1

Audyt Twojej Rejestracji Telefonicznej

Sprawdź jakość obsługi pacjentów Twojej rejestracji telefonicznej, oraz jej efektywność.

Audyt rejestracji telefonicznej to opracowana przez nas metoda na sprawdzenie procesu oraz jakości obsługi pacjentów w konkretnej placówce medycznej.

Test Tajemniczego Pacjenta to opracowana przez naszych specjalistów metoda badawcza, która ma na celu skontrolowanie procesu oraz jakości obsługi pacjentów w konkretnej placówce medycznej.
2
3
Jego celem jest zweryfikowanie całego procesu sprzedażowego, który obowiązuje w przychodni, począwszy od umawiania wizyt przez rejestrację skończywszy na przyjmowaniu ewentualnych reklamacji.
Jego celem jest zweryfikowanie całego procesu sprzedażowego, który obowiązuje w przychodni, począwszy od umawiania wizyt przez rejestrację skończywszy na przyjmowaniu ewentualnych reklamacji.
3
Praca rejestracji medycznej jest o wiele bardziej odpowiedzialna i skomplikowana niż mogłoby się to w pierwszej chwili wydawać. Pracownicy rejestracji powinni cechować się odpowiednimi umiejętnościami komunikacyjnymi, znać obowiązujące przepisy, a także radzić sobie z wieloma niespodziewanymi sytuacjami.
4

Najczęstsze problemy rejestracji telefonicznej

Sprawdź swoją rejestrację!

Umów się z naszym konsultantem na audyt rejestracji telefonicznej. Popraw jakość obsługi pacjentów, oraz efektywność pracy rejestracji na miejscu.

Koszt audytu uzależniony jest od złożoności projektu
 i zaczyna się od 2999 zł netto.

Umów się na audyt rejestracji telefonicznej!

Projekt bez tytułu (8)

Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie?

Umów się na bezpłatną prezentację naszego oprogramowania medycznego i sam zobacz, jak możesz ułatwić codzienną pracę sobie i innym specjalistą!
Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Zostaw swój numer, a zadzwonimy do Ciebie i przedstawimy dostępne funkcję systemu Proassist, które usprawnią pracę w Twojej placówce.

Cześć!

Podaj numer telefonu, a oddzwonimy do 2 minut!