Staramy się, aby nasze usługi były jak najlepiej zrozumiałe i proste w obsłudze. Dzięki temu korzystanie z telefonicznej rejestracji nie stanowi problemu.
W tym celu z bocznego menu kliknij w zakładkę PLACÓWKI, z górnego menu w zakładkę KONTRAHENCI, a następnie w ikonę edycji przy konkretnym kontrahencie.
W panelu bocznym wysuwanym zaznaczać jedną z dwóch opcji, lub dwie:
– Dodaj wewnętrzną ocenę pracy lekarza w mailu z dokumentacją medyczną
– Dodaj wewnętrzną ocenę pracy lekarza w mailu po zakończeniu wizyty (wizyta rozliczona)
W pierwszym przypadku pacjent otrzyma maila z linkiem do wystawienia opinii wraz z przesłaną dokumentacją medyczną przez lekarza.
Jeżeli natomiast chcesz, aby pacjent otrzymał maila z możliwością wystawienia opinii w przypadku zrealizowania i opłacenia wizyty, zaznacz drugą opcję.
Pacjent ma możliwość wystawienia opinii klikając w link, który otrzymał w mailu wraz z przesłaną dokumentacją medyczną:
Pacjent ma możliwość wystawienia opinii klikając w link, który otrzymał w mailu po zakończeniu wizyty:
Po kliknięciu w link pojawi się możliwość wystawienia odpowiedniej ilości gwiazdek w raz z komentarzem.
Aby umieścić widget z ocenami na swoją stronę internetową, należy pobrać z systemu Proassist odpowiedni kod.
Widget do pobrania jest możliwy z dwóch miejsc. Jeżeli chcesz pobrać widget dla całej placówki kliknij z bocznego menu w zakładkę PLACÓWKI, a następnie przy nazwie placówki w ikonę widgetu w kolumnie “widget”.
W panelu bocznym wysuwanym, kliknij w pozycję Widget z ocenami – zwiń / rozwiń i skopiuj iframe.
Jeżeli natomiast chcesz pobrać widget konkretnego specjalisty, kliknij z bocznego menu w zakładkę PLACÓWKI, a następnie z górnego menu w zakładkę SPECJALIŚCI. Na liście specjalistów, kliknij w ikonę widgetu w kolumnie “wdiget” przy konkretnym specjaliście.
W panelu bocznym wysuwanym, kliknij w pozycję Widget z ocenami – zwiń / rozwiń i skopiuj iframe
Aby sprawdzić jakie oceny otrzymali specjaliści od pacjentów kliknij z bocznego menu w zakładkę STATYSTYKI, określ zakres dat, wybierz odpowiedni typ raport – w tym przypadku “oceny lekarzy”, z listy wybierz placówkę, a następnie określ, czy chcesz uwzględniać w raporcie wizyty odwołane. Na koniec kliknij w zieloną zakładkę SZUKAJ.
W raporcie wyświetli się lista wszystkich specjalistów pracujących w danej placówce oraz informacje dot. oceniania, tj.:
– ilość przyznanych gwiazdek specjaliście określona w liczbach oraz procentach
– ilość ocen
– ilość wizyt
– uzyskany procent ilości ocen do ilości wizyt
Aby sprawdzić komentarz dodany w trakcie dokonywania oceny przez pacjenta, kliknij w “V” w kolumnie pacjenci. Pojawią się informacje szczegółowe dotyczące danych pacjenta, daty umówienia, daty realizacji wizyty, usług recepcyjnych oraz rozliczeniowych, pobranej płatności, ilość przyznanych gwiazdek oraz komentarz, który został wpisany przez pacjenta.
System Proassist nie publikuje automatycznie opinii pacjenta na stronie internetowej.
W celu publikacji oceny uzyskanej od pacjenta, należy z bocznego menu kliknąć w zakładkę STATYSTYKI, określić zakres dat, wybrać odpowiedni typ raportu, placówkę, a następnie kliknąć w zieloną zakładkę SZUKAJ.
Na liście wszystkich specjalistów, kliknij w “v” w kolumnie Pacjenci. Przy konkretnym pacjencie kliknij w TAK w kolumnie Publikuj.
Aby wyświetlić podsumowanie ocen na stronie internetowej w widgecie pobranym z ustawień placówki, kliknij z bocznego menu w zakładkę PLACÓWKI, a następnie w ikonę edycji przy konkretnej placówce.
W panelu bocznym wysuwanym, zaznacz checkbox Pokaż stopkę w iframe komentarzy.
Aby wyświetlić podsumowanie ocen na stronie internetowej w widgecie pobranym z ustawień specjalisty, kliknij z bocznego menu w zakładkę PLACÓWKI, a następnie w SPECJALIŚCI.
Na liście wszystkich specjalistów, przy konkretnym specjaliście w ikonę edycji. W panelu bocznym wysuwanym, zaznacz checkbox Pokaż podsumowanie opinii na widgecie.
Specjalista może mieć podgląd do uzyskanych przez pacjentów ocen. W tym celu w ustawieniach użytkownika zaznacz odpowiedni checkbox.
Wejdź w zakładkę UŻYTKOWNICY, przy konkretnej osobie kliknij w ikonę edycji, w ustawieniach zaznacz opcję UŻYTKOWNIK z dostępem do zakładki ocen w zakładce STATYSTYKI.
Specjalista może zobaczyć oceny, jakie uzyskał od pacjentów w danym okresie. W tym celu przejdź do zakładki STATYSTYKI, wybierz typ raportu OCENY LEKARZY, określ placówkę oraz zakres dat. W wygenerowanym raporcie możesz podejrzeć szczegóły dotyczące opinii, m.in.:
– imię i nazwisko pacjenta, który wystawił ocenę
– treść komentarza
– data i godzina wizyty
Możesz skontaktować się z pacjentem i poprosić o korektę wystawionej przez niego oceny. W tym celu w zakładce STATYSTKI, przy konkretnej opinii kliknij w kolumnie MEDIACJE zakładkę WYŚLIJ. W ten sposób pacjent otrzyma z systemu prośbę o dokonanie zmiany oceny.
Informacja o plikach Cookie