- Uprawnienia użytkowników systemu
- Jak sprawdzić status użytkownika?
- Jak zmienić status użytkownika?
- Jak dodać użytkownika? (Tworzenie konta użytkownika)
- Jak edytować użytkownika?
- Jak wyszukać użytkownika?
- Jak przypisać placówki do użytkownika?
- Jak zmienić hasło
- Umieszczanie/zmiana zdjęcia
- Historia czynności wykonywanych w systemie przez użytkownika
- Czy istnieje możliwość nadania specjaliście uprawnień administratora?
- Multilogowanie
- Przełączanie kont
- Konfiguracja pokoi
- Potwierdzanie pokoju
- Tworzenie pokoi
- Przypisanie pokoju do specjalisty
- W jaki sposób włączyć powiadomienia o otrzymanych od pacjentów wiadomościach SMS na chacie?
- W jaki sposób uniemożliwić użytkownikowi usuwania wizyt?
- W jaki sposób uniemożliwić użytkownikowi łączenie klientów?
- W jaki sposób uniemożliwić użytkownikowi usuwanie klientów?
- W jaki sposób uniemożliwić użytkownikowi eksport danych klientów?
- Możliwość wyłączenia dostępności zakładki KLIENCI dla wybranych użytkowników.
- W jaki sposób uniemożliwić użytkownikowi zmian w kasie?
- W jaki sposób uniemożliwić użytkownikowi zmian w usługach rozliczeniowych?
- W jaki sposób uniemożliwić użytkownikowi edycję wizyty?
- W jaki sposób ograniczyć użytkownikowi dostęp do zakładki “Klienci”?
- W jaki sposób ustawić dni świąteczne jako pracujące?
- W jaki sposób nadać użytkownikowi dostęp do zakładki “Usługi”?
- W jaki sposób nadać użytkownikowi dostęp do zakładki “Pokoje”?
- W jaki sposób nadać użytkownikowi dostęp do zakładki “Kalendarz”?
- W jaki sposób nadać użytkownikowi dostęp do zakładki “SMS”?
- W jaki sposób nadać użytkownikowi dostęp do zakładki “Statystyki”?
- W jaki sposób nadać użytkownikowi dostęp do pełnego podglądu historii pacjenta w jego karcie?
- W jaki sposób nadać użytkownikowi dostęp do plików pacjenta w karcie pacjenta?
- W jaki sposób zablokować użytkownikowi dostęp do zakładki “Karta pacjenta”?
- W jaki sposób zablokować użytkownikowi dostęp do zakładki “Wyślij wiadomość”?
- W jaki sposób ukryć użytkownikowi sekcję Powiadomień dla lekarza oraz pacjenta w oknie dodawania/edycji wizyty?
- W jaki sposób ukryć użytkownikowi ceny widoczne podczas dodawania lub edycji wizyty?
- W jaki sposób ukryć użytkownikowi sekcję “Dane Rozszerzone” w oknie dodawania/edycji wizyty?
- W jaki sposób nadać użytkownikowi możliwość zarządzania grafikiem elastycznym?
- W jaki sposób dać użytkownikowi możliwość wysyłki automatycznej wiadomości SMS do pacjenta z informacją o zmianie terminu wizyty?
- W jaki sposób nadać użytkownikowi możliwość drukowania księgi przyjęć?
- W jaki sposób nadać użytkownikowi możliwość wydrukowania listy wizyt?
- W jaki sposób nadać użytkownikowi możliwość wydruku Elektronicznej Dokumentacji Medycznej?
- W jaki sposób udostępnić użytkownikowi dostęp tylko do pacjentów, którzy mają wizyty realizowane w ramach wybranego płatnika?
- W jaki sposób włączyć powiadomienia o przychodzących wiadomościach SMS?
- W jaki sposób ukryć sekcję “Wyniki” w oknie edycji wizyty?