1

Audyt Twojej Rejestracji Telefonicznej

Sprawdź jakość obsługi pacjentów Twojej rejestracji telefonicznej, oraz jej efektywność.

Audyt rejestracji telefonicznej to opracowana przez nas metoda na sprawdzenie procesu oraz jakości obsługi pacjentów w konkretnej placówce medycznej.

Test Tajemniczego Pacjenta to opracowana przez naszych specjalistów metoda badawcza, która ma na celu skontrolowanie procesu oraz jakości obsługi pacjentów w konkretnej placówce medycznej.
2
3
Jego celem jest zweryfikowanie całego procesu sprzedażowego, który obowiązuje w przychodni, począwszy od umawiania wizyt przez rejestrację skończywszy na przyjmowaniu ewentualnych reklamacji.
Jego celem jest zweryfikowanie całego procesu sprzedażowego, który obowiązuje w przychodni, począwszy od umawiania wizyt przez rejestrację skończywszy na przyjmowaniu ewentualnych reklamacji.
3
Praca rejestracji medycznej jest o wiele bardziej odpowiedzialna i skomplikowana niż mogłoby się to w pierwszej chwili wydawać. Pracownicy rejestracji powinni cechować się odpowiednimi umiejętnościami komunikacyjnymi, znać obowiązujące przepisy, a także radzić sobie z wieloma niespodziewanymi sytuacjami.
4

Najczęstsze problemy rejestracji telefonicznej

Sprawdź swoją rejestrację!

Umów się z naszym konsultantem na audyt rejestracji telefonicznej. Popraw jakość obsługi pacjentów, oraz efektywność pracy rejestracji na miejscu.

Koszt audytu uzależniony jest od złożoności projektu
 i zaczyna się od 2999 zł netto.

Umów się na audyt rejestracji telefonicznej!

Projekt bez tytułu (8)

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są zajęci lub pozostają poza biurem. Wybierz dogodny termin poniżej, aby poznać dostępne rozwiązania w systemie medycznym Proassist! Skorzystaj z funkcji, które usprawnią pracę w Twojej placówce.

Cześć!

Podaj nr telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!