Elektroniczny podpis lekarza to sposób na automatyczne zatwierdzanie e-dokumentów, takich jak e-recepty, e-skierowania czy e-ZLA. W systemie Proassist, gdy certyfikat ZUS jest poprawnie wgrany, lekarz nie musi każdorazowo wpisywać hasła, ponieważ system automatycznie podpisuje wymagane dokumenty. Dzięki temu:
To rozwiązanie pozwala lekarzom na efektywniejszą pracę, redukcję papierologii i eliminację zbędnych kroków w procesie wystawiania dokumentów medycznych.
Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy
Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.