proassist logo
1

Profesjonalne
skrypty rozmów

Już dziś ułatw pracę swoim nowym, jak i aktualnym rejestratorkom, dzięki profesjonalnemu skryptowi rozmów.

To, w jaki sposób przebiegnie pierwsza rozmowa z pacjentem w Twoim gabinecie medycznym, jest bardzo ważne. Prawidłowo przeprowadzona rozmowa z klientem zwiększa szansę zapisania się na wizytę, oraz jego powrót w przyszłości. Przygotowanie schematu rozmowy wraz z wskazówkami to wsparcie pracowników rejestracji!

Podczas rozmów telefonicznych, jak wiadomo, jest bardzo mało czasu. Źle dobrane zdanie, pominięcie ważnej informacji, wywołuje u rejestracji niepotrzebny stres oraz zwątpienie, a przez to rozmowa niepotrzebnie się wydłuża, bądź też przebiega w niewłaściwy sposób. Wskazówki zawarte w skrypcie, nawiązują do określonych procedur i standardów obowiązujących w placówce, a co najważniejsze określają przebieg rozmowy.

2
3
Niezależnie od doświadczenia rejestratorki, skrypt ten będzie dla niej najlepszym przyjacielem – przypomni o głównych zasadach i przede wszystkim stać będzie na straży efektów pracy. Przygotowany skrypt pozwoli wywrzeć profesjonalne wrażenie na pacjentach.
Niezależnie od doświadczenia rejestratorki, skrypt ten będzie dla niej najlepszym przyjacielem – przypomni o głównych zasadach i przede wszystkim stać będzie na straży efektów pracy. Przygotowany skrypt pozwoli wywrzeć profesjonalne wrażenie na pacjentach.
3

Prawidłowo przygotowany skrypt rozmów a przede wszystkim baza wiedzy w ramach tego skryptu, pozwala na zwiększenie pewności siebie podczas rozmów z pacjentami, skrócenie czasu rozmowy, a także wzrost jej skuteczności. 

Bazę wiedzy o placówce najlepiej omówić z pracownikami rejestracji, zarówno na etapie tworzenia, jak i po wdrożeniu. Należy pamiętać, że to właśnie im ma służyć w codziennej pracy.

Skrypt rozmów najlepiej omówić z pracownikami rejestracji, zarówno na etapie tworzenia, jak i po wdrożeniu. Należy pamiętać, że to właśnie im ma służyć w codziennej pracy.

4
5
Warto też pamiętać, że raz opracowany skrypt nie będzie efektywny zawsze. Zmieniają się okoliczności pracy, a także potrzeby zarówno placówki, jak i pacjentów. Manager placówki medycznej powinien zawsze udoskonalać skrypt, jeżeli widzi pole do poprawy.
Warto też pamiętać, że raz opracowany skrypt nie będzie efektywny zawsze. Zmieniają się okoliczności pracy, a także potrzeby zarówno placówki, jak i pacjentów. Manager placówki medycznej powinien zawsze udoskonalać skrypt, jeżeli widzi pole do poprawy.
5

Najczęstsze problemy w prowadzeniu rozmów

Stworzymy dla ciebie
profesjonalny skrpyt rozmów

Umów się na rozmowę z naszym konsultantem, abyśmy mogli przygotować dla Ciebie najefektywniejszy skrypt rozmów dla twojej rejestracji telefonicznej.

Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli Ci pomóc. Utworzenie skryptu rozmów wraz z bazą wiedzy do Twojej placówki medycznej zaczyna się od 2999 zł netto.

Umów się na dowolny termin!

Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie?

Umów się na bezpłatną prezentację naszego oprogramowania medycznego i sam zobacz, jak możesz ułatwić codzienną pracę sobie i innym specjalistą!

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Zostaw swój numer, a zadzwonimy do Ciebie i przedstawimy dostępne funkcję systemu Proassist, które usprawnią pracę w Twojej placówce.

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!