1

Profesjonalne
skrypty rozmów

Już dziś ułatw pracę swoim nowym, jak i aktualnym rejestratorkom, dzięki profesjonalnemu skryptowi rozmów.

To, w jaki sposób przebiegnie pierwsza rozmowa z pacjentem w Twoim gabinecie medycznym, jest bardzo ważne. Prawidłowo przeprowadzona rozmowa z klientem zwiększa szansę zapisania się na wizytę, oraz jego powrót w przyszłości. Przygotowanie schematu rozmowy wraz z wskazówkami to wsparcie pracowników rejestracji!

Podczas rozmów telefonicznych, jak wiadomo, jest bardzo mało czasu. Źle dobrane zdanie, pominięcie ważnej informacji, wywołuje u rejestracji niepotrzebny stres oraz zwątpienie, a przez to rozmowa niepotrzebnie się wydłuża, bądź też przebiega w niewłaściwy sposób. Wskazówki zawarte w skrypcie, nawiązują do określonych procedur i standardów obowiązujących w placówce, a co najważniejsze określają przebieg rozmowy.

2
3
Niezależnie od doświadczenia rejestratorki, skrypt ten będzie dla niej najlepszym przyjacielem – przypomni o głównych zasadach i przede wszystkim stać będzie na straży efektów pracy. Przygotowany skrypt pozwoli wywrzeć profesjonalne wrażenie na pacjentach.
Niezależnie od doświadczenia rejestratorki, skrypt ten będzie dla niej najlepszym przyjacielem – przypomni o głównych zasadach i przede wszystkim stać będzie na straży efektów pracy. Przygotowany skrypt pozwoli wywrzeć profesjonalne wrażenie na pacjentach.
3

Prawidłowo przygotowany skrypt rozmów a przede wszystkim baza wiedzy w ramach tego skryptu, pozwala na zwiększenie pewności siebie podczas rozmów z pacjentami, skrócenie czasu rozmowy, a także wzrost jej skuteczności. 

Bazę wiedzy o placówce najlepiej omówić z pracownikami rejestracji, zarówno na etapie tworzenia, jak i po wdrożeniu. Należy pamiętać, że to właśnie im ma służyć w codziennej pracy.

Skrypt rozmów najlepiej omówić z pracownikami rejestracji, zarówno na etapie tworzenia, jak i po wdrożeniu. Należy pamiętać, że to właśnie im ma służyć w codziennej pracy.

4
5
Warto też pamiętać, że raz opracowany skrypt nie będzie efektywny zawsze. Zmieniają się okoliczności pracy, a także potrzeby zarówno placówki, jak i pacjentów. Manager placówki medycznej powinien zawsze udoskonalać skrypt, jeżeli widzi pole do poprawy.
Warto też pamiętać, że raz opracowany skrypt nie będzie efektywny zawsze. Zmieniają się okoliczności pracy, a także potrzeby zarówno placówki, jak i pacjentów. Manager placówki medycznej powinien zawsze udoskonalać skrypt, jeżeli widzi pole do poprawy.
5

Najczęstsze problemy w prowadzeniu rozmów

Stworzymy dla ciebie
profesjonalny skrpyt rozmów

Umów się na rozmowę z naszym konsultantem, abyśmy mogli przygotować dla Ciebie najefektywniejszy skrypt rozmów dla twojej rejestracji telefonicznej.

Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli Ci pomóc. Utworzenie skryptu rozmów wraz z bazą wiedzy do Twojej placówki medycznej zaczyna się od 2999 zł netto.

Umów się na dowolny termin!

Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie?

Umów się na bezpłatną prezentację naszego oprogramowania medycznego i sam zobacz, jak możesz ułatwić codzienną pracę sobie i innym specjalistą!

26 Marca | Wtorek

Sprawdź, z jakich funkcji Proassist nie korzystasz, a powinieneś!

Odkryj, jak zoptymalizować pracę Twojego zespołu medycznego!

09 Kwietnia | Wtorek

RODO w placówce medycznej

Co jako manager i właściciel musisz wiedzieć o ochronie danych osobowych w Twoim gabinecie?

Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Oddzwonimy jak najszybciej to możliwe w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9 do 17.

Informacja o plikach Cookie

Nasza strona internetowa używa plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie podczas przeglądania naszej strony. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie lub tablecie) podczas odwiedzania różnych stron internetowych.

Cześć!

Podaj numer telefonu, a oddzwonimy do 2 minut!