proassist logo

Zdigitalizowana placówka medyczna

Twoja placówka medyczna może wykorzystywać technologię jeszcze lepiej. Wykorzystaj opcje, takie jak automatyczna wysyłka dokumentacji medycznej, czy proste kopiowanie dokumentacji z poprzednich wizyt pacjenta.

Kreator dokumentów
dla pacjentów i lekarzy

Zaoszczędź czas za sprawą kreatora dokumentów dla pacjentów i lekarzy.

Automatyczne wiadomości
SMS i email

Twoi pacjenci otrzymają automatycznie wysyłane przypomnienia o zbliżających się wizytach. Po odbytej wizycie, mogą wystawić Ci opinie w wewnętrznych systemie badania poziomu satysfakcji.

Podpisywanie dokumentów
na telefonie/tablecie

Twoi pacjenci podpisują wymagane zgody i niezbędne dokumenty na tablecie lub telefonie

Zdigitalizuj dokumenty i procesy w swojej placówce medycznej

Z system medycznym Proassist możesz między innymi:

Oszczędzaj czas, lepiej organizuj pracę
w swojej placówce

Zapomnij o długotrwałym i mozolnym wypełnianiu dokumentacji medycznej pacjentów, czy poszukiwaniu konkretnej nazwy leku. Skorzystaj z automatyzacji, jaką wdrożysz do codziennej pracy placówki medycznej dzięki Proassist.

Od zapisu do rekomendacji pacjenta

Dokumenty dla pacjenta i Ankieta Pacjenta

Twój pacjent po umówieniu terminu wizyty, otrzyma maila z dokumentami do zapoznania się i Ankietą Pacjenta do wypełnienia przed planowanym terminem konsultacji u specjalisty.

Automatyczne badanie poziomu satysfakcji pacjentów

Twój pacjent po przebytej konsultacji otrzyma maila z prośbą o przekazanie swojej opinii na temat jakości obsługi w placówce medycznej. Dzięki temu dowiesz się, co sądzą pacjenci o placówce i konkretnych specjalistach. Zebrane rekomendacje od pacjentów za sprawą dostępnego widgetu, możesz następnie wykorzystać na swojej stronie WWW i dzięki temu zwiększyć sprzedaż.

Podpisywanie dokumentów na telefonie/tablecie

Twoja rejestracja medyczna zostanie odciążona poprzez zredukowanie czynności niezbędnych do zapoznania się pacjenta z ważnymi dokumentami, ich podpisywaniem przez pacjenta i późniejszym umieszczeniem w systemie.

Szalony wizyt, szablony e-dokumentów

Twój specjalista podczas wizyty skorzysta z wcześniej wypełnionej przez Ankiety Pacjenta i szybciej pozna objawy wraz z zaproponowaną przez sztuczną inteligencję diagnozą. Dostępne szablony skrócą czas wypełniania dokumentacji medycznej, czy wystawiania e-dokumentów i ich wysyłki.

Sprawdź nasze dodatkowe materiały
i dowiedz się więcej o digitalizacji placówki medycznej!

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!