proassist logo

Nowoczesna placówka medyczna - po czym ją poznać?

Nasze doświadczenie w branży medycznej sprawia, że zamierzamy coraz częściej zwracać Wam uwagę na istotne aspekty prowadzenia placówki medycznej. Na łamach dzisiejszego wpisu postaramy się odpowiedzieć na pytanie, związane z prowadzeniem nowoczesnej placówki medycznej. Mamy nadzieję, że wskazane informacje staną się dla Ciebie przydatne i umożliwią wprowadzenie zmian na lepsze w działalności medycznej. 

Nowoczesna placówka medyczna jest Pro Pacjent

Czas – zarówno specjalista, jak i pacjent ma go obecnie bardzo niewiele. Dlatego tak ważne jest, aby Twoja placówka medyczna zrobiła wszystko, co tylko możliwe i dostosowała sposób świadczonych usług do aktualnych oczekiwań pacjentów. Jak to zrobić? Dobrym krokiem w kierunku poprawy funkcjonalności swojej placówki medycznej jest możliwość dokonania rejestracji internetowo i zrealizowania płatności online.

Placówka pro pacjent to miejsce, które: 

  • gwarantuje możliwość dokonania rejestracji całodobowo 
  • jest obecne w sieci (a przez obecność mamy na myśli nie tylko posiadanie profili w mediach społecznościowych, czy strony internetowej, a systematyczną aktywność)
  • umożliwia realizację płatności online 
  • zapewnia dostęp do dokumentacji pacjenta i pozwala na błyskawiczne załatwienie ważnych dla niego spraw. 

Zarządzanie placówką medyczną - na co zwrócić uwagę?

Nowoczesna placówka w celu optymalizacji czasu pracy swoich specjalistów i zapewnienia możliwie najwyższego poziomu dostępności usług, umożliwia przeprowadzenie telekonsultacji. To świetna alternatywa dla stacjonarnych wizyt na przykład w momencie, kiedy pacjent potrzebuje wyłącznie powtórnego wystawienia e-recepty, e-skierowania lub e-ZLA.

W medycynie od dawna funkcjonowały wizyty, które nie wiązały się z wykonywaniem badań, czy zabiegów. Pacjent pojawiał się w gabinecie po to, aby po przeprowadzeniu krótkiego wywiadu o ogólny stan zdrowia i samopoczucie, otrzymać od specjalisty na przykład powtórną receptę. Nowoczesna placówka medyczna jest w stanie usprawnić ten proces za sprawą na przykład zaoferowania konkretnych godzin, gdzie odbywać się będą telekonsultacje. Dzięki temu stopień dostępności do świadczeń medycznych będzie prostszy. 

Twoi pacjenci mogą podpisywać dokumenty na urządzeniu mobilnym

Użytkownicy systemu Proassist mogą wykorzystać stosunkowo nową funkcjonalność. Mowa o możliwości dokonania podpisu na dokumencie lub wypełnieniu ankiet, z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. Podpis jest dokonywany bezpośrednio na urządzeniu mobilnym (odręcznie przez pacjenta), a podpisane materiały automatycznie lądują tam, gdzie pozostała dokumentacja danego pacjenta. 

Zarządzanie placówką medyczną to duże wyzwanie. Jednak odpowiednia organizacja każdego z procesów, które wchodzą w skład tego przedsięwzięcia pozwalają na to, że jako osoba odpowiedzialna za świadczenie usług, możemy doprowadzić do:

  • automatyzacji niektórych procesów
  • delegowania ich w kierunku odpowiednich osób
  • stosowania rozwiązań, które są alternatywą dla obecnie wykorzystywanych, a mogą pozwolić nam osiągnąć więcej, szybciej i lepiej. 

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!