Narzędzia do zwiększania konwersji w placówce

Lejek sprzedażowy w placówce medycznej. Nie wlewaj i czekaj, aż coś się wyleje. Buduj lejek sprzedażowy w swojej placówce medycznej lub gabinecie medycznym w sposób świadomy i dostosowany do zasad, jakie funkcjonują w branży medycznej. Pokażemy Ci, w jaki sposób możesz to zrobić.

Automatyczne badanie satysfakcji pacjentów

Twoi pacjenci otrzymają po wizycie wiadomość mailową z prośbą o przekazanie poziomu satysfakcji z przebytej konsultacji.

Rekomendacje pacjentów

Na stronie internetowej Twojej placówki medycznej, możesz umieścić rekomendacje pacjentów i w ten sposób zwiększyć popularność swoich usług wśród innych pacjentów.

Rejestracja online na własnej stronie internetowej

Wyprzedź konkurencję z wykorzystaniem całodobowej rejestracji online na własnej stronie internetowej.

Czy jesteś w stanie przyjmować więcej pacjentów?

Chcesz postawić na rozwój swojej placówki? Chcesz wykorzystać jej potencjał? Musisz przygotować swoją placówkę na przyjęcie jak największej liczby pacjentów. Jeśli tego nie zrobisz, nawet najlepsze działania z zakresu marketingu medycznego nie pozwolą Ci na uzyskanie lepszych wyników Twojej placówki. Zrób wszystko, co możliwe, aby móc przyjmować więcej pacjentów jeszcze przed wprowadzeniem działań z zakresu marketingu medycznego. Tylko wtedy bowiem mogą przynieść one zamierzony efekt.
lejek medyczny

Po pierwsze przygotowanie

Nie rozpoczynaj działań marketingowych, jeśli Twoja placówka nie jest na to gotowa. Zadbaj o to, aby rosnące zainteresowanie ze strony pacjentów mogło zostać przez Ciebie w odpowiedni sposób wykorzystane. Zrobisz to m.in. poprzez wprowadzenie rejestracji online i usprawnieniu telefonicznej rejestracji pacjentów.

Po drugie działanie

Twoja rejestracja działa sprawnie, a Ty zmniejszyłeś % umówionych wizyt, które się nie odbywają? Pora na marketing medyczny. Zastanów się, która z dostępnych jego form będzie dla Ciebie najlepsza.

Po trzecie wykorzystanie

Wykorzystaj rosnącą popularność Twoich usług wśród pacjentów. Zwróć uwagę na szanse gwarantowane przez marketing rekomendacji, zmniejsz współczynnik No Shows, zwiększ Win Rate.

Czy Twoja placówka jest gotowa na marketing medyczny?

Niestety temat ten jest często pomijany przez agencje marketingowe. Niemniej, Twoja placówka, a konkretniej procesy, jakie w niej zachodzą, muszą być dobrze przygotowane jeszcze przed rozpoczęciem działań marketingowych. Jak to zrobić?

Dlaczego tak jest?

Rejestracja telefoniczna ma swoje ograniczenia i nie jest w stanie przeskoczyć niektórych spraw np. godzin pracy, czy możliwości odebrania tylko jednego połączenia na raz. Jeśli chcesz zwiększyć dostępność do rejestracji pacjentów, wprowadź możliwość rejestracji online na swojej stronie internetowej.

Zaangażuj i poinformuj swoich pacjentów. Pozostań z nimi w stałym kontakcie

Twoi pacjenci nie zapomną o wizytach, jeśli przypomnisz im o ich terminie i poprosisz o potwierdzenie. Dzięki temu ograniczysz ilość niechcianych luk w grafiku i lepiej zorganizujesz pracę całej placówki medycznej. Twoi pacjenci po umówieniu wizyty online otrzymają na wskazany przez nich adres mailowy link do zrealizowania opłaty za konsultację z góry.

System płatności online

System płatności online będzie dostępny między innymi dla pacjentów, którzy skorzystają z całodobowej rejestracji online na Twojej stronie internetowej. Oprócz tego Twoje rejestratorki medyczne mogą wysłać na adres mailowy pacjenta link do płatności online po umówieniu wizyty telefonicznie. System płatności online to:

Ochrona przed nieobecnością pacjentów

Ustal zasady anulowania umówionych wizyt do specjalistów tak, aby uniknąć sytuacji, w której wizyta anulowana jest na ostatnią chwilę. Takie działanie generuje niechciane luki w grafiku specjalistów. Aby ustrzec się przed nieobecnościami pacjentów w umówionych przez nich wcześniej terminach, użytkownicy systemu Proassist mogą skorzystać z:

WIN RATE

Zwiększ % umówionych wizyt, które faktycznie się odbyły.

Płatności online

Zmniejsz % no-shows w placówce za sprawą wymaganej płatności online.

Przypomnienia o wizytach

Zmniejsz % no-show w placówce medycznej za sprawą przypomnień telefonicznych, SMS i mail.

Telefoniczna rejestracja pacjentów

Nasza telefoniczna rejestracja pacjentów zmniejszy % połączeń, które nie zostały odebrane i błyskawicznie oddzwoni, jeśli nie uda się podnieść słuchawki na czas.

Skrypt rozmów

Twoi pacjenci otrzymają automatycznie wiadomość SMS z prośbą o potwierdzenie lub anulowanie wizyty. Zmniejszysz w ten sposób ryzyko zarezerwowanych konsultacji, które się nie odbędą.

Opinie i rekomendacje od pacjentów

Z Proassist możesz automatycznie pozyskiwać opinie na temat jakości obsługi wizyt w placówce. Najlepsze z nich, wstawisz na swoją stronę internetową za pomocą przygotowanego przez nas widgetu.

Sprawdź nasze dodatkowe materiały
i dowiedz się więcej jak zwiększyć konwersję!

pl_PLPolish

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Zostaw swój numer, a zadzwonimy do Ciebie i przedstawimy dostępne funkcję systemu Proassist, które usprawnią pracę w Twojej placówce.

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!