Feedback od pacjenta

Feedback od pacjenta to opinia na temat jakości świadczonych usług medycznych, organizacji pracy placówki, komunikacji z personelem czy warunków wizyty. Może być zbierany poprzez ankiety satysfakcji, recenzje w internecie, komentarze w mediach społecznościowych lub bezpośrednie rozmowy. Regularne analizowanie feedbacku pozwala na ulepszanie standardów obsługi i budowanie pozytywnego wizerunku placówki. 

W programie Proassist wbudowany jest specjalny moduł opinii, który pozwala na automatyczne wysyłanie zapytania o opinię do pacjenta po zrealizowanej wizycie. Uzyskane w ten sposób rekomendacje możesz udostępnić na swojej stronie www.

Pobierz Top 3 Ebooki Marketingowe

Administrator Twoich danych osobowych jest Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, Pokaż więcej

proassist logo

Zamów bezpłatne
połączenie w 5 minut!

Jesteśmy gotowi, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Dział sprzedaży dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.