Telemedycyna Proassist

Wykorzystaj technologię w swojej działalności medycznej

Czy wiesz, jak możesz zwiększyć dostępność do świadczeń medycznych? Czy wiesz, że możesz przyjmować pacjentów w formie zdalnej, z wykorzystaniem jednego systemu, przeprowadzając tele i wideokonsultacje?
Image

Przeprowadź wizytę zdalnie

Która forma kontaktu ci najbardziej odpowiada?

Konsultacje telefoniczne

Przeprowadzaj konsultacje telefoniczne prosto z systemu medycznego Proassist.

Chat konsultacje

Wysyłaj SMS-y do pacjenta bezpośrednio z systemu. Prowadź komunikację SMS z pacjentem, korzystając ze swojego komputera.

Videokonsultacje

Przeprowadzaj wideokonsultację bezpośrednio z systemu.

Więcej pacjentów w Twoim gabinecie

Rejestracja wizyt 24h/7

Zapewnij rejestrację pacjentów całą dobę. Zwiększ swoją dostępność, dbając o swój komfort. Korzystanie z systemu medycznego Proassist sprawia, że świadcząc usługi medyczne przez telefon lub Internet, nie musisz korzystać z wielu narzędzi. W jednym systemie, zyskujesz dostęp do:
Image

Przejrzystego grafiku wizyt

Które automatycznie pojawiają się w kalendarzu bez względu na to, skąd pochodzi zapis;

Na żywo, jak i przez telefon

Skorzystaj z zaawansowanych narzędzi do przeprowadzania tele i wideokonsultacji;

Narzędzi do pozostawania w stałym kontakcie z pacjentem

Np. z wykorzystaniem czatu, dostępnego bezpośrednio w systemie.

Generowania przypomnień SMS

Zmniejszające ryzyko pojawienia się niechcianych luk w grafiku.

Image

Aplikacja mobilna

Nie potrzebujesz komputera, aby zarządzać placówką

Skorzystaj z możliwości, zapewnianych przez dostęp do systemu medycznego w aplikacji mobilnej. Dzięki temu wypełnisz głosowo wizyty, sprawdzisz aktualny stan swojego grafiku, czy w szybki sposób zapiszesz pacjenta na termin następnej wizyty.

Głosowe wypełnianie wizyt

Wypełniaj głosowo dokumentację medyczną podczas rozmowy z pacjentem.

Grafik zawsze pod ręką

Sprawdź swój aktualny grafik umówionych wizyt, gdziekolwiek jesteś.

Otrzymuj alerty SMS

Dla Ciebie i Twoich specjalistów, którzy świadczą w Twojej firmie tele i wideokonsultacje. Dzięki temu nie jest konieczne otwieranie aplikacji mobilnej i systematyczne sprawdzanie kalendarza. Każdorazowo, kiedy w grafiku wizyt pojawi się nowa rezerwacja, specjalista otrzyma taką informację w formie SMS.

Aplikacja mobilna

Dostępność na wyciągnięcie ręki

Nasza aplikacja mobilna jest dostępna bez dodatkowych opłat dla wszystkich użytkowników systemu.
Aplikacja jest dostosowana do urządzeń z systemem Android i iOS.

Image

Grafik wizyt w telefonie

Zyskaj możliwość sprawdzania wolnych terminów, zapisywanie klientów na konsultacje
Image

Zapisywanie wizyt i niwelowanie luk w grafiku

Nie musisz mieć dostępu do komputera, czy zapisywać swoich pacjentów przy biurku w gabinecie. Jeśli często pracujesz w terenie, zapisuj wizyty bezpośrednio ze swojego telefonu!
Image

Głosowe wypełnianie dokumentacji

Oszczędź swój czas poprzez wypełnianie dokumentacji, dyktując ją. Słowa będą automatycznie zamieniane na tekst.

Image

Podpisywanie dokumentów na telefonie/tablecie

Zamiast drukować zgody i dokumenty dla pacjentów, dopełnij wszelkie formalności prościej. Przygotuj dokument na telefonie/tablecie i przekaż go do podpisania na Twoim telefonie/tablecie.
Image

Zdjęciowa dokumentacja pacjenta

Jeśli potrzebujesz fotografować postępy przeprowadzonej kuracji lub rehabilitacji, nie musisz już korzystać z pamięci swojego telefonu. Prowadź zdjęciową dokumentację medyczną bezpośrednio w systemie.
Image

Przyspiesz pracę wszystkich pracowników

Właściciel, specjalista, manager i rejestracja telefoniczna – każdy z pracowników placówki znajdzie w aplikacji mobilnej funkcje, które ułatwią mu codzienną pracę!

Poznaj nasze funkcje

Które staną się dodatkowym udogodnieniem w Twojej pracy:

Szablony = oszczędność czasu i środków

Szablony dokumentów, zaleceń, łatwy dostęp do historii pacjenta – to tylko kilka z licznych funkcji, zapewniających łatwy dostęp do niezbędnych danych oraz oszczędność czasu podczas przeprowadzanej konsultacji.

Marketing SMS

Wykorzystaj możliwość tworzenia wiadomości reklamowych w formie SMS. Przypominaj o tym, że warto w danym okresie wykonać wizytę kontrolną i zaproponuj danej grupie pacjentów promocyjną cenę za usługi!

Bezpieczeństwo

Tworzenie kopii zapasowych, szyfrowanie danych – to tylko kilka z licznych form zabezpieczeń, które stosujemy po to, aby Twoje dane były bezpieczne i nie znalazły się w niepowołanych rękach.

Pomoc techniczna

Skorzystaj z działu pomocy technicznej 12 godzin dziennie, 5 dni w tygodniu. Poproś o pomoc na czacie, bezpośrednio w systemie. Nasz dział pomocy technicznej postara się udzielić odpowiedzi na pytanie w błyskawicznym tempie.

Płatności online

Zastosuj dodatkową ochronę przed nieobecnością pacjentów z wykorzystaniem płatności online.

Wizytówka Google Moja Firma

Twoi klienci mogą podczas umawiania wizyty opłacić ją w formie online. Możesz tym samym zmniejszyć % wizyt zarezerwowanych, które się nie odbyły.

Przechowywanie plików

Zadbamy o zapewnienie Ci wirtualnej przestrzeni, gdzie przechowasz pliki, takie jak zdjęcia, badania, filmy, czy dokumenty przekazane przez pacjenta.

Automatyczna wysyłka dokumentacji medycznej pacjentów

Po zakończeniu wizyty jednym kliknięciem możesz wysłać dokumentację medyczną z wizyty, bezpośrednio na adres mailowy wskazany przez pacjenta.

Odbieramy telefony od pacjentów

Skorzystaj z outsourcingu telefonicznej rejestracji pacjentów.
Wybierz najlepszą formę naszej współpracy!

99% Odbieranych połączeń

Zadbamy o wzrost poziomu odbieranych połączeń nawet do 99%

12 Godzin dziennie

Przez 12 godzin dziennie zapewnimy profesjonalną obsługę połączeń do Twojego gabinetu.

9 Sekund

Właśnie tyle czasu potrzebujemy, aby odebrać telefon od Twojego pacjenta i rozpocząć z nim rozmowę.

26 Marca | Wtorek

Sprawdź, z jakich funkcji Proassist nie korzystasz, a powinieneś!

Odkryj, jak zoptymalizować pracę Twojego zespołu medycznego!

09 Kwietnia | Wtorek

RODO w placówce medycznej

Co jako manager i właściciel musisz wiedzieć o ochronie danych osobowych w Twoim gabinecie?

Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Oddzwonimy jak najszybciej to możliwe w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9 do 17.

Informacja o plikach Cookie

Nasza strona internetowa używa plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie podczas przeglądania naszej strony. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie lub tablecie) podczas odwiedzania różnych stron internetowych.

Cześć!

Podaj numer telefonu, a oddzwonimy do 2 minut!