają z prostych i zapadających w pamięć ikonografik. Dzięki nim szybciej odpowiedzą na pytania pacjentów i udzielą im kompletnych informacji. W przypadku bardziej rozbudowanych procesów rejestracyjnych podczas wdrożenia przygotowujemy wspólnie z Tobą jeszcze dodatkowe informacje dla rejestratorek w specjalnym pliku.

Przejmiemy telefoniczną rejestrację

Kompleksowo zajmiemy się odbieraniem połączeń do Twojej placówki i umawianiem pacjentów na wizyty 6 dni w tygodniu – w godzinach pracy placówki i poza nimi.

Odbierzemy telefon, kiedy Twoja rejestratorka jest zajęta

Zapewnimy wsparcie dla Twojej rejestracji pacjentów w momencie, kiedy nie rejestratorka nie może podnieść słuchawki i umówimy pacjenta na wizyty w wybranym przez niego wolnym terminie.

Odbierzemy telefon w godzinach, kiedy gabinet jest nieczynny

Zwiększymy dostępność Twojej rejestracji pacjentów za sprawą wydłużenia godzin czasu pracy. Odbierzemy połączenia poza godziny pracy Twoich rejestratorek medycznych i umówimy pacjentów na wizyty.

Sprawdź nasze dodatkowe materiały,
aby dowiedzieć się więcej o rejestracji telefonicznej!

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Zostaw swój numer, a zadzwonimy do Ciebie i przedstawimy dostępne funkcję systemu Proassist, które usprawnią pracę w Twojej placówce.

Cześć!

Podaj numer telefonu, a oddzwonimy do 2 minut!