Placówka marketingowa zainwestowała w działania marketingowe, a agencja wykonała swoją pracę? Mimo tego Twoje rejestratorki nie odnotowały wzrostu liczby umówionych wizyt, a specjaliści wciąż mają luki w grafiku? A co jeśli powiemy Ci, że taka sytuacja zdarza się bardzo często i nierzadko wiąże się z niewłaściwym przygotowaniem do wdrożenia działań z zakresu marketingu medycznego?
Uzupełnij formularz, aby otrzymać dostęp
do E-Booka!
do E-Booka!
Administrator Twoich danych osobowych jest Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, 31-935 Kraków, KRS: 0000961573, NIP: 6762436420, REGON: 121461470. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych lub korzystania z przysługujących Ci praw, możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, Ireneuszem Zabawą, pod adresem: iodo@proassist.pl. Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z RODO, w sposób przejrzysty i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w naszej Polityce Prywatności. Pokaż więcej