Pomożemy rozwiązać każdy problem.

Staramy się, aby nasze usługi były jak najlepiej zrozumiałe i proste w obsłudze. Dzięki temu korzystanie z telefonicznej rejestracji nie stanowi problemu.

bazawiedzy

Formy wsparcia

Użytkownicy naszego systemu mają do wyboru trzy formy kontaktu z naszymi konsultantami.
Nasi konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 20:00.

Chat z Konsultantem

Zaloguj się do systemu i w lewym dolnym rogu kliknij fioletową ikonę chatu.

Kontakt telefoniczny

Aby skontaktować się z naszym konsultantem telefonicznie możesz zadzwonić pod dany numer telefonu: 12 390 61 93

Kontakt mailowy

Zapytania dotyczące systemu możesz kierować tutaj: pomoc@proassist.pl

Kalendarz i wizyty

Model zapisu z Kanałami

Model zapisu z Płatnikami

Model zapisu z Pokojami

Model zapisu z Numerem Zgłoszenia

Model zapisu z Rezerwacjami

placówki

Placówki

Specjalista

Kontrahent

uzytkownicy
Image

Konfiguracja E-Dokumentów

E-Recepta

E-Skierowanie

E-Zla

Zdarzenia Medyczne

Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Zostaw swój numer, a zadzwonimy do Ciebie i przedstawimy dostępne funkcję systemu Proassist, które usprawnią pracę w Twojej placówce.