Zadzwoń i dowiedz się więcej od naszych specjalistów!

Opiekun klienta/specjalista ds. sprzedaży

Główne zadania

  • realizowanie założonych zadań sprzedażowych
  • współpraca z zespołami sprzedaży oraz marketingu
  • raportowanie działań w systemach CRM
  • opieka nad klientami według standardów firmy
  • identyfikowanie potrzeb klienta oraz przedstawienie dla niego optymalnego rozwiązania
  • dbanie o długofalowe relacje z klientem
  • tworzenie swojej, własnej bazy potencjalnych klientów, a także budowanie siatki kontaktów
  • analiza rynku, a także reagowanie na wszelkie zmiany i innowacje

Oczekujemy

  • wysokiego poziomu komunikatywności
  • łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów
  • sumienności, samodzielności i entuzjazmu w działaniu
  • zaangażowania i chęci uczenia się w ramach powierzonych zadań
  • wysokiej kultury osobistej, elokwencji

Oferujemy

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodym i dynamicznym zespole przy współpracy z lekarzami oraz managerami placówek medycznych
  • wynagrodzenie z systemem premiowym
  • opiekę mentora, który zapozna Cię z technologią i dobrymi standardami mającymi wpływ na rozwój Twoich kompetencji
  • pełne szkolenie produktowe
  • stały dostęp do wiedzy i nowości dotyczących sprzedaży oraz produktu
  • podstawowe narzędzia do pracy
  • możliwość dofinansowania do karty Multisport
 

Z nami możesz spełniać się zawodowo!