Oferta Proassist - oprogramowania dla placówek medycznych, które usprawnia pracę lekarzy

Oferta Proassist - oprogramowania dla placówek medycznych, które usprawnia pracę lekarzy

Projekt bez nazwy (42)
Proassist to bardzo intuicyjny system medyczny w chmurze, który pozwala m.in. na wypełnianie EDM, rejestrację pacjentów, dodanie e-rejestracji na Twoją stronę www, podpisywanie dokumentów na tablecie, prowadzenie magazynu, oraz zarządzanie fakturami.

Nie musisz instalować oprogramowania na komputerze, dzięki czemu możesz swobodnie korzystać z systemu na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu. Dbanie o bezpieczeństwo danych leży po naszej stronie, więc nie musisz budować własnej serwerowni i tworzyć backupów.

Proassist posiada także darmową aplikację mobilną na IOS i Android, która umożliwia między innymi szybkie skanowanie dokumentów telefonem, sprawdzanie grafiku oraz głosowe uzupełnianie dokumentacji medycznej.

Co jeszcze na temat systemu medycznego Proassist powinieneś wiedzieć?

Przeniesienie bazy danych

Jeśli zdecydujesz się na zmianę oprogramowania na Proassist, za darmo przeniesiemy Twoją bazę danych pacjentów z innego systemu, więc nie martw się, że sobie nie poradzisz.

Wystarczy, że dostarczysz nam od poprzedniego dostawcy oprogramowania plik w formacie CSV (spokojnie – jeśli napotkasz problem w tym kroku, mamy przygotowane rozwiązania i wesprzemy Twoje działania).

Następnie zajmiemy się migracją danych pacjentów, a Ty będziesz mógł już korzystać z systemu Proassist.

Wdrożenie i pomoc techniczna

Nie obawiaj się, że zmiana systemu będzie przeszkodą dla personelu Twojej placówki medycznej. Przed rozpoczęciem pracy z Proassist, przeprowadzimy wszystkim odpowiednie szkolenia wdrażające i wszystkiego Was nauczymy.

Ponadto, Dział Pomocy Technicznej w Proassist działa od poniedziałku do piątku od 08:00 do 20:00. Dzięki temu – w razie późniejszych trudności w obsłudze systemu – jesteśmy gotowi do pomocy w godzinach pracy lekarzy i rejestratorek.

Możesz korzystać z pomocy w dowolnej formie – przez e-mail, telefon lub przez czat na żywo dostępny w oknie systemu.

E-rejestracja i płatności online

System rejestracji przez Internet jest dla pacjenta dostępny 24/7, co oznacza, że może On umówić się na wizytę o dowolnej porze, nawet poza godzinami pracy placówki.

Jeśli umożliwisz pacjentom rejestrację online, warto wprowadzić także płatności internetowe. Dzięki temu, proces zakupowy będzie zamknięty już na etapie rejestracji, a Ty będziesz mieć pewność, że pacjent zjawi się na umówionej wizycie.

Nie obawiaj się, że pacjenci nie będą wiedzieć, na jaką usługę się zapisać – sam możesz wybrać usługi, które będą dostępne do samodzielnego zapisania się pacjenta, a inne pozostawić do decyzji lekarza. Możesz też zdecydować, za które wizyty trzeba zapłacić z góry oraz czy pacjent powinien zapłacić od razu całą kwotę, czy tylko zadatek. Wszystko zależy od Ciebie.

Moduł finansowy

Z systemu Proassist możesz zarządzać także finansami, dostępne są między innymi taki opcje jak: fakturowanie, obsługa płatności oraz automatyczne oznaczanie statusu płatności. Jeśli pacjent zapłaci za wizytę – zarówno rejestracja, jak i lekarze, będą widzieli w systemie ikonkę, która potwierdza płatność. To spora oszczędność czasu – nie musisz ręcznie sprawdzać na koncie, czy przelew wpłynął.

Oprogramowanie medyczne Proassist umożliwia również generowanie raportów, które pozwolą Ci na szczegółową analizę i weryfikację danych dotyczących odbytych wizyt.

Moduł magazynu

Dzięki zakładce “magazyn” w systemie medycznym możesz kontrolować ilość produktów medycznych i kosmetyków oraz sprzętu medycznego (lub nawet biurowego). Przypomnienia o niskim stanie sprawią, że zawsze dokonasz zamówienia na czas i nigdy nie zabraknie Ci żadnego produktu.

Proassist pozwala też na automatyczne liczenie prowizji dla specjalisty, który w trakcie wizyty zużył produkt z magazynu mający wpływ na cenę wizyty (np. dosprzedał jakąś usługę medycznę lub sam produkt).

Podpisy elektroniczne

Oszczędzaj czas i pieniądze dzięki podpisom na tablecie! Jeżeli Twoi pacjenci podpisują przed wizytą zgody marketingowe, zgody RODO lub wypełniają formularze zdrowia, możesz korzystać z legalnych podpisów elektronicznych!

Pacjent wypełnia ankietę na tablecie i podpisuje się elektronicznie, dzięki czemu nie musisz tworzyć papierowych kartotek. Masz też pewność, że żaden podpis nie zostanie pominięty, bo system czuwa nad tym, by wymagane miejsca zostały uzupełnione.

Informacja o plikach Cookie

Nasza strona internetowa używa plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie podczas przeglądania naszej strony. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie lub tablecie) podczas odwiedzania różnych stron internetowych.
Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?