Telefoniczna rejestracja

z oprogramowaniem

Odbieramy, umawiamy, planujemy.
Trzy osoby współpracują przy komputerze z harmonogramem, numery 18, 22, 24, planowanie czasu.

Nie pozwól by Twoi pacjenci przeszli do konkurencji. Zapewnij im pełną obsługę w zakresie telefonicznej rejestracji, wybierając jedną z trzech dostępnych opcji:

Odbiór połączeń przed i po godzinach pracy gabinetu.

Odbiór połączeń, gdy Ty jesteś zajęty.

Odbiór wszystkich połączeń głosowych.

Poznaj funkcje telefonicznej rejestracji Pacjentów

Telefoniczna rejestracja pacjenta 6 dni w tygodniu: pn-pt 8:00-21:00, sb 8:00-15:00

Odwoływanie/przekładanie wizyt w przypadku nieobecności specjalisty Na rynku od 2015 roku

Możliwość telefonicznego potwierdzania wizyt wraz z opcją niwelowania niepotrzebnych lukNa rynku od 2015 roku

Zapowiedzi głosowe dla telefonujących osób

Możliwość monitorowania rozmów i dostęp do billingów rozmówNa rynku od 2015 roku

Aplikacja mobilna dla wszystkich pracowników

Możliwość utworzenia centrali z menu tonowym

Umieszczenie widgetu call back na Twojej stronie internetowej

System przypomnień SMS

Rejestracja on-line na Twojej stronie internetowej

Własna strona internetowa

Dlaczego telefoniczna rejestracja Proassist?

połączeń odebranych
0 %
średni czas oczekiwania
0 sek

Uzyskaj przewagę na wolnym rynku, dostarczając kompleksową obsługę Twoim Klientom!

Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?