Zasady reklamy wyrobów medycznych

Reklama wyrobów medycznych w Polsce jest regulowana przepisami, które określają, w jaki sposób producenci i dystrybutorzy mogą promować swoje produkty.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, reklama wyrobu medycznego nie może wprowadzać w błąd, musi być rzetelna, oparta na dowodach naukowych i jasno informować o przeznaczeniu oraz możliwych skutkach stosowania.

Dodatkowo reklama skierowana do publicznej wiadomości nie może sugerować, że dany produkt gwarantuje całkowite wyleczenie, ani zawierać treści budzących nieuzasadniony niepokój dotyczący stanu zdrowia.

Pobierz Top 3 Ebooki Marketingowe

Administrator Twoich danych osobowych jest Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, Pokaż więcej

proassist logo

Zamów bezpłatne
połączenie w 5 minut!

Jesteśmy gotowi, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Dział sprzedaży dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.