Certyfikat ZUS to metoda podpisywania elektronicznych dokumentów medycznych, takich jak e-recepty, e-skierowania czy e-ZLA. Jest to kluczowy element w codziennej pracy lekarza, który pozwala na szybkie i wygodne zatwierdzanie dokumentacji bez konieczności każdorazowego wpisywania hasła.
W systemie Proassist pomagamy lekarzom i placówkom w wgraniu certyfikatu ZUS. Wystarczy, że dostarczysz nam plik certyfikatu, a my zajmiemy się resztą. Dzięki temu lekarz nie musi samodzielnie konfigurować podpisu w systemie. Możesz także wgrać certyfikat samodzielnie, zgodnie z instrukcją wgrywania certyfikatu ZUS do systemu.
Należy pamiętać, że certyfikat ZUS jest ważny przez 5 lat, po czym należy pobrać nowy i ponownie wgrać go do systemu.
Dzięki tej funkcjonalności lekarze mogą w pełni skupić się na pacjentach, a system automatycznie podpisuje e-dokumenty, zapewniając płynność pracy i zgodność z wymogami ZUS.
Proassist sp. z o.o. we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie realizuje projekt dofinansowany z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inteligentny asystent głosowy do obsługi dokumentacji medycznej według zaleceń lekarzy
Wartość projektu: 11 050 494,01 zł
Wartość dofinansowania: 9 202 929,84 zł
Administrator Twoich danych osobowych jest Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, 31-935 Kraków, KRS: 0000961573, NIP: 6762436420, REGON: 121461470. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych lub korzystania z przysługujących Ci praw, możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, Ireneuszem Zabawą, pod adresem: iodo@proassist.pl. Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z RODO, w sposób przejrzysty i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w naszej Polityce Prywatności. Pokaż więcej
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.