Zadzwoń i dowiedz się więcej od naszych specjalistów!

rozwiązać każdy problem.

Staramy się, aby nasze usługi były jak najlepiej zrozumiałe i proste w obsłudze. Dzięki temu korzystanie z telefonicznej rejestracji nie stanowi problemu.

Jak przeprowadzić wizytę?

System Proassist ułatwia lekarzom przeprowadzanie wizyt. Dzięki niemu wszystkie informacje na temat pacjenta zebrane są w jednym miejscu, a lekarze mają do nich stały dostęp.

Proassist umożliwia przeprowadzanie wizyt na dwa sposoby:
– ikony wizyty z poziomu zakładki kalendarza.
– ikony EDM z poziomu wyszukiwarki wizyt

Aby przeprowadzić wizytę pierwszym sposobem wybierz zakładkę KALENDARZ z bocznego menu, a następnie najedź kursorem na konkretną wizytę. W tym momencie pojawi się białe pole z informacjami dotyczącymi wizyty i ikony poniżej. W celu przeprowadzenia wizyty kliknij na przedostatnią ikonę, następnie wybierz „Przyjmij pacjenta”, jeśli jest to pierwsza wizyta lub „Powiel wizytę”, jeśli przyjmujesz pacjenta po raz kolejny. Ta druga opcja pozwala nam na powielenie wprowadzonych danych w trakcie wcześniejszych wizyt. Oczywiście możesz edytować te dane.

Przeprowadzanie wizyty drugim sposobem odbywa się z poziomu zakładki WIZYTY w bocznym menu. Po wyświetleniu się listy wizyt kliknij w ikonę EDM po prawej stronie.

W trakcie przeprowadzanej wizyty możesz podejrzeć dane pacjenta, uzupełnioną przez niego ankietę i inne oświadczenia klikając w ikonę karty. W jednym miejscu zapisywane są wszystkie niezbędne informacje o pacjencie: – pełne dane osobowe i kontaktowe – kompletna historia medyczna pacjenta – oświadczenia, zgody i inne niezbędne druki (możliwość generowania, drukowania i archiwizacji)

System pozwala kontrolować czas, który masz przeznaczony na przeprowadzenie wizyty. Wskazuje planowaną godzinę rozpoczęcia wizyty wraz z informacją o opóźnieniu. Dzięki temu będziesz mógł lepiej zarządzać swoim czasem pracy.

Dodatkowa legenda:
usługi recepcyjne -> usługi wybierane w trakcie rejestracji pacjenta
usługi rozliczeniowe -> usługi, które są wykonywane podczas wizyty

Po wyborze usługi rozliczeniowej (UWAGA: nie jest to wymagane) przechodzimy do WYWIADU LEKARSKIEGO.
Przejścia do kolejnych etapów wizyty odbywają się przez przewijanie strony w dół lub poprzez kliknięcie odpowiedniej zakładki z górnego menu.

W trakcie przeprowadzanego wywiadu masz możliwość utworzenia zupełnie nowego pytania, a także zaktualizowanie utworzonego szablonu.

Nowe pytanie może być utworzone jednorazowo do danej wizyty lub zapisane jako szablon wywiadu, który posłuży Ci do przeprowadzenia kolejnych wizyt lekarskich.

Przejdźmy zatem do kolejnej zakładki: BADANIE I ROZPOZNANIE.

Wykorzystaj naszą wyszukiwarkę ICD-10 i wybierz odpowiednie rozpoznanie.
Aby nazwać rodzaj danego schorzenia należy wybrać go z listy. Oczywiście nie jest to wymagane.
Oprócz wyboru schorzenia z naszej wyszukiwarki dajemy Ci także możliwość wprowadzenia swojego, opisowego rozpoznania. Ilość znaków nie jest ograniczona.
Jeśli pacjent posiada swoje badania lekarskie, możesz w każdej chwili załączyć je do przeprowadzanej wizyty lub mieć wgląd do wcześniej załączonych dokumentów.
Dzięki możliwości wygodnego załączenia dokumentów zewnętrznych prowadzona dokumentacja jest zawsze kompletna i przejrzysta.

W każdej chwili możemy także podejrzeć historię EDM, aby zobaczyć co było wykonywane podczas wcześniejszych wizyt. Dostęp do niej mamy w trakcie przeprowadzania wizyty w dwóch miejscach:
– w prawym górnym rogu w zakładce HISTORIA EDM
– na dole strony, w wykazie historii wizyt EDM

Zatem jeśli mamy już rozpoznanie, nie pozostaje nam nic innego jak uzupełnić pola dotyczące ZALECEŃ dla pacjenta. Podobnie jak w przypadku rozpoznania skorzystaj z naszej wyszukiwarki ICD-9 lub opisz zalecenia w polu poniżej.

Wprowadzone dane można zapisać w formie szablonu wizyty i wykorzystywać go w przyszłości przy przeprowadzaniu kolejnych wizyt u innych pacjentów.

Dane, które zapisują się w ramach szablonu wizyty:
– wywiad lekarski
– badanie
– rozpoznanie
– zalecenia

Ostatnim etapem przeprowadzenia wizyty jest jej ROZLICZENIE I ZAKOŃCZENIE. System przelicza kwotę na podstawie wybranej usługi rozliczeniowej. Jeśli cena nie jest konkretna, tylko przedstawiona za pomocą „widełek” – pobierana jest ta większa kwota. Oczywiście masz możliwość ręcznej edycji danej kwoty. Jeśli nie wybierzesz usługi rozliczeniowej, system pobierze kwotę przypisaną do usługi recepcyjnej. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz ją edytować.

Istnieje możliwość wyboru wydruku konkretnych elementów wizyty. Dodatkowo można zapisać te ustawienia, aby były zapamiętane w przyszłości przy kolejnych wizytach.

Jeśli prowadzisz księgi przyjęć, możesz wpisywać do nich pacjentów. Wystarczy kliknąć w opcję: Zaawansowane opcje księgi przyjęć, a następnie wybrać księgę do której chcesz dopisać danego pacjenta.

Oczywiście najpierw należy odpowiednio skonfigurować ustawienia.

W celu zakończenia wizyty klikamy w zieloną zakładkę: ZAPISZ I ZAKOŃCZ lub ZAPISZ I DRUKUJ.
Pierwsza opcja finalizuje wizytę bez wydruku dokumentacji dla pacjenta, druga kończy ją wraz z drukiem. Przycisk „ZAPISZ” zachowuje wprowadzone dane.

Jak przeprowadzić wizytę przez Videochat?

W zakładce KALENDARZ najedź kursorem myszki na odpowiednią wizytę (na treść). W białym polu z informacjami dotyczącymi wizyty kliknij przedostatnią ikonkę poniżej (Przyjmij pacjenta). Jeśli jest to pierwsza wizyta wybierz opcję „Przyjmij pacjenta”. Jeśli kolejna i chcesz powielić dane z poprzedniej wizyty – wybierz opcję „Powiel wizytę”.

Aby rozpocząć wideorozmowę z pacjentem kliknij zielony przycisk ROZPOCZNIJ VIDEOCHAT. Zezwól przeglądarce na udostępnienie kamery i mikrofonu aby prawidłowo przeprowadzić wideorozmowę.

UWAGA: rozpoczęcie wideorozmowy będzie możliwe najwcześniej 15 minut przed planowanym rozpoczęciem oraz max 45 minut po terminie. Jeśli chcesz przeprowadzić wizytę wcześniej, musisz przenieść ją na odpowiednią godzinę – najlepiej poprzez przeciągnięcie jej myszką.

Po skończonej wizycie możesz uzupełnić dokumentację medyczną. Wystarczy, że klikniesz zakładkę ZAKOŃCZ VIDEO CZAT. Po uzupełnieniu dokumentacji medycznej kliknij zielony przycisk ZAPISZ I ZAKOŃCZ.

Możesz także pobrać dokument i przesłać pacjentowi mailem. W tym celu kliknij w zielony przycisk ZAPISZ I WYŚLIJ NA MAILA. Dzięki temu system automatycznie prześle dokumentację medyczną do pacjenta.

Jak zaznaczyć płatność za wizytę?

Wybierz zakładkę KALENDARZ z bocznego menu, następnie najedź kursorem na wizytę (na imię i nazwisko pacjenta). W tym momencie pojawi się białe pole z informacjami dotyczącymi wizyty. Kliknij na ostatnią ikonkę (kasa) poniżej.

Wybierz i kliknij:
opłać wizytę – jeśli wizyta została opłacona w całości
więcej możliwości – jeśli chcesz zaznaczyć częściowo opłacona kwotę, którą wpłacił pacjent

W przypadku wyboru opcji „opłać wizytę”, kliknij „ok” w wyskakującym okienku, jeśli chcesz potwierdzić płatność w całości.

W tym momencie kolor opłaconej wizyty pacjenta powinien zmienić się na zielony.

W przypadku wyboru opcji „więcej możliwości”, w panelu wysuwającym się z prawej strony wpisz kwotę, która została opłacona, a następnie kliknij ZAPISZ.
Kolor wizyty powinien zmienić się na gradient popielato-zielony.

Jak wygenerować druk/zaświadczenie dla pacjenta?

Generowanie druku lub zaświadczenie odbywa się podczas przeprowadzania wizyty.

Po wybraniu zakładki KALENDARZ z bocznego menu najedź kursorem myszki na wybraną wizytę (na dane pacjenta). W tym momencie wyświetli się białe pole z informacjami dotyczącymi wizytę. Kliknij przedostatnią ikonkę poniżej (Przyjmij pacjenta).

W oknie do przeprowadzania wizyty wybierz zakładkę DRUKI I ZAŚWIADCZENIA z prawego górnego rogu (druga zakładka). W panelu wysuwającym się z prawej strony pojawią się przykładowe szablony, z których możesz skorzystać. Jeśli chcesz to zrobić – kliknij ikonkę drukarki i uzupełnij odpowiednie pola wpisując np. datę, dane placówki oraz rozpoznanie choroby.

Po kliknięciu zielonego przycisku DRUKUJ, wygeneruje się gotowy druk w formie PDF.

Możesz również samodzielnie zmodyfikować druk poprzez uzupełnienie konkretnych pól oraz wybór odpowiednich danych placówki (EDM specjalisty, EDM placówki lub poradni wraz z podpisem należy skonfigurować w ustawieniach). Ponadto możesz sam utworzyć zupełnie nowy szablon.

Po wprowadzeniu odpowiednich danych zatwierdź zmiany klikając ZAPISZ.

Jak zobaczyć dokumentację medyczną pacjenta?

Dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta masz:

W trakcie przeprowadzania wizyty
Kliknij PRZYJMIJ PACJENTA (jeśli jest to pierwsza wizyta),jeśli jest to kolejna wizyta i chcesz powielić dane wybierz opcję POWIEL WIZYTĘ.

Aby zobaczyć historię wizyt pacjenta zjedź suwakiem na dół w oknie do przeprowadzania wizyt. Kliknij ZAPISZ I DRUKUJ. Pojawi się plik PDF, który możesz pobrać i wydrukować.

Z zakładki WIZYTY:
Wybierz zakładkę WIZYTY z bocznego menu, następnie w sekcji Szukaj pacjenta według kliknij ikonkę Historia EDM przy danym pacjencie (druga ikonka po prawej stronie).

W wyskakującym panelu bocznym zobaczysz Historię EDM, którą możesz wydrukować lub pobrać w pliku PDF.

Możesz wydrukować lub pobrać całą historię zaznaczając checkbox Wizyty – zaznacz wszystkie lub zaznaczyć wybrane wizyty, następnie klikając zielony przycisk DRUKUJ ZAZNACZONE POZYCJE.

Tworzenie i korzystanie z szablonu wizyty

Aby utworzyć szablon wizyty wystarczy przeprowadzić wizytę i zapisać jej szablon.
W kalendarzu wybierz pacjenta oraz kliknij PRZYJMIJ PACJENTA (przedostatnia ikonka na białym polu pod informacjami dotyczącymi wizyty)

Uzupełnij odpowiednie pola w oknie wizyty, a następnie kliknij w ZAPISZ SZABLON WIZYTY.