Zadzwoń i dowiedz się więcej od naszych specjalistów!

rozwiązać każdy problem.

Staramy się, aby nasze usługi były jak najlepiej zrozumiałe i proste w obsłudze. Dzięki temu korzystanie z telefonicznej rejestracji nie stanowi problemu.

Jak dodać nową usługę?

Aby dodać nową usługę wybierz USŁUGI z bocznego menu, a następnie kliknij DODAJ NOWĄ+ w prawym górnym rogu. W panelu wyskakującym z prawej strony wybierz z listy kontrahenta. Następnie zaznacz placówki, do którym ma być przypisana dana usługa.

Pamiętaj, żeby nie dublować usług. Jeżeli chcesz dodać usługę, która już istnieje w systemie, wyszukaj ją z listy wpisując jej nazwę. W tym momencie wyświetli się sekcja „Szczegóły usługi”. Wybierz czas trwania usługi oraz uzupełnij jej cenę. Możesz ustawić zakres cenowy, np. od 50 zł do 100 zł , lub, jeśli chcesz ustawić konkretną cenę dla usługi, np. 80 zł, wpisz w okienkach od 80 do 80.

Następnie możesz wybrać, czy pokazywać daną nazwę na widgecie, czy dana usługa będzie przeprowadzana przez videochat (sprawdź jak przeprowadzać wizytę przez videochat) oraz, czy pacjent będzie otrzymywał „Sms bez adresu placówki” – jest to sms przypominający o wizycie odbywanej on-line. W danej wiadomości nie jest wysyłany adres placówki, w której na co dzień przyjmuje lekarz, aby nie sugerować pacjentowi, że wizyta odbędzie się w gabinecie. 

Teraz możesz wpisać cenę usługi świadczonej on-line (Cena on-line: Kwota)

Następnie możesz przypisać kolor do usługi, aby łatwiej było ją wyszukać w systemie.

Kolejnym krokiem są Informacje dodatkowe dla rejestracji telefonicznej (bez specjalisty)
Są to informacje, które konsultant przekazuje pacjentowi podczas zapisywania go telefonicznie na wizytę. Dopisek „bez specjalisty” oznacza, że w ty miejscu uzupełniane są informacje ogólne, dotyczące konkretnej usługi i usłyszy je każdy pacjent, który zapisuje się na wizytę, na której będzie wykonywana ta usługa.

Następnym krokiem są Informacje dla rejestracji telefonicznej (wybrany specjalista). Będą to informacje, które usłyszą wyłącznie pacjenci zapisywani na wizytę do tego konkretnego specjalisty.

Kliknij ZAPISZ I ZAKOŃCZ lub ZAPISZ I DODAJ KOLEJNĄ, jeśli chcesz dodać kolejną usługę.

Dodawanie usługi, której nie ma w systemie

Jeśli chcesz dodać zupełnie nową usługę, która nie widnieje jeszcze w systemie, wybierz z listy NOWA USŁUGA. (USUGI – DODAJ NOWĄ – wybierz kontrahenta, placówkę, wybierz z listy NOWA USŁUGA).

Postępuj zgodnie z poleceniami w tym wątku.

Jak edytować usługę?

Aby wpisać informacje dla konkretnej usługi wybierz USŁUGI w bocznym menu. 

Możesz wprowadzić zmiany do usługi poprzez wybranie ikonki edycji na liście przy konkretnej usłudze. Z prawej strony wyskoczy panel edycji usługi. W tym miejscu możesz wpisać nazwę usługi, jaka będzie widniała w systemie oraz nazwę, która będzie wyświetlana na zakładce służącej do rejestracji on-line na witrynie lekarza (Nazwa usługi na wigdet). Następnie możesz wybrać, czy pokazywać daną nazwę na widgecie, czy dana usługa będzie przeprowadzana przez videochat oraz, czy pacjent będzie otrzymywał „Sms bez adresu placówki” – jest to sms przypominający o wizycie odbywanej on-line. W danej wiadomości nie jest wysyłany adres placówki, w której na co dzień przyjmuje lekarz, aby nie sugerować pacjentowi, że wizyta odbędzie się w gabinecie.

Ostatnim krokiem są Informacje dodatkowe dla rejestracji telefonicznej (bez specjalisty)
Są to informacje, które konsultant przekazuje pacjentowi podczas zapisywania go telefonicznie na wizytę. Dopisek „bez specjalisty” oznacza, że w ty miejscu uzupełniane są informacje ogóle, dotyczące konkretnej usługi i usłyszy je każdy pacjent, który zapisuje się na wizytę, na której będzie wykonywana ta usługa. 

Jeśli jednak chcesz, aby informacje do przekazania pacjentowi podczas rejestracji były indywidualne dla każdego lekarza*, edytuj usługę z poziomu specjalisty. Na liście usług kliknij „v” w sekcji „Specjaliści”. Następnie wybierz ikonę edycji przy konkretnym lekarzu. Tutaj w pierwszej kolejności możesz zmienić czas trwania usługi, oraz ustawić jej cenę. Możesz ustawić zakres cenowy, np. od 50 zł do 100 zł , lub, jeśli chcesz ustawić konkretną cenę dla usługi, np. 80 zł, wpisz w okienkach od 80 do 80.
Poniżej możesz zaznaczyć, czy płatność ma być realizowana przez internet, zaznaczając checkbox „Płatność online”.

*Następnie możesz wpisać Informacje dodatkowe dla rejestracji telefonicznej. Będą to informacje, które usłyszą od konsultanta rejestrującego wizytę wyłącznie pacjenci zapisywani na wizytę do tego konkretnego specjalisty (np. przygotowanie do badania).

W polu „Informacje dodatkowe wysyłane w mailu dla pacjenta” wpisz kwestie, które chcesz przekazać pacjentowi w wiadomości e-mail (np. przygotowanie do badania).

W polu „Informacje wyświetlane na widgecie dla pacjenta” wpisz kwestie dotyczące wizyty, które będą wyświetlać się na zakładce do rejestracji on-line (np. przygotowanie do badania).

Po uzupełnieniu pół kliknij zielony przycisk ZAPISZ w celu zatwierdzenia zmian.

Jak zmienić cenę usługi?

Istnieją dwa sposoby zmiany ceny usługi: 

1. Wybierz z bocznego menu PLACÓWKI, a następnie kliknij górną zakładkę SPECJALIŚCI. Kliknij „v” w sekcji „Usługi” (pod Usł.). Następnie wybierz ikonę edycji przy usłudze, której cenę chcesz zmienić. Z prawej strony wysunie się panel edycji usługi, w którym możesz ustawić zakres cenowy, np. od 50 zł do 100 zł , lub, jeśli chcesz ustawić konkretną cenę dla usługi, np. 80 zł, wpisz w okienkach od 80 do 80. Na koniec zatwierdź wprowadzone zmiany klikając ZAPISZ.

Dany sposób zmiany ceny usługi sprawdzi się, gdy w placówce przyjmuje jeden specjalista, który wykonuje konkretną usługę. Po kliknięciu „v” w sekcji „Usługi” wyświetlą się wszystkie usługi konkretnego specjalisty i można każdą z nich osobno edytować.

2. Wybierz USŁUGI z bocznego menu, a następnie kliknij „v” na liście w sekcji „Specjaliści” przy usłudze, której cenę chcesz zmienić. Teraz kliknij ikonkę edycji przy konkretnym specjaliście. W panelu wyskakującym z prawej strony zmień cenę. Możesz ustawić zakres cenowy, np. od 50 zł do 100 zł , lub, jeśli chcesz ustawić konkretną cenę dla usługi, np. 80 zł, wpisz w okienkach od 80 do 80. Na koniec zatwierdź wprowadzone zmiany klikając ZAPISZ

Ten sposób będzie lepszy w przypadku, gdy daną usługę w placówce wykonuje kilku specjalistów w placówce. Po kliknięciu „v” pod „Specjaliści” wyświetlą się wszyscy specjaliści świadczący konkretną usługę. W tym miejscu możesz dostosować cenę jednej konkretnej usługi do każdego specjalisty osobno.

Jak zmienić czas trwania usługi?

Zmiana czasu trwania usługi jest możliwa na dwa sposoby:

1. Wybierz z bocznego menu PLACÓWKI, a następnie kliknij górną zakładkę SPECJALIŚCI. Kliknij „v” w sekcji „Usługi” (pod Usł.). Następnie wybierz ikonę edycji przy konkretnej usłudze. Z prawej strony wysunie się panel edycji usługi recepcyjnej. Kliknij w aktualny czas i wybierz nowy. Na koniec zatwierdź wprowadzone zmiany klikając w ZAPISZ.

2. Wybierz z bocznego menu USŁUGI, a następnie kliknij „v” w sekcji „Specjaliści”. Wybierz ikonkę edycji przy odpowiednim specjaliście. W panelu wyskakującym z prawej strony zmień czas trwania usługi. Zatwierdź zmiany klikając w ZAPISZ.

Jak utworzyć usługę rozliczeniową?

Wybierz USŁUGI z bocznego menu, a następnie kliknij zakładkę ROZLICZENIOWE w lewym górnym rogu okna. Kliknij w zielony przycisk DODAJ NOWĄ+ w prawym górnym rogu.

W panelu wyskakującym z prawej strony wybierz kontrahenta klikając w listę. Kliknij w checkbox przy placówce/placówkach, do których chcesz przypisać konkretna usługę. Teraz wybierz lekarzy, którzy świadczą tę usługę w placówce.

Jeśli chcesz przypisać do lekarza usługę już istniejącą w systemie – wyszukaj ją na liście (zacznij wpisywać nazwę usługi, a system wyświetli pasujące pozycje) 

Jeśli chcesz dodać zupełnie nową usługę, najpierw upewnij się, czy nie jest ona wprowadzona do systemu, wpisując jej nazwę na liście. Jeśli danej usługi nie ma w systemie, kliknij NOWA USŁUGA na liście.

Wprowadź szczegóły usługi. Wpisz jej nazwę, która będzie wyświetlana w systemie, tę, która będzie widniała na wydruku EDM oraz na paragonie i fakturze.

Wybierz stawkę podatku VAT za usługę, wybierając ją z listy, a następnie wybierz typ rozliczenia: kwotowe, jeśli lekarz w placówce za wykonywanie danej usługi pobiera określoną kwotę, lub procentowy, jeśli wynagrodzenie za usługę stanowi określony procent zarobku placówki. 

W zależności od tego, jaki typ rozliczenia został wybrany, poniżej wpisz kwotę lub procent wynagrodzenia dla specjalisty.

W sekcji „Cena” możesz ustalić cenę usługi. Jeśli chcesz, podaj zakres cenowy, np. 50 – 100, lub jeśli chcesz podać konkretną cenę za usługę, np. 80 zł, wpisz w okienka na kwotę 80 – 80.

Jeśli chcesz dodać nową usługę, kliknij ZAPISZ I DODAJ KOLEJNĄ lub, jeśli zakończyłeś już swoje działania – wybierz przycisk ZAPISZ I ZAKOŃCZ.

Konfiguracja usług rozliczeniowych

Skorzystaj z usług rozliczeniowych, jeśli chcesz, aby system samodzielnie obliczył wynagrodzenie dla lekarza, natomiast jeśli zależy Ci wyłącznie na tym, aby obliczyć przychód placówki wygenerowany przez specjalistę – możesz pominąć ten krok.
Jeżeli Twoja placówka korzysta z usług rozliczeniowych, lekarz wypełniający dokumentację medyczną powinien wybrać wśród przypisanych mu usług – usługi rozliczeniowe oraz wpisać ich kwotę, jeśli chce, aby pacjenci płacili za usługę inną cenę niż ta, która jest ustalona. Jeśli chcesz, jako manager placówki możesz nakazać wypełnić lekarzowi taką usługę. Podczas przeprowadzania wizyty specjalista nie będzie miał możliwości zakończenia tej czynności bez wypełnienia usługi rozliczeniowej.

Wymuszenie wybrania usługi rozliczeniowej podczas wypełniania dokumentacji przez specjalistę

Aby to zrobić, wybierz PLACÓWKI z bocznego menu, a następnie kliknij górną zakładkę SPECJALIŚCI. Kliknij w ikonkę edycji przy konkretnym specjaliście. W panelu wysuwającym się z prawej strony przesuń suwak w dół, a następnie zaznacz checkbox „Wymuś dodanie usługi rozliczeniowej”.

Ustawienia usługi on-line – videokonsultacja

Jeśli chcesz dodać zupełnie nową usługę, którą chcesz świadczyć przez videochat, wybierz z bocznego menu USŁUGI, kliknij w górną zakładkę RECEPCYJNE, a następnie kliknij zielony przycisk DODAJ NOWĄ+ w prawym górnym rogu.

W panelu wyskakującym z prawej strony wypełnij dane wpisując nazwę kontrahenta, a następnie klikając w odpowiednie checkboxy wybierz placówki i specjalistów, do których chcesz przypisać daną usługę.
Kolejny krok to nazwa usługi, którą należy wybrać. W przypadku nowej usługi typu telekonsultacja wybieramy z listy opcję NOWA USŁUGA i wpisz jej nazwę (telekonsultacja, konsultacja on-line) uwzględniając czas i cenę tej usługi. Teraz zaznacz opcję Pokaż na widgecie, klikając w okienko po prawej stronie i wybierz kolor dla usługi klikając kółeczko z danym kolorem.

Wypełnij pola Informacje dodatkowe dla rejestracji telefonicznej – kwestie, które należy przekazać pacjentowi podczas zapisu na wizytę (np. proszę przekazać pacjentowi, aby przygotował listę wszystkich leków, które przyjmuje) , oraz Informacje wysyłane na mailu dla pacjenta – kwestie dotyczące wizyty, wysyłane do pacjenta w wiadomości e-mail. (np. proszę przygotować listę wszystkich przyjmowanych leków, oraz upewnić się, czy podczas przeprowadzania telewizyty nie wystąpią żadne zakłócenia)

Na koniec zatwierdź dane klikając przycisk ZAPISZ.

Jeżeli chcesz świadczyć przez videochat usługę już istniejącą (np. taką, która do tej pory świadczona była stacjonarnie), wystarczy, że przejdziesz do jej edycji (USŁUGI – ikonka edycji przy konkretnej usłudze) W panelu służącym do edycji usługi wystarczy zaznaczyć chceckbox Videochat. Zatwierdź zmiany klikając ZAPISZ.