Skąd rejestratorka będzie wiedziała, że pacjent dzwoni do mojej placówki?
System wyświetla informację o tym, do jakiej placówki pacjent chce się dodzwonić. Rejestratorka medyczna z Proassist widzi nazwę placówki, a po odebraniu połączenia automatycznie otwiera się kalendarz wizyt wraz ze wszystkimi informacjami na temat placówki. Dzięki temu jest w stanie odpowiedzieć na pytania dotyczące pilnych wizyt, parkingu i procedury przygotowania się do wizyty.
Czy muszę zmieniać numer telefonu?
Jeśli od kilku lat korzystasz z numeru, na który dzwonią nie tylko pacjenci, ale też prywatne sprawy, to najlepiej ten numer zostawić, uruchomić przekierowanie i kupić nowy numer dla spraw prywatnych. Pacjenci są przyzwyczajeni i to na nich Ci zależy, a jeśli ktoś z rodziny zadzwoni, to my się przedstawimy i pobierzemy informację, którą prześlemy na Twój nowy numer telefonu.
Kwestia numeru wygląda w następujący sposób: my generujemy dla Państwa indywidualny numer telefonu. Państwo włączają przekierowanie na nasz numer — najlepiej jest korzystać z takiego numeru, na jaki do tej pory dzwonili pacjenci, aby ten ruch połączeń trafiał już do nas. W tym przypadku nawet pacjent nie odczuje, że coś się zmieniło.
Czy rejestratorka może działać na systemie, który obecnie mam w placówce?
Rejestratorka medyczna z Proassist potrzebuje standaryzacji. Dziennie odbiera ponad 400 połączeń i gdyby miała korzystać z wielu systemów, to na pewno nie bylibyśmy w stanie zapewnić takiej usługi. System Proassist jest przygotowany do tego, żeby być przewodnikiem i mieć w sobie zaszyty skrypt rozmowy z ważnymi informacjami, dlatego nasze rejestratorki korzystają tylko z tego oprogramowania.
W jakich godzinach pracują rejestratorki Proassist?
Rejestratorki pracują w dni robocze 8-20, a w soboty 8-15
Czy jest możliwość skorzystania z usługi tylko dla jednego lekarza?
W przypadku korzystania z usługi tylko dla jednego lekarza pacjent będzie słyszał w słuchawce odpowiedź, że do innych lekarzy nie rejestrujemy, Wtedy będzie się rodzić frustracja i złość, co może spowodować, że pacjenci pójdą gdzieś indziej.