Zakazy w reklamie usług medycznych

Reklama usług medycznych w Polsce podlega ścisłym ograniczeniom i różni się od reklamy innych usług.

Placówki medyczne oraz lekarze nie mogą promować swoich usług w sposób zachęcający, np. poprzez porównania, obietnice wyników leczenia czy stosowanie treści perswazyjnych. Niedozwolone jest również stosowanie wizerunku pacjentów, ich opinii oraz informowanie o promocjach cenowych.

Dopuszczalne jest natomiast informowanie o zakresie działalności, godzinach przyjęć oraz stosowanych metodach leczenia – pod warunkiem, że przekaz jest rzetelny i ma charakter edukacyjny.

Pobierz Top 3 Ebooki Marketingowe

Administrator Twoich danych osobowych jest Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, Pokaż więcej

proassist logo

Zamów bezpłatne
połączenie w 5 minut!

Jesteśmy gotowi, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Dział sprzedaży dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.