Pomożemy rozwiązać każdy problem.

Staramy się, aby nasze usługi były jak najlepiej zrozumiałe i proste w obsłudze. Dzięki temu korzystanie z telefonicznej rejestracji nie stanowi problemu.  

Wszyscy nasi klienci korzystający z telefonicznej rejestracji pacjentów dostają dedykowany numer telefonu. Rejestracja telefoniczna dostępna jest od poniedziałku do piątku od 8:00 do 21:00, oraz od 8:00 do 15:00 w sobotę. 

Konsultanci telefoniczni Proassist oddzwaniają na połączenia nieodebrane w trakcie ich godzin pracy za darmo oraz za dodatkową opłatą – poza godzinami pracy. 

Korzystanie z rejestracji telefonicznej Proassist daje naszym klientom następujące możliwości:

  • Przekierowania połączeń
  • Rejestrowania połączeń przychodzących i wychodzących (bilingi)
  • Nagrywania i odsłuchiwania rozmów telefonicznych
  • Ustawienia zapowiedzi głosowej

Ustawienie zapowiedzi głosowej w rejestracji

W ramach korzystania z rejestracji telefonicznej Proassist masz możliwość ustawienia zapowiedzi głosowej dla dzwoniących do Twojej placówki. Treść zapowiedzi dopasowywana jest indywidualnie do klienta.

Ustawienia centrali telefonicznej rejestracji

Klienci korzystający z rejestracji telefonicznej Proassist mają dostęp do korzystania z funkcji IVR. 

Funkcja IVR – możliwość kierowania dzwoniącego do odpowiedniego odbiorcy połączenia za pomocą zapowiedzi głosowych. Dzwoniący kierowany wcześniej nagranymi komunikatami wciska klawisze numeryczne na klawiaturze swojego telefonu, dzięki czemu zostaje przekierowany do odbiorcy.

Jak włączyć przekierowanie połączeń w telefonie?

Jeśli chcesz włączyć przekierowanie bezwarunkowe (połączenie odbiera tylko rejestracja Proassist) wprowadź na klawiaturze telefonu poniższy kod: **21*numer_nadany_przez_proassist# i zatwierdź zieloną słuchawką po np. 10 sekundach. Natomiast jeśli chcesz wyłączyć przekierowanie należy wprowadzić kod: #002#
Jeśli chcesz włączyć przekierowanie warunkowe – po określonym czasie lub w momencie, gdy jesteś zajęty lub niedostępny wprowadź na klawiaturze telefonu trzy poniższe kody: 

  • gdy numer jest zajęty: **67*numer_nadany_przez_proassist# zielona słuchawka
  • gdy numer nie odpowiada (po określonym czasie, np. po 10 sekundach): **61*numer_nadany_przez_proassist*11*czas# zielona słuchawka
  • gdy numer jest nieosiągalny: **62*numer_nadany_przez_proassist# zielona słuchawka.

Jak sprawdzić wizyty dodane przez konsultantów Proassist

Jeśli chcesz sprawdzić, które wizyty zostały dodane przez konsultantów telefonicznych Proassist, wybierz WIZYTY z bocznego menu. W sekcji „Pokaż wizyty” obok bocznego menu widnieje lista źródeł dodawania wizyt. Jeśli chcesz sprawdzić ile wizyt zostało dodanych przez konsultanta Proassist zaznacz odpowiedni checkbox w tej sekcji. W tym wyświetli się lista wizyt dodanych przez rejestrację telefoniczną Proassist

Każde ze źródeł dodanie wizyty posiada własne oznaczenie graficzne w postaci „avatarka” widniejącego przy jej nazwie. To samo oznaczenie widnieje przy każdej wizycie na liście. Dzięki temu wyraźnie widać, kto dodał do systemu konkretną wizytę.

Jak sprawdzić biling połączeń?

Biling rozmów telefonicznych konsultantów Proassist z pacjentami dostępny jest na stronie Wirtualny Sekretariat. Link do witryny: https://panel.supervoip.pl/sekretariat/ 

Po zalogowaniu się do witryny wykorzystaj filtry do wyszukanie połączeń.
Na ekranie wyświetli się biling połączeń uwzględniający datę, godzinę, numer telefonu, z którego było wykonywane połączenie, nazwa kontaktu na który dzwoniono, status połączenia, czas połączenia, status konta SIP, czas rozmowy, oraz skutek.

Nagrywanie i odsłuch połączeń

Nagrywanie połączeń jest funkcją dodatkowo płatną. Dodatkowo przeprowadzając rozmowę nagrywaną należy poinformować o tym pacjenta.

Odsłuch połączeń możliwy jest na stronie Wirtualny Sekretariat. Po zalogowaniu się wykorzystaj filtry do wyszukania bilingu połączeń.

Nagrane połączenia wyświetlą się na liście. Możesz przesłuchać rozmowę klikając w przycisk do odtworzenia nagrania.

26 Marca | Wtorek

Sprawdź, z jakich funkcji Proassist nie korzystasz, a powinieneś!

Odkryj, jak zoptymalizować pracę Twojego zespołu medycznego!

09 Kwietnia | Wtorek

RODO w placówce medycznej

Co jako manager i właściciel musisz wiedzieć o ochronie danych osobowych w Twoim gabinecie?

Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Oddzwonimy jak najszybciej to możliwe w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9 do 17.

Informacja o plikach Cookie

Nasza strona internetowa używa plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie podczas przeglądania naszej strony. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie lub tablecie) podczas odwiedzania różnych stron internetowych.

Cześć!

Podaj numer telefonu, a oddzwonimy do 2 minut!