Lead generation w medycynie to proces pozyskiwania potencjalnych pacjentów zainteresowanych usługami placówki medycznej. Obejmuje różne strategie marketingowe, takie jak reklamy online, formularze kontaktowe na stronie internetowej, działania SEO, kampanie w mediach społecznościowych czy rekomendacje pacjentów. Celem lead generation jest zwiększenie liczby zapisów na wizyty oraz poprawa efektywności działań promocyjnych.
Jeśli jesteś zainteresowany pozyskiwaniem pacjentów przez reklamy Internetowe, skontaktuj się z nami!
Chętnie przedstawimy Ci ofertę Proassist na pozyskiwanie leadów.
Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy
Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.