System medyczny z pomocą techniczną

Jeśli nowoczesny system medyczny (z ponad +550 funkcjami), aplikacja mobilna i outsourcing Twojej telefonicznej rejestracji pacjentów to dla Ciebie za mało, rozumiemy! Ba, przygotowaliśmy się na taką ewentualność i w cenie naszej współpracy otrzymujesz od nas znacznie więcej. Mowa o najlepszej (tak, nie boimy się użyć tego słowa) pomocy technicznej w Polsce w branży oprogramowania medycznego.
Image

Pomoc techniczna w czasie rzeczywistym

Nasi użytkownicy mogą liczyć na pomoc osób z działu Customer Success w czasie rzeczywistych, w ustalonych godzinach pracy od poniedziałku do piątku.

Niemożliwe Wymagające czasu

Dla innych niemożliwe, wykraczające poza ich kompetencje problemy Twoje i Twoich specjalistów załatwiamy od ręki.

Filmiki instruktażowe

Jeśli Twój czas na to pozwala i chcesz w swoim tempie oswoić się z nowym systemem medycznym, skorzystaj z publikowanych przez nas od ponad dwóch lat filmów instruktażowych.

Pomoc techniczna systemu Proassist – co możemy dla Ciebie zrobić?

Image
Image

Pomoc techniczna systemu Proassist – co możemy dla Ciebie zrobić?

Jeśli nowoczesny system medyczny (z ponad +550 funkcjami), aplikacja mobilna i outsourcing Twojej telefonicznej rejestracji pacjentów to dla Ciebie za mało, rozumiemy! Ba, przygotowaliśmy się na taką ewentualność i w cenie naszej współpracy otrzymujesz od nas znacznie więcej. Mowa o najlepszej (tak, nie boimy się użyć tego słowa) pomocy technicznej w Polsce w branży oprogramowania medycznego.
Image
Image

Pomoc techniczna systemu Proassist – co możemy dla Ciebie zrobić?

Jeśli nowoczesny system medyczny (z ponad +550 funkcjami), aplikacja mobilna i outsourcing Twojej telefonicznej rejestracji pacjentów to dla Ciebie za mało, rozumiemy! Ba, przygotowaliśmy się na taką ewentualność i w cenie naszej współpracy otrzymujesz od nas znacznie więcej. Mowa o najlepszej (tak, nie boimy się użyć tego słowa) pomocy technicznej w Polsce w branży oprogramowania medycznego.

12 godzin

Właśnie tyle godzin jesteśmy dla Ciebie dostępni każdego dnia, od poniedziałku do piątku – czekamy na Twoje pytania i chętnie pomożemy w rozwiązaniu problemów, które dotyczą naszego systemu – między 8:00, a 20:00.

Wdrożenie

Zapewnimy wsparcie dla Twojej rejestracji pacjentów w momencie, kiedy nie rejestratorka nie może podnieść słuchawki i umówimy pacjenta na wizyty w wybranym przez niego wolnym terminie.

Integracje i aktualizacje

Nowości budzą duże zainteresowanie, ale często budzą strach wywołany obawą przed tym, że nie poradzimy sobie z nowymi funkcjami w systemie. Na szczęście pomoc techniczna za każdym razem, kiedy mamy do czynienia z aktualizacjami lub integracjami, informuje użytkowników o ich wprowadzeniu, a przewodnik użytkownika jest aktualizowany o niezbędne instrukcje.
Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Oddzwonimy jak najszybciej to możliwe w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9 do 17.

Informacja o plikach Cookie

Nasza strona internetowa używa plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie podczas przeglądania naszej strony. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie lub tablecie) podczas odwiedzania różnych stron internetowych.

Cześć!

Podaj numer telefonu, a oddzwonimy do 2 minut!