Zewnętrzna rejestracja telefoniczna to usługa, w ramach której obsługa rejestracji pacjentów jest realizowana przez firmę zewnętrzną. Oznacza to, że połączenia od pacjentów są odbierane nie przez personel placówki, lecz przez specjalnie przeszkolonych konsultantów, którzy zajmują się umawianiem wizyt, udzielaniem informacji i zarządzaniem grafikami lekarzy.
Proassist oferuje profesjonalną zewnętrzną rejestrację telefoniczną dla placówek medycznych, zapewniając wysoką jakość obsługi pacjentów i optymalne zarządzanie terminarzami wizyt.
Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy
Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.