proassist logo

Wykorzystaj potencjał marketingowy Twojej placówki

System medyczny Proassist pozwoli Ci nie tylko na lepszą organizację pracy Twojej placówki medycznej. Oprócz tego w prosty sposób możesz wdrożyć skuteczne działania z zakresu marketingu medycznego.

Powiadomienia e-mail

Przypomnienia o zbliżającej się wizycie w formie SMS i email. Powiadomienia o przyjmowaniu pacjentów w placówce przez nowych specjalistów, informowanie o ofertach specjalnych.

Strona internetowa

Stworzymy dla Ciebie responsywną stronę internetową, gdzie pacjenci będą mogli umówić się na wizyty. Wielu z naszych klientów już po kilku miesiącach współpracy dostrzega odciążenie telefonicznej rejestracji.

Wizytówka Google Moja Firma

Stworzymy i zoptymalizujemy dla Ciebie Wizytówkę Google Moja Firma, aby zwiększyć dostępność Twojego gabinetu. Pacjenci szybciej znajdą numer do Twojej placówki i szybciej wyruszą w drogę do placówki.

Zaangażuj i poinformuj swoich pacjentów. Pozostań z nimi w stałym kontakcie

Nasza funkcja w postaci możliwości wysyłania wiadomości do pacjentów w formie SMS i email, to szansa na:

Strona internetowa i Wizytówka Google Moja Firma

Działaj zgodnie z duchem czasu. W Proassist możesz nie tylko zwiększyć jakość obsługi w Twoim gabinecie, ale również zapewnić lepszą dostępność systemu rejestracji dla pacjentów każdym wieku.

Automatyczne badanie satysfakcji pacjenta

Twoi pacjenci, którzy przychodzą na wizyty do gabinetu lub korzystają z usług w formie online, mogą w prosty sposób przekazać swoją opinię na temat odbytej wizyty, czy poziomu satysfakcji z poziomu usługi. Ty nie poświęcić na badanie poziomu ich satysfakcji zbyt dużo czasu. Wszystko za sprawą automatyzacji.

Wykorzystaj potencjał marketingowy w Twojej placówce

Czy wiesz, że koszt pozyskania nowego pacjenta jest nawet pięciokrotnie wyższy, niż koszt utrzymania trwałej relacji z pacjentem, który był już u Ciebie na wizycie? Wykorzystaj dostępne narzędzia do marketingu medycznego po to, aby budować trwałe relacje z pacjentami i komunikować się z nimi w wygodny dla nich sposób.

Automatyczne badanie satysfakcji pacjenta

Automatycznie badaj poziom satysfakcji pacjentów z wizyt. Monitoruj jakość obsługi w placówce i podczas wizyt. Podejmuj ważne decyzje dla przyszłości Twoich gabinetów na podstawie danych.

Rekomendacje pacjentów

Zwiększ sprzedaż w swojej placówce medycznej za sprawą zaprezentowania wcześniej zebranych opinii. Pokaż innym, co myślą o jakości obsługi Twoi pacjenci.

Pozyskuj pacjentów z różnych źródeł

Nie ograniczaj się do telefonicznej rejestracji pacjentów i marketplace, gdzie potencjalni pacjenci mogą skorzystać z usług Twojej konkurencji. Wykorzystaj różne formy pozyskania pacjentów dzięki wdrożeniu działań z zakresu marketingu medycznego.

Czego agencja Ci nie powie…

Niewiele agencji marketingowych powie Ci, że Twój gabinet/Twoja placówka nie jest gotowa na rozpoczęcie działań z zakresu marketingu medycznego. Co zrobić, aby przygotować się do wdrożenia działań marketingowych, sprawdzając wcześniej, czy są one tak naprawdę potrzebne, kiedy uda Ci się wykorzystać organicznie dostępne zasoby?
Spraw, aby:

Jeśli po wdrożeniu wyżej wymienionych działań wciąż narzekasz na brak pacjentów, możesz skorzystać z działań w zakresie marketingu medycznego lub marketplace.

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!