proassist logo

Pomożemy rozwiązać każdy problem.

Staramy się, aby nasze usługi były jak najlepiej zrozumiałe i proste w obsłudze. Dzięki temu korzystanie z telefonicznej rejestracji nie stanowi problemu.

Kto może skorzystać z integracji ?

Każdy specjalista, który posiada konto premium na portalu oraz korzysta z oprogramowania Proassist ma możliwość integracji kalendarzy, aby prowadzić tylko jeden terminarz, niezależnie od tego, czy zapisy na wizyty dokonywane są za pośrednictwem portalu Znanylekarz.pl, czy za pomocą rejestracji dostarczanej przez Proassist.

W jaki sposób działa integracja ?

Wszystkie działania takie jak dodawanie, przenoszenie wizyt oraz ustawianie grafiku realizowane są w kalendarzu Proassist. Jakiekolwiek zmiany dokonywane na portalu lub systemie są automatycznie aktualizowane w każdym z tych miejsc.

Co z danymi osobowymi pacjentów ?

Dane pacjentów zapisujących się przez portal Znanylekarz.pl zostają przekazywane do systemu Proassist, dzięki czemu wypełnienie dokumentacji medycznej nie stanowi problemu. Natomiast z uwagi na zachowanie poufności, dana funkcja nie działa w drugą stronę – oznacza to, że dane pacjentów zapisane w systemie Proassist nie są udostępniane serwisowi Znanylekarz.pl. Jedyna czynność dokonywana przez Proassist to zamykanie terminów w grafiku lekarza.

Jak rozpocząć integrowanie kalendarzy ?

Aby zacząć korzystać z funkcji połączenia kalendarza z serwisem Znanylekarz.pl, skontaktuj się z tym portalem w celu uzyskania odpowiednich kluczy: client ID oraz client secret, następnie przekaż je do swojego opiekuna Proassist, który zajmie się reszta czynności związanych z wdrażaniem integracji.

W jaki sposób działa integracja ?

Wszystkie działania takie jak dodawanie, przenoszenie wizyt oraz ustawianie grafiku realizowane są w kalendarzu Proassist. Jakiekolwiek zmiany dokonywane na portalu lub systemie są automatycznie aktualizowane w każdym z tych miejsc.

Konfiguracja integracji kalendarza Proassist z serwisem Kliniki.pl

Na stronie Kliniki.pl możemy wyświetlać rejestrację on-line zarówno dla całej placówki jak i osobno dla każdego specjalisty.

Integracja kalendarza Proassist z portalem Kliniki.pl możliwa jest tylko dla specjalistów lub placówek mających wykupiony specjalny dostęp w tym serwisie.

Aby pobrać widget do rejestracji on-line wybierz zakładkę PLACÓWKI w bocznym menu, następnie kliknij ikonkę „Widget” przy danej placówce. W panelu służącym do pobrania widgetu wyświetlą się linki do pobrania widgetu Proassist oraz Kliniki.pl (wyświetli się on po rozwinięciu):

Widget kliniki pl

Istnieje także opcja pobrania widgetu umożliwiającego zapis na wizytę do konkretnego specjalisty. Aby to zrobić, w zakładce PLACÓWKI, kliknij na SPECJALIŚCI w lewym górnym rogu i pobierz widget Proassist lub Kliniki.pl w panelu wysuwającym się z lewej strony.

Po skopiowaniu linka należy wysłać go do osoby z portalu Kliniki.pl odpowiedzialnej za wdrażanie widgetu na stronę.

Konfiguracja integracji Proassist z uPacjenta

Kontrahent Proassist ma dwie możliwości zintegrowania się z portalem uPacjenta. Pierwsza możliwość: skorzystanie z kluczy integracyjnych Proassist. W takim przypadku nic nie musisz konfigurować, tylko po prostu korzystaj z gotowego rozwiązania. 🙂 Druga możliwość: kontrahent może nawiązać współpracę bezpośrednio z uPacjenta. W tym celu należy skontaktować się z Customer Success Proassist, tel: 12 390 61 93 i mail: pomoc@proassist.pl. W ustawieniach kontrahenta należy wprowadzić kody integracyjne.

Jak to zrobić?

Z bocznego menu kliknij w zakładkę PLACÓWKI -> KONTRAHENCI. Przy konkretnych kontrahencie kliknij w ikonę ustawień.
W wysuwanym panelu bocznym w sekcji Konfiguracja UPacjenta wprowadź odpowiednie dane: klucz oraz secret, który otrzymasz w ramach integracji z uPacjenta. Określ typ płatności. W ramach indywidualnej integracji z uPacjenta kontrahent może skorzystać z płatności pobieranej przez Upacjenta (wtedy pacjent otrzymuje link do płatności z portalu Pacjenta) lub z płatności online Blue Media(wtedy pacjent otrzymuje link do płatności z systemu Proassist), wtedy też czas dokonania płatności przez pacjenta wydłuża się do 1-godziny. Dzięki temu środki będą wpływały bezpośrednio na konto kontrahenta.

W jaki sposób działa integracja z uPacjenta?

Integracja z uPacjenta w ramach, której można zamówić badanie diagnostyczne do domu pacjenta. Badania wykonywane są przez firmę Diagnostyka.

Specjalista aby wystawić skierowanie na odpowiednie badanie w oknie przeprowadzania wizyty klika w zakładkę BADANIE KRWI.

W nowym oknie należy określić dla kogo ma być wykonane badanie. W tym celu w punkcie 2 wybierz odpowiednią pozycję z listy.
W punkcie 3: Adres badania zaciągany jest z karty pacjenta. Możesz zamówić domowe badanie krwi do miejscowości, w której mieszka pacjent lub innej, w której chce wykonać badanie. Lista miejscowości dostępna jest w punkcie 3.
Po wybraniu odpowiedniej miejscowości, kliknij w zieloną zakładkę SZUKAJ, by wyszukać termin badania. System wyświetli dostępne terminy wraz z danymi osoby, która wykona badanie w tym czasie. Może się jednak okazać, że w danej miejscowości nie będzie akurat dostępnych wolnych terminów.
Po wybraniu odpowiedniej daty, określ rodzaj badania, na który kierujesz pacjenta. W tym celu skorzystaj z wyszukiwarki. Możesz wybrać kilka badań na jednym skierowaniu.

Aby zakończyć proces skierowania pacjenta na badanie diagnostyczne kliknij w jedną z dwóch zakładek: ZAPISZ lub ZAPISZ I DODAJ DO ZALECEŃ. Wybierając drugą opcję, skierowanie zostanie dodane do rubryki zaleceń, które jest dostępne w oknie przeprowadzania wizyty. 

W przypadku, gdy płatność przechodzi przez portal uPacjenta, to pacjent ma czas 10 minut na opłacenie badania. Link do płatności otrzyma drogą SMS po zapisie na badanie. W przypadku, gdy placówka zdecyduje się samodzielnie podpisać umowę z portalem uPacjenta, to może wybrać opcję w której samodzielnie pobiera płatność przez BlueMedia. Wtedy czas na dokonanie płatności przez pacjenta zostaje wydłużony do 1 h.

Pacjent może sprawdzić wyniki online, zazwyczaj po 1-2 dniach od pobrania próbki, logując się na wyniki.diag.pl.

W jaki sposób wyłączyć widoczność zakładki BADANIE KRWI w oknie przeprowadzania wizyty?

Kliknij z bocznego menu w zakładkę PLACÓWKI, a następnie wybierz zakładkę SPECJALIŚCI. Przy konkretnym specjaliście kliknij w ikonę edycji.

W panelu bocznym, wysuwanym przejdź do ustawień, tuż pod danymi osobowymi specjalisty. Odznacz pierwszą pozycję: Wyświetlaj zakładkę BADANIE KRWI.
Wprowadzone zmiany zatwierdź klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ.

Na czym polega integracja Proassist z Infermedica.com

Konfiguracja z Infermedicą polega na usprawnieniu komunikacji między pacjentem a lekarzem. Dzięki temu narzędziu tym specjalista korzystający z systemu Proassist może przesłać pacjentowi ankietę medyczną przed wizytą. Dzięki temu pacjent przekaże lekarzowi niezbędne informacje o swoim aktualnym stanie zdrowia. Taki wywiad lekarski usprawni proces przeprowadzania wizyty przez lekarza.

Kto może przystąpić do integracji z InferMedica?

Do integracji przystąpić może każda placówka medyczna, gabinet lekarski, specjalista korzystający z oprogramowania medycznego Proassist.

W jaki sposób przystąpić do integracji InferMedica??

Aby zacząć korzystać z funkcji przesyłania ankiet do pacjenta przed wizytą, skontaktuj się z Infermedicą za pomocą strony: https://infermedica.com/pl/product/intake-form, klikając w zakładkę Aplikuj.

Konfiguracja integracji Proassist z Infermedicą

Aby móc przesyłać ankietę medyczną pacjentowi przed wizytą, w tym celu kliknij z bocznego menu w zakładkę PLACÓWKI, a następnie z górnego KONTRAHENCI. Przy konkretnym kontrahencie kliknij w ikonę edycji

W sekcji konfiguracja Infermedica zaznacz checkbox wpisz kod, a następnie wpisz:
– otrzymany od zespołu Infermedica kod – klucz API
– link dla pacjenta
– link dla lekarza
Wprowadzone dane zatwierdź klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ.

W jaki sposób wyłączyć możliwość wysyłki ankiety dla konkretnego specjalisty?

Aby wyłączyć możliwość wysyłki ankiety medycznej dla konkretnego spejcalisty w ramach integracji z Infermedica.com w danej placówce, kliknij z bocznego menu w zakładkę UŻYTKOWNICY, a następnie ikona edycji przy konkretnym użytkowniku.

W panelu bocznym wysuwanym, zaznacz checkbox Użytkownik bez integracji z ankietą pacjenta Infermedica, a następnie zatwierdź wprowadzone dane, klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ.

W jaki sposób wyłączyć możliwość wysyłki ankiety dla konkretnych usług?

Aby wyłączyć możliwość wysyłki ankiety medycznej dla konkretnej usługi w ramach integracji z Infermedica.com, kliknij z bocznego menu w zakładkę USŁUGI, a następnie w “V” w kolumnie specjaliści. Przy konkretnym specjaliście kliknij w ikonę edycji.

W panelu bocznym wysuwanym, zaznacz checkbox Usługa bez integracji z ankietą pacjenta Infermedica, a następnie zatwierdź wprowadzone dane, klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ.

W jaki sposób sprawdzić status ankiety medycznej?

W oknie przeprowadzania wizyty specjalista może sprawdzić status wypełnienia ankiety.
W tym celu z pozycji kalendarza najedź kursorem myszki na daną wizytę, a następnie kliknij w ikonę “Przyjmij pacjenta”

W sekcji Wywiad lekarski pojawi się informacja na temat statusu ankiety.

Aby wyświetlić uzupełniony przez pacjenta wywiad kliknij w podlinkowane słowo “link”.

By zobaczyć udzielone przez pacjenta odpowiedzi w ankiecie, należy zalogować się danymi uzyskanymi od Infermedici.

W jaki sposób pacjent ma możliwość uzupełnienia ankiety?

Pacjent otrzymuje drogą mailową oraz SMS link, pod którym może udzielić odpowiedzi na pytania.
Mail otrzymywany jest w momencie dodania wizyty do systemu Proassist. Aby przejść do uzupełnienia ankiety, należy kliknąć w “Rozpocznij wywiad”

Następnie pacjent musi zweryfikować swoją tożsamość wprowadzając swoją datę urodzenia oraz nr telefonu.
UWAGA: w trakcie zapisu pacjent musi podać swój nr pesel. `

Na podany nr telefonu pacjent otrzyma kod SMS, który należy wpisać w oknie kod weryfikacyjny.

Następnie pojawią się pytania, na które pacjent udziela odpowiedzi. Aby przesłać ankietę lekarzowi, pacjent klika w zakładkę wyślij moje odpowiedzi.

Pacjent ma możliwość pobrania udzielonych przez siebie odpowiedzi klikając w zakładkę pobierz odpowiedzi oraz dokonania oceny wywiadu.

Widget Proassist - mierzenie konwersji

Widget Proassist posiada mechanizmy umożliwiające mierzenie konwersji. Konwersją w tym przypadku jest pomyślna rejestracja klienta przez widget, czyli sytuacja, gdy klient potwierdził rezerwację za pomocą kodu, który otrzymał na wskazany numer telefonu w formularzu rejestracji. 

Istnieją trzy możliwości integracji, w zależności od tego w jaki sposób kody analityczne są zainstalowane na stronie internetowej gabinetu, na której wstawiony jest widget Proassist.

1. Integracja przez Google Tag Manager (rekomendowana)
2. Integracja z Google Analytics 3 (GA3, Universal Analytics)
3. Integracja z Google Analytics 4 (GA4)

Integracja przez Google Tag Manager (w skrócie GTM)

W tego typu integracji zakładamy, że istnieje już poprawna:
– instalacja kodu Google Tag Manager (w sekcji HEAD oraz w sekcji BODY)
– instalacja kodu widgetu Proassist pod kodem GTM tym w sekcji BODY
– konfiguracja tagów GA3 i/lub GA4 na koncie https://tagmanager.google.com/ 

Na koncie GTM należy utworzyć Reguły. W tym celu należy kliknąć w opcje”Reguły”, a następnie w przycisk „Nowe”. W oknie Skonfiguruj regułę uzupełnij odpowiednio informacje:
– typ reguły: Zdarzenia niestandardowe
– nazwa zdarzenia: proassist_widget_potwierdzenie_rejestracji
– ta reguła uruchamia się, gdy jest spełniony ten warunek: Wszystkie zdarzenia niestandardowe

W kolejnym krok należy utworzyć nowy Tag. W tym celu kliknij w opcję „Tagi”, a następnie dokonaj wyboru usługi, do której chcesz wysłać informację o konwersji: – Google Analytics – Universal Analytics – Google Analytics: zdarzenie GA4 – Google Adds: śledzenie konwersji
Ustawienie wysyłania zdarzeń do Google Analytics 3 (Universal Analytics) powinny być uzupełnione wg poniższego schematu:
Ustawienie wysyłania zdarzeń do Google Analytics 4 (GA4) powinny być uzupełnione wg poniższego schematu:

W tym przypadku, należy dodatkowo w panelu Google Analytics 4 https://analytics.google.com/ stworzyć nowe zdarzenie. 

Zaloguj się zatem do Google Analytics i wybierz usługę GA4. Następnie kliknij w zakładkę „Konfiguracja”, a potem w „Zdarzenia”. W kolejnym kroku wybierz opcję „Utwórz zdarzenie”

Uzupełnij odpowiednie dane:
– nazwa zdarzenia: proassist_widget_potwierdzenie_rejestracji
– w polu „Parametr” wybierz pozycję: „event_name”
– w polu „Operator” wybierz wartość „Równa się”
– w polu „Wartość” wpisz: proassist_widget
Wprowadzone dane zatwierdź klikając w zakładkę ZAPISZ

UWAGA: Nowe zdarzenie może pojawić się na liście zdarzeń po 24 godzinach od jego wystąpienia na stronie. Gdy się już pojawi – należy zaznaczyć opcję „Oznacz jako konwersję”.

Integracja z Google Analytics 3 (GA3, Universal Analytics)

W przypadku, gdy kod Google Analytics 3 (GA3, Universal Analytics) znajduje się bezpośrednio na stronie gabinetu (tzn nie jest wywoływany przez Google Tag Manager), w momencie konwersji wysyłane jest „Zdarzenie” o nazwie kategorii proassist_widget kategoria zapis etykieta  potwierdzenie_rejestracji

W GA3 „Zdarzenia” można ustawić jako „Cele”

W tym celu zaloguj się  do Google Analytics i wybierz usługę GA3, a następnie przejdź do zakładki „Administracja”. W kolejnym kroku, w zakładce „Widok danych” wybierz zakładkę „Cele”, a następnie uzupełnij odpowiednio dane, wg poniższego schematu:

Integracja z Google Analytics 4 (GA4)

W przypadku, gdy kod Google Analytics 4 znajduje się bezpośrednio na stronie gabinetu (tzn nie jest wywoływany przez Google Tag Manager), w momencie konwersji wysyłane jest „Zdarzenie” o nazwie kategorii proassist_widget 

 

Należy zalogować się do Google Analytics i wybrać usługę GA4. W kolejnym kroku wybierz zakładkę „Konfiguracja”, a następnie zakładkę „Zdarzenia”. Następnie kliknij w „Utwórz zdarzenie”. W oknie konfiguracyjnym uzupełnij odpowiednie dane:
– w polu „nazwa zdarzenia” wpisz: proassist_widget_potwierdzenie_rejestracji
w polu „Parametr” wybierz opcj „event_name”
– w polu „Operator” wybierz wartość „Równa się”
– w polu „Wartość” wpisz: proassist_widget


Nowe zdarzenie może pojawić się na liście zdarzeń po 24 godzinach od jego wystąpienia na stronie. Gdy się już pojawi – należy zaznaczyć opcję „Oznacz jako konwersję”.

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Zostaw swój numer, a zadzwonimy do Ciebie i przedstawimy dostępne funkcję systemu Proassist, które usprawnią pracę w Twojej placówce.

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!