Wdrożenie usługi zewnętrznej rejestracji telefonicznej

Wdrożenie usługi zewnętrznej rejestracji telefonicznej polega na przekazaniu obsługi połączeń przychodzących do specjalistycznego zespołu rejestratorek, które zajmują się umawianiem wizyt i obsługą pacjentów w imieniu placówki medycznej.

W Proassist proces wdrożenia jest szybki, bezproblemowy i nieodczuwalny dla pacjentów. Nie musisz zmieniać numeru telefonu ani informować o zmianie sposobu rejestracji. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przebiegu procesu wdrożenia rejestracji telefonicznej Proassist do gabinetu medycznego, kliknij TUTAJ.

Pobierz Top 3 Ebooki Marketingowe

Administrator Twoich danych osobowych jest Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, Pokaż więcej

proassist logo

Zamów bezpłatne
połączenie w 5 minut!

Jesteśmy gotowi, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Dział sprzedaży dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.