Sekretarka medyczna to osoba, która w placówce medycznej odpowiada za wsparcie osób wykonujących zawody medyczne (najczęściej lekarzy) w procesach administracyjnych. Do najważniejszych zadań sekretarki medycznej należy rozliczanie wizyt, wsparcie lekarzy w wypełnianiu EDM, kompletowanie dokumentacji medycznej, przygotowywanie raportów medycznych oraz inne prace administracyjno-biurowe.
Czasem sekretarka pełni również częściowo rolę rejestratorki medycznej i umawia pacjentów za wizyty, odbiera połączenia przychodzące oraz planuje harmonogram pracy lekarzy.
Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy
Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.