Call center medyczne to specjalistyczne centrum obsługi pacjentów, które zajmuje się umawianiem wizyt, obsługą telefoniczną i udzielaniem informacji. W dużych placówkach ułatwia organizację pracy rejestracji i zmniejsza obciążenie personelu, natomiast dla mniejszych gabinetów jest to tańsza alternatywa dla zatrudnienia rejestratorki medycznej na etacie. Przykładową firmą oferująca usługi odbierania telefonów dla placówek medycznych jest Proassist.
Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy
Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.