Czy placówka medyczna może wdrażać działania reklamowe? Jeśli tak to jakie?

Własny gabinet i przychodnia lub wielospecjalistyczna klinika medyczna, wymaga znajomości wiedzy na temat legalnych działań reklamowych, jakie można wdrożyć. Obecnie reklama usług medycznych jest bardzo popularna, niestety mimo faktu, że niektóre z rozwiązań są zakazane, wciąż wiele osób o nich nie pamięta. 

Marketing usług medycznych – na co zwrócić uwagę?

Marketing placówki medycznej wymaga podejścia, które pozwoli na wyróżnienie się na tle konkurencji. Dzięki temu marketing będzie dopasowany do działań marketingowych i budowania wśród pacjentów pozytywnego wizerunku placówki medycznej/ gabinetu medycznego. Musimy pamiętać o tym, że usługi medyczne należą do dynamicznie rozwijanego sektora. Rosnąca świadomość dbania o zdrowie i wyższy poziom skłonności pacjentów do inwestowania w usługi medyczne, może pozytywnie Cię zaskoczyć. Nic więc dziwnego, że reklama usług medycznych jest konieczna, biorąc pod uwagę chociażby oczekiwania związane z jakością obsługi i świadczonych usług. 

Marketing placówki medycznej – na czym polega?

Budowanie marki osobistej powinno wiązać się z przyciągnięciem nowych pacjentów i utrzymaniem ich przy swojej placówce medycznej. Oprócz tego skuteczne działania z zakresu marketingu usług medycznych powinny pozwolić na wyróżnienie się na tle konkurencji. Reklama usług medycznych to szerokie spektrum działania, które polegają w dużej mierze na dostarczaniu do pacjentów informacji o funkcjonowaniu danej placówki, budowania zaufania a także tworzenia pozytywnego wizerunku krok po kroku. Warto wiedzieć, że dobry marketing usług medycznych ma wpływ również na wzrost sprzedaży oferowanych usług przez placówkę medyczną/ gabinet medyczny. 

Image

O co chodzi z marketingiem medycznym?

Zgodnie z obecnie obowiązującym prawem, podmiot wykonujący działalność leczniczą może jedynie podawać do publicznej wiadomości informacji o zakresie i rodzajach udzielanych świadczeń zdrowotnych. Treść i forma przekazywanych informacji nie może mieć charakteru reklamowego. 

Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Obecnie wszyscy nasi eksperci są poza biurem. Zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do ciebie, aby zaprezentować Ci funkcje, które usprawnią pracę w Twojej placówce!

Oddzwonimy jak najszybciej to możliwe w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9 do 17.

Informacja o plikach Cookie

Nasza strona internetowa używa plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie podczas przeglądania naszej strony. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie lub tablecie) podczas odwiedzania różnych stron internetowych.

Cześć!

Podaj numer telefonu, a oddzwonimy do 2 minut!