System medyczny z pomocą techniczną

Jeśli nowoczesny system medyczny (z ponad +550 funkcjami), aplikacja mobilna i outsourcing Twojej telefonicznej rejestracji pacjentów to dla Ciebie za mało, rozumiemy! Ba, przygotowaliśmy się na taką ewentualność i w cenie naszej współpracy otrzymujesz od nas znacznie więcej. Mowa o najlepszej (tak, nie boimy się użyć tego słowa) pomocy technicznej w Polsce w branży oprogramowania medycznego.

Pomoc techniczna w czasie rzeczywistym

Nasi użytkownicy mogą liczyć na pomoc osób z działu Customer Success w czasie rzeczywistych, w ustalonych godzinach pracy od poniedziałku do piątku.

Niemożliwe Wymagające czasu

Dla innych niemożliwe, wykraczające poza ich kompetencje problemy Twoje i Twoich specjalistów załatwiamy od ręki.

Filmiki instruktażowe

Jeśli Twój czas na to pozwala i chcesz w swoim tempie oswoić się z nowym systemem medycznym, skorzystaj z publikowanych przez nas od ponad dwóch lat filmów instruktażowych.

Pomoc techniczna systemu Proassist – co możemy dla Ciebie zrobić?

Pomoc techniczna systemu Proassist – co możemy dla Ciebie zrobić?

Jeśli nowoczesny system medyczny (z ponad +550 funkcjami), aplikacja mobilna i outsourcing Twojej telefonicznej rejestracji pacjentów to dla Ciebie za mało, rozumiemy! Ba, przygotowaliśmy się na taką ewentualność i w cenie naszej współpracy otrzymujesz od nas znacznie więcej. Mowa o najlepszej (tak, nie boimy się użyć tego słowa) pomocy technicznej w Polsce w branży oprogramowania medycznego.

Pomoc techniczna systemu Proassist – co możemy dla Ciebie zrobić?

Jeśli nowoczesny system medyczny (z ponad +550 funkcjami), aplikacja mobilna i outsourcing Twojej telefonicznej rejestracji pacjentów to dla Ciebie za mało, rozumiemy! Ba, przygotowaliśmy się na taką ewentualność i w cenie naszej współpracy otrzymujesz od nas znacznie więcej. Mowa o najlepszej (tak, nie boimy się użyć tego słowa) pomocy technicznej w Polsce w branży oprogramowania medycznego.

12 godzin

Właśnie tyle godzin jesteśmy dla Ciebie dostępni każdego dnia, od poniedziałku do piątku – czekamy na Twoje pytania i chętnie pomożemy w rozwiązaniu problemów, które dotyczą naszego systemu – między 8:00, a 20:00.

Wdrożenie

Zapewnimy wsparcie dla Twojej rejestracji pacjentów w momencie, kiedy nie rejestratorka nie może podnieść słuchawki i umówimy pacjenta na wizyty w wybranym przez niego wolnym terminie.

Integracje i aktualizacje

Nowości budzą duże zainteresowanie, ale często budzą strach wywołany obawą przed tym, że nie poradzimy sobie z nowymi funkcjami w systemie. Na szczęście pomoc techniczna za każdym razem, kiedy mamy do czynienia z aktualizacjami lub integracjami, informuje użytkowników o ich wprowadzeniu, a przewodnik użytkownika jest aktualizowany o niezbędne instrukcje.
pl_PLPolish

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Zostaw swój numer, a zadzwonimy do Ciebie i przedstawimy dostępne funkcję systemu Proassist, które usprawnią pracę w Twojej placówce.

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!