proassist logo

Jakie funkcje zostały wdrożone do systemu Proassist w 2021 roku?

Odwiedź grupę na Facebooku, aby mieć stały dostęp do informacji z branży medycznej!

2021 rok to nie tylko nowości systemowe. W związku z tym, że nasz zespół stale się rozrasta, zdecydowaliśmy się na zmianę lokalizacji biura w Radomiu. Natomiast, jeśli chodzi o system… o tym dowiecie się już poniżej lub sprawdzając zapis z naszego webinaru. Masz problem z konfiguracją danej funkcjonalności? Skontaktuj się z działem Customer Success. 

Nowości w Proassist w 2021 roku związane z elektroniczną dokumentacją medyczną

  • Możliwość tworzenia szablonów e-skierowania. Lista wszystkich utworzonych szablonów jest dostępna dla każdego specjalisty, może je tworzyć na własne potrzeby. Takie szablony znacznie skracają czas, jaki specjalista musi poświęcić na wystawienie e-skierowania. W każdej chwili specjaliści mogą utworzyć nowe szablony. Szablon wygenerujesz w oknie przeprowadzania wizyty. 
  • Umożliwienie podglądu historii EDM pacjenta, który korzysta z wielu placówek medycznych danego klienta. Historia jest posegregowana ze względu na datę odbycia placówki oraz lokalizacjach danego kontrahenta. 
  • Podpowiedź przy plikach pacjenta. Informacja o tym, że do tego pacjenta jest przypisana konkretna liczba dokumentów lub ich nie ma. Możliwe jest dokonanie takiego skanu/zdjęcia (np. za pomocą aplikacji mobilnej Proassist, co pozwala na automatyczną konfigurację pliku w oprogramowanie).
  • Raportowanie zdarzeń medycznych. Istnieje możliwość przesyłania do systemu P1 dane usługodawcy (placówki medycznej), dane usługobiorcy (pacjenta), informacja o typie zdarzenia medycznego wraz ze wskazaniem daty jej rozpoczęcia i zakończenia. Przesyłane są również informacje na temat kodów ICD10 i ICD9. System wysyła automatycznie informacje o zdarzeniu medycznym do systemu P1 następnego dnia o 5 rano. 
  • Możliwość podpisywania dokumentów za pomocą urządzenia mobilnego za pomocą aplikacji mobilnej Proassist. Możliwe jest przesłanie do aplikacji mobilnej ankiety (dla osoby pełnoletniej i nieletniej). Następnie na telefonie/tablecie pacjent może odpowiedzieć na pytania na ekranie urządzenia mobilnego ankietę, a następnie ją podpisać. Podobnie jest w przypadku zapotrzebowania na podpis pacjenta na zgodach i oświadczeniach. 
  • Integracja z portalem U Pacjenta. Możliwość wystawienia skierowania na badanie, które ma być wykonane w domu pacjenta. Integracja pozwala na wybranie konkretnego terminu, badania, które zostanie umieszczone na e-skierowaniu. Istnieje możliwość dokonania płatności – pacjent otrzyma SMS i ma 10 minut na dokonanie płatności. Wyniki są dostępne online. Możliwe jest również samodzielne zintegrowanie z portalem U Pacjenta.

Nowości w Proassist w 2021 roku część druga

  • Kalendarz specjalistów – Możliwe jest dodanie wizyty do konkretnego specjalisty, wraz z konkretnymi usługami. Istnieje opcja zwana grafikiem stałym, która oznacza, że dany specjalista przyjmuje w konkretnych godzinach i konkretnych dniach w tygodniu. Grafik elastyczny może natomiast wiązać się z innymi zobowiązaniami specjalisty, na przykład z dyżurem w szpitalu. W każdym bądź razie, istnieje możliwość ustalenia, w których godzinach konsultacje odbywają się stacjonarnie, a które online. 
  • Przykład 1.
  • Ginekolog Jan Kowalski przyjmuje w czwartki od godziny 10 do 15. Na USG brzucha pacjentka może umówić się jednak wyłącznie od 10 do 12. Później natomiast specjalista przyjmuje wyłącznie online, więc wykonanie badania będzie niemożliwe. Można natomiast umówić się na np. wizytę recepturową. 
  • Multilogowanie – Ułatwienie dla specjalistów, którzy przyjmują o kilku kontrahentów. Nie musi on bowiem pamiętać wielu danych do logowania. Na jednym koncie może przełączyć się jednym kliknięciem do grafiku w innej placówce medycznej. Każdy specjalista ma możliwość widoczności wszystkich dokumentów w panelu na komputerze oraz w aplikacji mobilnej. 
  • Brak możliwości odwołania wizyty na x przed daną wizytą. Pacjent nie ma możliwości odwołania wizyty na przykład na 48 godzin przed daną wizytą. Czas, kiedy niemożliwe jest odwołanie wizyty może być personalnie określony do konkretnego specjalisty. 
  • Możliwość umówienia wielu pacjentów na ten sam termin. Rozwiązanie odpowiednie dla osób, które przeprowadzają na przykład terapię grupową lub pracują z osobą, która im pomaga. Ilość osób możliwych do omówienia na konkretny termin, jest dostępne do ustalenia indywidualnie. 
  • Możliwość płatności online. Do tej pory funkcjonowała w systemie wyłącznie konieczność płatności online. Teraz możliwe jest określenie, że dla danej usługi możliwe (ale niekonieczne) jest dokonanie płatności online lub na miejscu. Taka opcja jest dostępna w sytuacji, kiedy pacjent rejestruje wizytę przez widget na stronie internetowej oraz w przypadku telefonicznej rejestracji. Rozwiązanie znacznie skraca czas, jaki rejestratorka musi poświęcić na przyjęcie danego pacjenta. 
  • Możliwość ustawienia wizyt cyklicznych. Rozwiązanie pozwala na określenie, co ile wizyty mają się powtarzać wizyty dla danego pacjenta, co usprawnia proces rezerwacji wizyt. 
  • Możliwość wystawienia faktur. Faktura może być wystawiona na osobę prywatną lub na firmę. Pozycja na fakturze jest uzależniona od rodzaju usługi. Możliwe jest zapisanie, wydrukowanie oraz wysłanie na konkretny adres mailowy. Wystawienie faktury jest możliwe z pozycji kalendarza i z pozycji statystyki. W drugiej sytuacji wymagana jest natomiast określenie pozycji na fakturze. 
  • Możliwość kontrolowania oblężenia danego gabinetu w placówce medycznej. Do konkretnego gabinetu możliwe jest ustalenie, który specjalista w jakich dniach i godzinach zajmuje gabinet. 
  • Statystyki dotyczące pacjentów. Informacje o tym, ilu jest pacjentów powracających i którzy specjaliści cieszą się największą popularnością. 
  • Połączenie usługi recepcyjnej do rozliczeniowej. Funkcjonalność znacznie ułatwia specjaliście rozliczenie danej usługi. Specjalista może automatycznie dokonać potwierdzenie, że wizyta została zatwierdzona, a informacja ta jest dostępna również dla recepcji. 
  • Możliwość wgrania i aktualizacji certyfikatu ZUS. Od 2021 roku ta funkcjonalność pozwala na wgranie certyfikatu ZUS przez specjalistę samodzielnie. 
  • Możliwość samodzielnego ustalenia rodzaju danych pobieranych podczas rejestracji. Na stronie internetowej i podczas telefonicznej rejestracji możliwe jest ustalenie wymaganych i dodatkowych danych podczas rezerwacji. Należy jednak mieć pod uwagę, że w przypadku, kiedy pacjent nie chce podać numeru telefonu, a jest ona wymaga to nawet, kiedy pacjent był już przyjęty w naszej placówce medycznej, rezerwacja jest niemożliwa. 

Trudno opisać wszystkie funkcjonalności, dlatego spisane informacje to tylko garstka tego, co udało nam się wdrożyć w 2021 roku. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej i poznać sposób na to, jak dokonać konfiguracji w swoim panelu – zapraszamy do obejrzenia nagrania z webinaru lub bezpośredniego kontaktu z działem Customer Success. 

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Cześć!

Podaj numer telefonu,
a oddzwonimy
do 2 minut!