Jeśli część z Was zastanawia się, dlaczego proponujemy Wam tworzenie pisanych treści w dobie, kiedy statystycznie coraz więcej osób nie ma czasu na ich czytanie, mamy kilka argumentów, które potwierdzą słuszność systematycznej publikacji tekstów. Należy pamiętać, że budowanie własnej marki w branży medycznej to złożony proces. Nie wystarczy bowiem zdobycie wykształcenia i cennego doświadczenia, aby pacjenci chętnie uczęszczali na wizyty do danego specjalisty. Jak zwrócić na siebie uwagę? Po pierwsze, najlepiej właśnie poprzez zaprezentowanie swojej wiedzy w przystępny sposób.
#1 Budowanie świadomości wśród pacjentów i budowanie pozycji eksperta dla siebie
Po drugie, merytoryczne treści to jedno, ale dobrze byłoby, aby były one zoptymalizowane pod aktualne wymagania SEO. Dzięki temu Twoje teksty będą wyżej w wynikach wyszukiwania, a Twoja strona stanie się bardziej popularna wśród pacjentów.
#2 Systematyczna publikacja tekstów zoptymalizowanych pod Google = wyższa pozycja Twojej strony w wynikach wyszukiwania = wzrost jej popularności wśród pacjentów
Po trzecie, wielu specjalistów zmaga się z obawą, czy rzeczywiście tworzenie eksperckich tekstów medycznych, jest słuszne. Mylnie bowiem wychodzą z założenia, że jeśli pacjent przeczyta, jak poradzić sobie z problemem, to poradzi sobie sam i już ich nie odwiedzi. Oczywiście to poważny argument przeciwko temu, aby dzielić się bezpłatnie swoją wiedzą. Warto jednak zadać sobie pytanie, czy pacjent jest w stanie samodzielnie wykonać sobie badanie laryngologiczne, czy ginekologiczne lub przeanalizować wyniki krwi? Sądzimy, że na własną rękę jest to niemożliwe.
#3 Popularność Twojej marki osobistej rośnie, a Ty cieszysz się większym zainteresowaniem wśród pacjentów.