proassist logo

Pomożemy rozwiązać każdy problem.

Staramy się, aby nasze usługi były jak najlepiej zrozumiałe i proste w obsłudze. Dzięki temu korzystanie z telefonicznej rejestracji nie stanowi problemu.

Zarządzanie listą pacjentów

W zakładce KLIENCI możliwe jest zarządzanie listami pacjentów.

W tym miejscu możesz wykonać następujące czynności:

1. Wyszukać pacjenta
2. Zmienić status pacjenta (Aktywny, Nieaktywny, Czarna lista)
3. Łączyć zduplikowane karty pacjenta
4. Usunąć pacjenta z systemu
5. Eksportować listę z danymi pacjentów
6. Zarządzać kartą pacjenta
7. Zarządzać czarną listą pacjentów

1. Wyszukiwanie pacjenta
Możesz wyszukać konkretną kartę pacjenta w zakładce KLIENCI poprzez wpisanie jego peselu, imienia, nazwiska, numeru telefonu lub adresu e-mail w sekcji „Szukaj według” obok bocznego panelu.

wyszukiwarka pacjentów w oprogramowaniu medycznym

2. Zmiana statusu pacjenta
Jeśli chcesz zmienić status pacjenta, kliknij zakładkę KLIENCI w bocznym menu, a następnie kliknij ikonkę edycji przy konkretnym pacjencie. W panelu wysuwającym się z prawej strony, na samym dole wybierz odpowiedni checkbox: Aktywny, Nieaktywny, Czarna lista.

wyszukiwarka pacjentów w oprogramowaniu medycznym

3. Łączenie zduplikowanych kart pacjentów 

Zdarza się, że w danych pacjenta występują błędy, takie jak literówka lub pomyłka w peselu, przez co czasami w systemie widnieją dwie karty jednego pacjenta. W takim przypadku istnieje możliwość zduplikowania tych kart.

Aby połączyć zduplikowanych pacjentów wybierz zakładkę KLIENCI z bocznego menu. Następnie wyszukaj pacjentów w sekcji „Szukaj według” wpisując jego imię, nazwisko, pesel, numer telefonu lub adres e-mail. Zaznacz pacjentów, których chcesz połączyć zaznaczając checkbox obok ich nazwiska. W panelu, który wysunie się z prawej strony zaznacz odpowiednie dane.

Zatwierdź zmiany klikając zielony przycisk na dole POŁĄCZ I UAKTUALNIJ DANE.

łączenie kart pacjenta w oprogramowaniu medycznym

4. Usuwanie pacjenta z systemu
Aby usunąć danego pacjenta z systemu, wybierz zakładkę KLIENCI z bocznego menu, następnie wyszukaj odpowiednią placówkę z listy na samej górze. Zaznacz odpowiedniego pacjenta na liście, a następnie kliknij przycisk USUŃ nad listą pacjentów.

usuwanie pacjenta

5. Eksport listy pacjentów
W systemie Proassist możliwy jest eksport danych pacjentów do pliku excel. Aby tego dokonać wybierz KLIENCI z bocznego menu, a następnie wybierz z listy na górze placówkę, której mają dotyczyć te dane. Nad listą pacjentów znajduje się przycisk: EKSPORT DANYCH – XSLX, który należy kliknąć w celu eksportowania listy pacjentów do excela. Po kliknięciu, program automatycznie wygeneruje i pobierze plik z danymi pacjentów dla danej placówki.

eksportowanie listy pacjentow

Zarządzanie czarną listą

System Proassist umożliwia dodawanie pacjentów do czarnej listy. Status pacjenta znajdującego się na czarnej liście jest widoczny podczas zapisu na wizytę. Jest to informacja dla lekarza o problematycznym pacjencie, lub takim, który zbyt często nie pojawia się na wizytach. Lekarz może zdecydować, czy przyjmie go na wizytę.

Jak dodać pacjenta na czarną listę?

Sposób nr 1: zakładka KLIENCI

Aby dodać pacjenta do czarnej listy, wejdź w zakładkę KLIENCI w bocznym menu, wyszukaj pacjenta w sekcji „Szukaj według”, a następnie kliknij ikonkę czarnego kwadratu przy konkretnym pacjencie („Czarna lista”).

Kropka w kolumnie “St” (Status) zmieni kolor na czarny.

Sposób nr 2: z pozycji KALENDARZA

Możesz również dodać pacjenta w oknie edycji wizyty zarówno z poziomu KALENDARZA, klikając w ikonę karty pacjenta.

W tym celu z pozycji kalendarza wyszukaj wizytę, najedź kursorem myszki na dane pacjenta. W oknie informacyjnym do wizyty kliknij w ikonę karty pacjenta.

W panelu bocznym wysuwanym zjedź kursorem myszki do punktu 5: Status. Zaznacz opcję “Czarna lista”, a następnie zatwierdź zmiany klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ.

Sposób nr 3: zakładka WIZYTY

Aby dodać pacjenta na czarną listę kliknij z bocznego menu w zakładkę WIZYTY, a następnie wyszukaj odpowiedniego pacjenta w sekcji “Szukaj pacjenta według”. Przy danym pacjencie kliknij w ikonę karty.

Wyświetlanie pacjenta z czarnej listy w kalendarzu

Jeżeli pacjent z czarnej listy zostanie umówiony na wizytę, od razu zauważysz jego status w kalendarzu.
Wszystkie wizyty umówione dla pacjenta z czarnej listy wyświetlają się w kalendarzu w kolorze czarnym. Dodatkowo po najechaniu kursorem myszki na dane pacjenta przy imieniu i nazwisku pojawia się czarna kropka.

Dodatkowo w oknie przeprowadzania wizyty specjalista jest informowany przez system, o tym, że pacjent znajduje się na czarnej liście. Przy danych pacjenta pojawia się alert w postaci czarnej zakładki z napisem “CZARNA LISTA”. 

Dodawanie pacjenta z czarnej listy na wizytę

W oknie dodawania wizyty w momencie wyboru pacjenta z wyszukiwarki, pod danymi pacjenta pojawi się alert w postaci czarnego prostokąta z napisem “Pacjent (imię i nazwisko) znajduje się na czarnej liście!”. 

Jak usunąć pacjenta z czarnej listy?

Aby wykreślić pacjenta z czarnej listy zmień jego status na „Aktywny” lub „Nieaktywny”.

Zarządzanie kartą pacjenta

Kartę pacjenta możesz edytować na dwa sposoby: 

1. W zakładce WIZYTY w bocznym menu. Po wybraniu tej zakładki kliknij w ikonkę „Karta”na liście wizyt (środkowa ikonka). Z prawej strony wysunie się panel edycji klienta. W tym miejscu można uzupełnić wszystkie dane pacjenta, zarówno podstawowe, jak i rozszerzone dane medyczne. Dodatkowo w odpowiednich zakładkach możesz dodać oświadczenia, ankietę, wstawić pliki EDM oraz przejrzeć i wydrukować historię EDM. Dodatkowo w pierwszej zakładce (dane podstawowe) możesz zmienić status pacjenta (aktywny, nieaktywny, czarna lista – więcej zarządzanie czarną listą).

Karta pacjenta w oprogramowaniu gabinetowym

2. W zakładce KLIENCI w bocznym menu. Po wybraniu tej zakładki wybierz placówkę z listy na górze, a następnie kliknij w ikonkę „Edytuj” przy konkretnym pacjencie. Z prawej strony wysunie się panel edycji karty pacjenta, w którym możesz uzupełnić wszystkie dane pacjenta, zarówno podstawowe, jak i rozszerzone dane medyczne. Dodatkowo w odpowiednich zakładkach możesz dodać oświadczenia, ankietę, wstawić pliki EDM oraz przejrzeć i wydrukować historię EDM. Dodatkowo w pierwszej zakładce (dane podstawowe) możesz zmienić status pacjenta (aktywny, nieaktywny, czarna lista – więcej zarządzanie czarną listą). 

edycja danych pacjenta

Aby zatwierdzić zmiany kliknij zielony przycisk ZAPISZ ZMIANY na dole panelu.

W jaki sposób dodać tag do konkretnego pacjenta?

W systemie Proassist wyróżniamy dwa sposoby dodawania tagów do konkretnego pacjenta:

  • w trakcie dodawania wizyty
  • w karcie pacjenta

Aby dodać tag do pacjenta pierwszym sposobem, w oknie dodawania wizyty, w punkcie 3 – dane pacjenta, w sekcji Tagi wyszukaj odpowiedni tag z listy wyszukiwania lub dodaj nowy.

Wprowadzone dane zatwierdź klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ WIZYTĘ.

Aby dodać tag z pozycji karty pacjenta, można to zrobić na 3 sposoby:

  • z pozycji kalendarza
  • z zakładki wizyty
  • z zakładki klienci

Sposób nr 1: Z pozycji kalendarza należy najechać kursorem myszki na daną wizytę, a następnie wybrać Karta pacjenta.

W sekcji Tagi wyszukaj odpowiedni tag z listy wyszukiwania lub dodaj nowy.

Wprowadzone zmiany zatwierdź klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ ZMIANY.

Sposób nr 2: Z zakładki wizyty należy wyszukać danego pacjenta, a następnie wybrać Karta pacjenta.

W sekcji Tagi wyszukaj odpowiedni tag z listy wyszukiwania lub dodaj nowy.

Wprowadzone zmiany zatwierdź klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ ZMIANY.

Sposób nr 3: Z zakładki klienci należy wyszukać danego pacjenta, a następnie wybrać Edytuj.

W sekcji Tagi wyszukaj odpowiedni tag z listy wyszukiwania lub dodaj nowy.

Wprowadzone zmiany zatwierdź klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ ZMIANY.

Jak filtrować pacjentów po określonych tagach?

Aby filtrować pacjenta po określonym tagu należy wybrać zakładkę klienci, z górnej belki wybierz placówkę, a następnie w sekcji tagi wprowadzić dany tag. 

Odpinanie tagów od pacjenta

W systemie Proassist wyróżniamy 3 sposoby odpinania tagów od pacjenta:

  • z pozycji kalendarza 
  • z zakładki wizyty
  • z zakładki klienci 

Sposób nr 1: Z pozycji kalendarza należy najechać kursorem myszki na daną wizytę, a następnie wybrać Karta pacjenta lub Edycja. 

W sekcji tagi przy konkretnej etykiecie kliknij x, a następnie zapisz zmiany.

Z widoku karty pacjenta

Z widoku edycji wizyty

Sposób nr 2: Z zakładki wizyty należy wyszukać danego pacjenta, a następnie wybrać Karta pacjenta.

W sekcji tagi przy konkretnej etykiecie kliknij x, a następnie zapisz zmiany.

Sposób nr 3: Z zakładki klienci należy wyszukać danego pacjenta, a następnie wybrać Edytuj.

W sekcji tagi przy konkretnej etykiecie kliknij x, a następnie zapisz zmiany.

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Zostaw swój numer, a zadzwonimy do Ciebie i przedstawimy dostępne funkcję systemu Proassist, które usprawnią pracę w Twojej placówce.

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!