Outsourcing rejestracji telefonicznej

Outsourcing rejestracji telefonicznej polega na przekazaniu obsługi telefonicznej placówki medycznej zewnętrznemu podmiotowi. Dzięki temu placówka nie musi zatrudniać dodatkowego personelu, a pacjenci mogą liczyć na sprawną obsługę niezależnie od godzin pracy przychodni.

Zewnętrzna firma zajmująca się outsourcingiem rejestracji może:

Proassist oferuje kompleksowy outsourcing rejestracji telefonicznej, pozwalając placówkom medycznym skupić się na leczeniu pacjentów, zamiast na organizacji pracy recepcji.

Logo PROASSIST z zielonym łukiem przy literze P i niebieskim trójkątem jako literą A.

Zamów bezpłatne
połączenie w 5 minut!

Jesteśmy gotowi, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Dział sprzedaży dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.