proassist logo
proassist_pp_header

Program dla dermatologa

Aplikacja do Twojej przychodni która poprawi organizacje pracy!

Oprogramowanie medyczne dedykowane gabinetom dermatologicznym, pozwalające sprawnie zarządzać codzienną praktyką lekarską. Efektywne funkcjonowanie gabinetu zmniejsza czas niezbędny do obsługi pacjenta. Program dla dermatologa to system niezbędny, w który powinien wyposażyć się każdy gabinet lekarski.

Program dla dermatologa

Elektroniczna dokumentacja medyczna i kartoteka pacjenta

Oprogramowanie wykorzystuje w swoim działaniu chmurę, dzięki czemu nie jest konieczna instalacja zewnętrznych programów. Specjalista ma dostęp do gromadzonych w systemie danych z poziomu każdego urządzenia, dysponującego połączeniem sieciowym. Rozwiązanie to gwarantuje nieprzerwaną pracę w sytuacji nieoczekiwanej awarii sprzętu.

Moduł elektronicznej dokumentacji medycznej (EDM) umożliwia prowadzenie kartoteki pacjenta, w której znajdują się wszelkie informacje odnośnie danej osoby – choroby pacjenta, ogólny stan zdrowia bądź udzielone dotychczas świadczenia zdrowotne. Dermatolog poprzez wpisanie numeru PESEL ma wgląd do danych osobowych, podstawowych informacji medycznych, formularzy pacjenta, historii wizyt oraz załączników. Intuicyjna obsługa systemu jest niezwykle łatwa, bowiem panel cechuje się przejrzystością.

Oprogramowanie medyczne – sprawne zarządzanie gabinetem lekarskim

Program dla dermatologa wzbogacony został o terminarz wizyt, który umożliwia szybkie i łatwe wyszukanie dostępnego terminu, a następnie rezerwację spotkania. Pacjent odpowiednio wcześniej otrzymuje przypomnienie o wizycie poprzez wiadomość SMS. Wówczas ma także możliwość odwołania spotkania, dzięki czemu specjalista nie traci czasu na nieobecnych pacjentów. Anulowanie wizyty pozwala przyjąć na wolne miejsce innego pacjenta – gabinet lekarski działa zatem sprawnie i wydajnie.

Oprogramowanie medyczne dla gabinetów dermatologicznych umożliwia wystawianie elektrycznych zwolnień lekarskich, e-skierowań oraz e-recept. Zdalne wypisywanie niezbędnych dokumentów to oszczędność czasu zarówno dla specjalisty, jak i pacjenta. Lekarz ma dostęp do ogromnej bazy leków, pacjent natomiast nie musi stawiać się w gabinecie po dokument w formie fizycznej.

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!