Wdrożenie usługi zewnętrznej rejestracji telefonicznej polega na przekazaniu obsługi połączeń przychodzących do specjalistycznego zespołu rejestratorek, które zajmują się umawianiem wizyt i obsługą pacjentów w imieniu placówki medycznej.
W Proassist proces wdrożenia jest szybki, bezproblemowy i nieodczuwalny dla pacjentów. Nie musisz zmieniać numeru telefonu ani informować o zmianie sposobu rejestracji. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przebiegu procesu wdrożenia rejestracji telefonicznej Proassist do gabinetu medycznego, kliknij TUTAJ.
Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy
Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.