Pomożemy rozwiązać każdy problem.

Staramy się, aby nasze usługi były jak najlepiej zrozumiałe i proste w obsłudze. Dzięki temu korzystanie z telefonicznej rejestracji nie stanowi problemu.

Jak przeprowadzić wizytę?

System Proassist ułatwia lekarzom przeprowadzanie wizyt. Dzięki niemu wszystkie informacje na temat pacjenta zebrane są w jednym miejscu, a lekarze mają do nich stały dostęp. 

Proassist umożliwia przeprowadzanie wizyt na dwa sposoby:
– ikony wizyty z poziomu zakładki kalendarza. 

Przyjmowanie pacjneta
– ikony EDM z poziomu wyszukiwarki wizyt
Rozpoczęcie wizyty

Aby przeprowadzić wizytę pierwszym sposobem wybierz zakładkę KALENDARZ z bocznego menu, a następnie najedź kursorem na konkretną wizytę. W tym momencie pojawi się białe pole z informacjami dotyczącymi wizyty i ikony poniżej. W celu przeprowadzenia wizyty kliknij na przedostatnią ikonę, następnie wybierz „Przyjmij pacjenta”, jeśli jest to pierwsza wizyta lub „Powiel wizytę”, jeśli jest to kolejna.

Jak wypełniać dokumentację podczas wizyt cyklicznych?

Jeśli chcesz przyjąć na wizytę pacjenta po raz kolejny, po kliknięciu ikonki „Przyjmij pacjenta” wybierz opcję „Powiel wizytę”. Ta opcja pozwala nam na powielenie wprowadzonych danych w trakcie wcześniejszych wizyt. Oczywiście możesz edytować te dane. Po wybraniu opcji powielenia wizyty z prawej strony wysunie się panel „Kontynuacja EDM”. Jeśli chcesz wprowadzić te same dane, które zostały wprowadzone na poprzedniej wizycie, kliknij ikonkę z białym kwadratem przy wizycie, z której dane chcesz pobrać.

Przyjęcie pacjenta

W trakcie przeprowadzanej wizyty możesz podejrzeć dane pacjenta, uzupełnioną przez niego ankietę i inne oświadczenia klikając w ikonę karty w lewym górnym rogu. 

W jednym miejscu zapisywane są wszystkie niezbędne informacje o pacjencie:
– pełne dane osobowe i kontaktowe
– kompletna historia medyczna pacjenta
– oświadczenia, zgody i inne niezbędne druki (możliwość generowania, drukowania i archiwizacji)

System pozwala kontrolować czas, który masz przeznaczony na przeprowadzenie wizyty. Wskazuje planowaną godzinę rozpoczęcia wizyty wraz z informacją o opóźnieniu. Dzięki temu będziesz mógł lepiej zarządzać swoim czasem pracy.

Dane osobowe pacjenta

Jeśli przyjmujesz w dwóch poradniach specjalistycznych (jesteś przypisany do dwóch poradni w systemie Proassist), wybierz z listy poradnię, w ramach której przyjmujesz pacjenta na wizytę. Jest to bardzo istotne podczas wydruku dokumentacji medycznej. 

Przejścia do kolejnych etapów wizyty odbywają się przez przewijanie strony w dół lub poprzez kliknięcie odpowiedniej zakładki z górnego menu.

Wywiad lekarski

Istnieją dwie wersje wywiadu lekarskiego: krótka i długa.

Krótka wersja polega na wypełnieniu pola na dolegliwości.

Długa wersja dedykowana jest lekarzom, którzy chcą prowadzić wywiad lekarski w formie pytań i odpowiedzi.
Jeśli chcesz przeprowadzić tego typu wywiad – kliknij opcję „rozwiń/zwiń”, znajdującą się pod polem z dolegliwościami, a następnie kliknij przycisk DODAJ KOLEJNE PYTANIE.

Wpisz treść pytania, zaznacz odpowiedź lub wpisz ją pole poniżej. Możesz dodać kolejne pytanie oraz zapisać szablon wywiadu klikając przeznaczony do tego przycisk po prawej stronie. Szablonu możesz użyć podczas kolejnych wizyt. O tym, jak to zrobić, piszemy tutaj. 

 

Wywiad lekarski

Przejdźmy do kolejnej zakładki: BADANIE.

Wykorzystaj naszą wyszukiwarkę ICD-9 i wybierz odpowiednią procedurę wykonywaną podczas wizyty. (zacznij wpisywać odpowiednią procedurę, a system automatycznie wyświetli podpowiedź).
Wypełnij pola tekstowe opisami: badań, zabiegów, rehabilitacji oraz szczepień – w zależności od tego, jakie czynności wykonujesz podczas wizyty.

 

Badanie

Następna zakładka to ROZPOZNANIE.

Wykorzystaj wyszukiwarkę ICD-10 i wybierz odpowiednie rozpoznanie. (zacznij wpisywać odpowiednie rozpoznanie, a system automatycznie wyświetli podpowiedź).
Aby nazwać rodzaj danego schorzenia należy wybrać go z listy. Oczywiście nie jest to wymagane.
Oprócz wyboru schorzenia z naszej wyszukiwarki dajemy Ci także możliwość wprowadzenia swojego, opisowego rozpoznania. Ilość znaków nie jest ograniczona.

 

Rozpoznanie

Jeśli pacjent posiada swoje badania lekarskie, możesz w każdej chwili załączyć je do przeprowadzanej wizyty lub mieć wgląd do wcześniej załączonych dokumentów. Możesz to zrobić klikając zakładkę PLIKI EDM w prawym górnym rogu lub ikonkę karty pacjenta w prawym górnym rogu i wybranie zakładki PLIKI EDM w panelu.
Dzięki możliwości wygodnego załączenia dokumentów zewnętrznych prowadzona dokumentacja jest zawsze kompletna i przejrzysta.

 

Pliki edm pacjenta

W każdej chwili możemy także podejrzeć historię EDM, aby zobaczyć co było wykonywane podczas wcześniejszych wizyt. Dostęp do niej mamy w trakcie przeprowadzania wizyty w dwóch miejscach:
– w prawym górnym rogu w zakładce HISTORIA EDM
– na dole strony, w wykazie historii wizyt EDM

 

Historia pacjenta

Zatem jeśli mamy już rozpoznanie, nie pozostaje nam nic innego jak uzupełnić pola dotyczące ZALECEŃ dla pacjenta. Podobnie jak w przypadku rozpoznania skorzystaj z naszej wyszukiwarki ICD-9 lub opisz zalecenia w polu poniżej. 

Wprowadzone dane można zapisać w formie szablonu wizyty i wykorzystywać go w przyszłości przy przeprowadzaniu kolejnych wizyt u innych pacjentów.

Dane, które zapisują się w ramach szablonu wizyty:
– wywiad lekarski
– badanie
– rozpoznanie
– zalecenia

Zalecenia

Jak utworzyć szablon wizyty i jak z niego skorzystać?

Aby utworzyć szablon wizyty wystarczy przeprowadzić wizytę i zapisać jej szablon.
W kalendarzu wybierz pacjenta oraz kliknij PRZYJMIJ PACJENTA (przedostatnia ikonka na białym polu pod informacjami dotyczącymi wizyty)

Uzupełnij odpowiednie pola w oknie wizyty.
Następnie kliknij w ZAPISZ SZABLON WIZYTY i wpisz jego nazwę.

Zapisywanie szablonu wizyty

Jeśli chcesz skorzystać z szablonu wizyty, kliknij zielony przycisk UŻYJ SZABLONU WIZYTY. Z panelu wyskakującego z prawej wybierz odpowiedni szablon, klikając przycisk KOPIUJ DANE DO EDM przy odpowiednim szablonie. Pola zapełnią się danymi z szablonu.

Ostatni etap przeprowadzania wizyty – zakładka ZAKOŃCZ WIZYTĘ

Używanie szablonów wizyty

Rozliczenie wizyty

Dodatkowa legenda: 
usługi recepcyjne -> usługi wybierane w trakcie rejestracji pacjenta
usługi rozliczeniowe -> usługi, które są wykonywane podczas wizyty

Wybierz usługi rozliczeniowe lub wpisz kwotę, która ma zostać pobrana na recepcji. Więcej o rozliczeniach przeczytasz tutaj.

Wydruk dokumentacji z wizyty dla pacjenta

Istnieje możliwość wyboru wydruku konkretnych elementów wizyty. Dodatkowo można zapisać te ustawienia, aby były zapamiętane w przyszłości przy kolejnych wizytach. Kliknij na opcję „Zaawansowane opcje wydruku” i wybierz elementy, które mają znaleźć się na wydruku dokumentacji medycznej.

Więcej o drukowaniu dokumentacji medycznej.

Zaawansowane opcje księgi przyjęć

Jeśli prowadzisz księgi przyjęć, możesz wpisywać do nich pacjentów. Dane z ksiąg będą wprowadzane automatycznie. Oczywiście najpierw należy odpowiednio skonfigurować ustawienia.

Więcej o księgach przyjęć.

Wysyłka wiadomości e-mail zaleceniami z wizyty dla pacjenta

W zakładce ZAKOŃCZ WIZYTĘ znajdują się także „Zaawansowane opcje wysyłki email”. Po kliknięciu w tę opcję możesz zaznaczyć, które elementy dokumentacji medycznej chcesz wysłać pacjentowi w wiadomości e-mail.

Image

Zakończenie przeprowadzania wizyty

W celu zakończenia wizyty klikamy w zieloną zakładkę: ZAPISZ I ZAKOŃCZ lub ZAPISZ I DRUKUJ.
Pierwsza opcja finalizuje wizytę bez wydruku dokumentacji dla pacjenta, druga kończy ją wraz z drukiem. Przycisk ZAPISZ I WYŚLIJ EMAIL pozwala na natychmiastowe wysłanie dokumentacji do pacjenta.

Zakończenie wizyty

Jak przeprowadzić wizytę przez Videochat?

W zakładce KALENDARZ najedź kursorem myszki na odpowiednią wizytę (na treść). W białym polu z informacjami dotyczącymi wizyty kliknij przedostatnią ikonkę poniżej (Przyjmij pacjenta). Jeśli jest to pierwsza wizyta wybierz opcję „Przyjmij pacjenta”. Jeśli kolejna i chcesz powielić dane z poprzedniej wizyty – wybierz opcję „Powiel wizytę”. 

Aby rozpocząć wideorozmowę z pacjentem kliknij zielony przycisk ROZPOCZNIJ VIDEOCHAT. Zezwól przeglądarce na udostępnienie kamery i mikrofonu aby prawidłowo przeprowadzić wideorozmowę.

UWAGA: rozpoczęcie wideorozmowy będzie możliwe najwcześniej 15 minut przed planowanym rozpoczęciem oraz max 45 minut po terminie. Jeśli chcesz przeprowadzić wizytę wcześniej, musisz przenieść ją na odpowiednią godzinę – najlepiej poprzez przeciągnięcie jej myszką. 

 

Videochat

Po skończonej wizycie możesz uzupełnić dokumentację medyczną. Wystarczy, że klikniesz zakładkę ZAKOŃCZ VIDEO CZAT. Po uzupełnieniu dokumentacji medycznej kliknij zielony przycisk ZAPISZ I ZAKOŃCZ.

Możesz także pobrać dokument i przesłać pacjentowi mailem. W tym celu kliknij w zielony przycisk ZAPISZ I WYŚLIJ NA MAILA. Dzięki temu system automatycznie prześle dokumentację medyczną do pacjenta.

Tworzenie wizyty przeprowadzanej przez videochat

W systemie Proassist masz możliwość utworzenia wizyty, która zostanie przeprowadzona przez videochat.

Tutaj znajdziesz informacje jak to zrobić.

W jaki sposób sprawdzić rezerwacje pacjenta podczas wypełniania dokumentacji medycznej?

Aby sprawdzić wszystkie rezerwacje pacjenta, np. kiedy ostatnio był na wizycie lub sprawdzić czy ma zarezerwowany kolejny termin wizyty, kliknij w ikonę rezerwacje, która znajduje się przy selekcie z wyborem usługi rozliczeniowej w sekcji Ogólne.

Instrukcje proassist

W panelu bocznym wysuwanym pojawi się lista z rezerwacjami zarówno tymi, które się odbyły, odwołanymi oraz zaplanowanymi. Dodatkowo pojawia się informacja na temat:

  • specjalisty do którego była umówiona wizyta
  • terminu i godziny wizyty
  • usługi na jaką zapisał się pacjent
  • kwoty opłacenia wizyty
Instrukcje proassist

26 Marca | Wtorek

Sprawdź, z jakich funkcji Proassist nie korzystasz, a powinieneś!

Odkryj, jak zoptymalizować pracę Twojego zespołu medycznego!

09 Kwietnia | Wtorek

RODO w placówce medycznej

Co jako manager i właściciel musisz wiedzieć o ochronie danych osobowych w Twoim gabinecie?

Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Oddzwonimy jak najszybciej to możliwe w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9 do 17.

Informacja o plikach Cookie

Nasza strona internetowa używa plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie podczas przeglądania naszej strony. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie lub tablecie) podczas odwiedzania różnych stron internetowych.

Cześć!

Podaj numer telefonu, a oddzwonimy do 2 minut!