proassist logo

Zapoznaj się z cenami

naszych usług.

Nie mamy ukrytych kosztów, ani nie stosujemy niezrozumiałych zapisów. Wszystkie ceny są jasno i przejrzyście określone.

cennik

Sprawdź dostępne rozwiązania w Proassist

Wybierz plan subskrypcji, który najlepiej sprawdzi się w Twojej placówce medycznej.
Oszczędź 20% na planie rocznym!

O każdym z planów możesz dowiedzieć się więcej w trakcie bezpłatnej konsultacji z opiekunem.

Liczba specjalistów:
Rocznie
Miesięcznie

System medyczny do
zarządzania placówką

79 zł

63 zł

60 zł

55 zł

52 zł

50 zł

47 zł

46 zł

45 zł

44 zł

43 zł

42 zł

41zł

40 zł

39 zł

Wycena
indywidualna

Netto
Specjalista / mies.

LUB

Rejestracja Telefoniczna

+ system do zarządzania placówką

319 zł

239 zł

199 zł

161 zł

143 zł

135 zł

127 zł

115 zł

105 zł

103 zł

100 zł

97 zł

95 zł

94 zł

92 zł

91 zł

89 zł

87 zł

86 zł

84 zł

83 zł

82 zł

82 zł

81 zł

Wycena
indywidualna

Netto
Specjalista / mies.

System medyczny do
zarządzania placówką

99 zł

79 zł

75 zł

69 zł

65 zł

62 zł

59 zł

58 zł

56 zł

55 zł

54 zł

53 zł

51 zł

49 zł

48 zł

Wycena
indywidualna

Netto
Specjalista / mies.

LUB

Rejestracja Telefoniczna

+ system do zarządzania placówką

399 zł

299 zł

249 zł

201 zł

179 zł

169 zł

159 zł

144 zł

131 zł

129 zł

125 zł

121 zł

119 zł

117 zł

115 zł

114 zł

111 zł

109 zł

107 zł

105 zł

104 zł

103 zł

102 zł

101 zł

Wycena
indywidualna

Netto
Specjalista / mies.

DOŁĄCZ DO +300 ZADWOLONYCH KLIENTÓW, KORZYSTAJĄCYCH Z PROASSIST

Funkcje zawarte w pakiecie

Każdy pakiet zawiera funkcjonalności, które znajdziesz poniżej:

TELEFONICZNA REJESTRACJA

BAZA KLIENTÓW I KALENDARZ

PRZEPROWADZANIE WIZYTY

TELEMEDYCYNA

ELEKTRONICZNA DOKUMENTACJA MEDYCZNA

PRACOWNICY

REJESTRACJA ON-LINE

KOMUNIKACJA I MARKETING

INTEGRACJE

RAPORTY

BEZPIECZEŃSTWO

USŁUGI

STATYSTYKI

FINANSE

POMOC I WSPARCIE

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

DOŁĄCZ DO +250 ZADWOLONYCH KLIENTÓW, KORZYSTAJĄCYCH Z PROASSIST

Najczęściej Zadawane Pytania

CZY MAM MOŻLIWOŚĆ PRZETESTOWANIA SYSTEMU ?

Tak. Możesz umówić się z nami na prezentację abyśmy pokazali możliwości systemu i stworzyli Tobie konto do dedykowanego systemu. Jeżeli spodoba Ci się nasze rozwiązanie to zostaniesz z nami na dłużej 🙂

JAK WYGLĄDA KWESTIA DANYCH OSOBOWYCH PACJENTÓW?

Wraz z rozpoczęciem korzystania z naszych usług podpisywana zostaje umowa o powierzenie przechowywania danych osobowych. Administratorem tych danych jesteś w dalszym ciągu Ty, a my te dane tylko przechowujemy zgodnie z zasadami i nie możemy używać ich do celów marketingowych.

CZYM RÓŻNI SIĘ OPŁATA ZA PAKIET Z REJESTRACJĄ TELEFONICZNĄ OD PAKIETU BEZ REJESTRACJI?

Pakiet Proassist zawiera oprogramowanie medyczne, rejestrację on-line i przypomnienia SMS. Pakiet Proassist z rejestracją telefoniczną oznacza, że oprócz tego, że korzystasz z wymienionych funkcji, nasi konsultanci odbierają połączenia telefoniczne od Twoich pacjentów i zapisują ich na wizyty.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

CZY CENA, KTÓRĄ PŁACĘ TO CAŁKOWITY KOSZT ZA USŁUGI PROASSIST?

Tak. Jest to stała opłata miesięczna, która nie zawiera żadnych ukrytych kosztów oraz prowizji za zarejestrowanych pacjentów.

CZY OBOWIĄZUJE OPŁATA ZA DODAWANIE UŻYTKOWNIKÓW DO SYSTEMU?

Dodawanie administratorów i rejestratorek jest darmowe. Opłata jest pobierana jedynie za konta specjalistów.

NA JAKI OKRES PODPISYWANA JEST UMOWA Z PROASSIST?

Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

CZY KORZYSTANIE Z OPROGRAMOWANIA MEDYCZNEGO PROASSIST WYMAGA WIEDZY
Z ZAKRESU INFORMATYKI?

Korzystanie z funkcji naszego systemu jest bardzo intuicyjne oraz nieskomplikowane. Program nie wymaga instalacji, dzięki czemu nie będziesz potrzebował pomocy informatyka na żadnym etapie użytkowania.

CZY MOGĘ W DOWOLNEJ CHWILI ZREZYGNOWAĆ Z UŻYWANIA OPROGRAMOWANIA PROASSIST?

Oczywiście. Wierzymy w skuteczność naszych rozwiązań, ale nie zatrzymujemy Cię na siłę, jeśli z jakichś przyczyn nie chcesz być z nami. Należy jednak pamiętać o miesięcznym okresie wypowiedzenia umowy.

CZY MOGĘ ROZPOCZĄĆ KORZYSTANIE Z DODATKOWYCH USŁUG PODCZAS TRWANIA UMOWY?

Oczywiście. Możesz dowolnie zmieniać dodatkowe usługi. Wystarczy skontaktować się ze swoim opiekunem.

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!