Pomożemy rozwiązać każdy problem.

Staramy się, aby nasze usługi były jak najlepiej zrozumiałe i proste w obsłudze. Dzięki temu korzystanie z telefonicznej rejestracji nie stanowi problemu. 

W jaki sposób włączyć możliwość pozyskiwania opinii od pacjenta?

W tym celu z bocznego menu kliknij w zakładkę PLACÓWKI, z górnego menu w zakładkę KONTRAHENCI, a następnie w ikonę edycji przy konkretnym kontrahencie.

Image

W panelu bocznym wysuwanym zaznaczać jedną z dwóch opcji, lub dwie:
Dodaj wewnętrzną ocenę pracy lekarza w mailu z dokumentacją medyczną
– Dodaj wewnętrzną ocenę pracy lekarza w mailu po zakończeniu wizyty (wizyta rozliczona)

W pierwszym przypadku pacjent otrzyma maila z linkiem do wystawienia opinii wraz z przesłaną dokumentacją medyczną przez lekarza.

Jeżeli natomiast chcesz, aby pacjent otrzymał maila z możliwością wystawienia opinii w przypadku zrealizowania i opłacenia wizyty, zaznacz drugą opcję.

Image

Pacjent ma możliwość wystawienia opinii klikając w link, który otrzymał w mailu wraz z przesłaną dokumentacją medyczną:

Image

Pacjent ma możliwość wystawienia opinii klikając w link, który otrzymał w mailu po zakończeniu wizyty:

Image

Po kliknięciu w link pojawi się możliwość wystawienia odpowiedniej ilości gwiazdek w raz z komentarzem.

Image

W jaki sposób pobrać widget z ocenami na stronę internetową?

Aby umieścić widget z ocenami na swoją stronę internetową, należy pobrać z systemu Proassist odpowiedni kod.

Widget do pobrania jest możliwy z dwóch miejsc. Jeżeli chcesz pobrać widget dla całej placówki kliknij z bocznego menu w zakładkę PLACÓWKI, a następnie przy nazwie placówki w ikonę widgetu w kolumnie “widget”.

Image

W panelu bocznym wysuwanym, kliknij w pozycję Widget z ocenami – zwiń / rozwiń i skopiuj iframe.

Image


Jeżeli natomiast chcesz pobrać widget konkretnego specjalisty, kliknij z bocznego menu w zakładkę PLACÓWKI, a następnie z górnego menu w zakładkę SPECJALIŚCI. Na liście specjalistów, kliknij w ikonę widgetu w kolumnie “wdiget” przy konkretnym specjaliście.

Image

W panelu bocznym wysuwanym, kliknij w pozycję Widget z ocenami – zwiń / rozwiń i skopiuj iframe

Image

W jaki sposób sprawdzić wystawione przez pacjenta opinie?

Aby sprawdzić jakie oceny otrzymali specjaliści od pacjentów kliknij z bocznego menu w zakładkę STATYSTYKI, określ zakres dat, wybierz odpowiedni typ raport – w  tym przypadku “oceny lekarzy”, z listy wybierz placówkę, a następnie określ, czy chcesz uwzględniać w raporcie wizyty odwołane. Na koniec kliknij w zieloną zakładkę SZUKAJ.

W raporcie wyświetli się lista wszystkich specjalistów pracujących w danej placówce oraz informacje dot. oceniania, tj.:
– ilość przyznanych gwiazdek specjaliście określona w liczbach oraz procentach
– ilość ocen
– ilość wizyt
– uzyskany procent ilości ocen do ilości wizyt
Aby sprawdzić komentarz dodany w trakcie dokonywania oceny przez pacjenta, kliknij w “V” w kolumnie pacjenci. Pojawią się informacje szczegółowe dotyczące danych pacjenta, daty umówienia, daty realizacji wizyty, usług recepcyjnych oraz rozliczeniowych, pobranej płatności, ilość przyznanych gwiazdek oraz komentarz, który został wpisany przez pacjenta.

W jaki sposób opublikować ocenę pacjenta na stronie internetowej?

System Proassist nie publikuje automatycznie opinii pacjenta na stronie internetowej.
W celu publikacji oceny uzyskanej od pacjenta, należy z bocznego menu kliknąć w zakładkę STATYSTYKI, określić zakres dat, wybrać odpowiedni typ raportu, placówkę, a następnie kliknąć w zieloną zakładkę SZUKAJ. 

Na liście wszystkich specjalistów, kliknij w “v” w kolumnie Pacjenci. Przy konkretnym pacjencie kliknij w TAK w kolumnie Publikuj.

W jaki sposób wyświetlić średnią ocen uzyskanych od pacjentów na stronie internetowej?

Aby wyświetlić podsumowanie ocen na stronie internetowej w widgecie pobranym z ustawień placówki, kliknij z bocznego menu w zakładkę PLACÓWKI, a następnie w ikonę edycji przy konkretnej placówce. 

Image

W panelu bocznym wysuwanym, zaznacz checkbox Pokaż stopkę w iframe komentarzy.

Image

Aby wyświetlić podsumowanie ocen na stronie internetowej w widgecie pobranym z ustawień specjalisty, kliknij z bocznego menu w zakładkę PLACÓWKI, a następnie w SPECJALIŚCI.

Image

Na liście wszystkich specjalistów,  przy konkretnym specjaliście w ikonę edycji. W panelu bocznym wysuwanym, zaznacz checkbox Pokaż podsumowanie opinii na widgecie.

Image

Nadanie dostępu specjaliście do podglądu ocen uzyskanych od pacjentów

Specjalista może mieć podgląd do uzyskanych przez pacjentów ocen. W tym celu w ustawieniach użytkownika zaznacz odpowiedni checkbox.
Wejdź w zakładkę UŻYTKOWNICY, przy konkretnej osobie kliknij w ikonę edycji, w ustawieniach zaznacz opcję UŻYTKOWNIK z dostępem do zakładki ocen w zakładce STATYSTYKI.

Image

Możliwość podglądu ocen uzyskanych od pacjentów z konta specjalisty

Specjalista może zobaczyć oceny, jakie uzyskał od pacjentów w danym okresie. W tym celu przejdź do zakładki STATYSTYKI, wybierz typ raportu OCENY LEKARZY, określ placówkę oraz zakres dat. W wygenerowanym raporcie możesz podejrzeć szczegóły dotyczące opinii, m.in.:
– imię i nazwisko pacjenta, który wystawił ocenę
– treść komentarza
– data i godzina wizyty

Image

Mediacje z pacjentem - prośba o lepszą ocenę do wizyty

Możesz skontaktować się z pacjentem i poprosić o korektę wystawionej przez niego oceny. W tym celu w zakładce STATYSTKI, przy konkretnej opinii kliknij w kolumnie MEDIACJE zakładkę WYŚLIJ. W ten sposób pacjent otrzyma z systemu prośbę o dokonanie zmiany oceny.

Image
Image
Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Zostaw swój numer, a zadzwonimy do Ciebie i przedstawimy dostępne funkcję systemu Proassist, które usprawnią pracę w Twojej placówce.

Cześć!

Podaj numer telefonu, a oddzwonimy do 2 minut!