Feedback od pacjenta to opinia na temat jakości świadczonych usług medycznych, organizacji pracy placówki, komunikacji z personelem czy warunków wizyty. Może być zbierany poprzez ankiety satysfakcji, recenzje w internecie, komentarze w mediach społecznościowych lub bezpośrednie rozmowy. Regularne analizowanie feedbacku pozwala na ulepszanie standardów obsługi i budowanie pozytywnego wizerunku placówki.
W programie Proassist wbudowany jest specjalny moduł opinii, który pozwala na automatyczne wysyłanie zapytania o opinię do pacjenta po zrealizowanej wizycie. Uzyskane w ten sposób rekomendacje możesz udostępnić na swojej stronie www.
Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy
Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł
Administrator Twoich danych osobowych jest Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, 31-935 Kraków, KRS: 0000961573, NIP: 6762436420, REGON: 121461470. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych lub korzystania z przysługujących Ci praw, możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, Ireneuszem Zabawą, pod adresem: iodo@proassist.pl. Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z RODO, w sposób przejrzysty i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w naszej Polityce Prywatności. Pokaż więcej
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.