Dobrze. I teraz wrócę sobie do prezentacji. I tutaj bym chciała Państwu pokazać, jak zarządzać takim widgetem do rejestracji online. I najpierw zrobimy sobie podział specjalistów na specjalizację. I tutaj sobie już otwieram stronę Proassist.
Dobra. I teraz tak. Jeśli na przykład mamy widget tutaj do placówki, który wygląda tak, jak mieliśmy na tej stronie przed chwileczką, czyli tak. Tak wygląda nasz widget. Ja sobie może przekopiuję tylko tę stronę.
I teraz na samym dole mamy te widgety. I najpierw mamy widget, gdzie mamy wybór specjalizacji, na przykład ortopeda i do tej specjalizacji mamy tutaj podpowiedź ilu jest specjalistów, czyli dwóch. I żeby taki widget uzyskać, to w systemie Proassist należy wejść w zakładkę “placówki” i tutaj wybrać ikonę edycji.
I po zaznaczeniu “rozbijaj na specjalizacje” właśnie uzyskujemy taki widget, jak tutaj mamy pokazany. Czyli jeśli na przykład placówka ma tylko jedną specjalizację i nie potrzebuje tego rozbicia, no to po prostu wystarczy odklikać to i od razu tabelka z wyborem specjalizacji nam zniknie.
Dodatkowo, chciałabym Państwu pokazać to, jak można ustawić widoczność specjalistów i usług na widgecie. Bo na przykład tutaj mamy widocznych dwóch specjalistów, ale na przykład pan Jan Kowal już nie będzie u nas pracował, no i tutaj byśmy chcieli wyłączyć jego widoczność na widgecie albo powiedzmy, nie chcemy, żeby pacjenci mogli sami rejestrować się do pana Jana Kowala, ponieważ tutaj pan Jan wykonuje specjalistyczne zabiegi, które wymagają wcześniej konsultacji, no i tutaj nie chcemy, żeby była taka możliwość. To wystarczy wejść sobie w placówki i w specjalistów i na przykład tutaj przy Janie Kowalu wybrać ikonę edycji.
Wtedy tutaj zjeżdżamy sobie trochę niżej i mamy znowu checkbox“dodaj i do widgetu”. Po jego odklikaniu i zapisaniu wystarczy, że odświeżymy sobie tą stronę. I już ortopedów mamy jednego, Janusza Kowala i już pana Jana Kowala tutaj nie ma do wyboru, więc działa to bardzo szybko, tutaj nie trzeba od nowa dodawać tego widgetu na stronie, wystarczy po prostu odświeżyć, on się aktualizuje.
I tak samo jest usługą, jeśli na przykład nie chcielibyśmy, żeby jakaś usługa była widoczna, na przykład konsultacje ortopedyczne, rozwijamy sobie tutaj w zakładce usługi specjalistów, którzy wykonują tą usługę, ikonę edycji i mamy pokaż na widgecie.
I tak naprawdę wystarczy, że odklikniemy ten jeden checkbox, zapiszemy i wtedy po odświeżeniu stronę też już nie będzie widać tej usługi. I nie ma jej, więc to jest naprawdę proste rozwiązanie i dzięki temu jako menedżerowie placówek mogą Państwo tak naprawdę zarządzać z tym na bieżąco, dopasowując do aktualnej oferty swoich placówek.
Dodatkowo, jeśli chodzi o widget, możemy jeszcze zarządzać kolejnością, w jakiej wyświetlają się specjaliści. Żeby to zrobić, wejdźmy sobie w zakładkę “placówki”, “specjaliści”, ikona edycji i tutaj mamy kolejność wyświetlania w widocie.
Oczywiście trzeba wpisać liczbę całkowitą, więc jeśli tych specjalistów w placówce mamy kilku, kilkunastu, no to tutaj wpisując na przykład jeden, to tam dwa, ustalamy kolejność, w której mają się wyświetlać właśnie w tym spisie na widgecie dla pacjenta. Czyli w tym głównym takim spisie.
Kolejną rzeczą jest to, że możemy sobie określić zakres czasowy widgetu. To jest to, jak daleko pacjent będzie mógł znaleźć sobie terminy, tutaj klikając po prostu strzałkami. Jeśli na przykład zaznaczamy sobie, że zakres czasowy widgetu to są trzy miesiące, no to terminy maksymalnie do trzech miesięcy do przodu będą widoczne tutaj na widgecie oczywiście. W zależności jak mamy grafik ustawionym dla specjalisty.
Natomiast jeśli chcemy, żeby ten grafik był widoczny jeszcze dłużej, no to mamy tutaj do 6 miesięcy, 12, możemy też sobie skrócić ten czas, my tym też możemy zarządzać i są tu ustawienia stricte, przypisane do konkretnego specjalisty.
Kolejną opcją jest dodanie zdjęcia na widgecie, bo tak jak wspominałam, na przykład, jeśli wybierzemy sobie Pana gastroenterologa, to tutaj mamy dodane zdjęcie. To jest bardzo przydatne na przykład, jeśli właśnie mamy placówkę, gdzie jest wielu specjalistów, to takie zdjęcie może ułatwić pacjentowi podjęcie decyzji, do kogo chciałby się zapisać, bo czasami ludzie nie pamiętają imienia nazwiska, lekarza, u którego byli, a po zdjęciu już mogą kojarzyć. Więc żeby takie zdjęcie dodać, każdy specjalista też może dodać sobie sam. To jest bardzo proste, już pokazuje, jak to zrobić.
Wystarczy, że specjalista lub administrator zaloguje się tutaj do systemu i jeśli specjalista akurat to będzie i się zarejestruje tutaj do Proassist, wystarczy, że kliknie sobie w ten u góry szary avatar.
I teraz tutaj mamy avatar i “wgraj zdjęcie”. Tak naprawdę wystarczy, że w gramy zdjęcie w formie najlepiej kwadratu i zapiszemy zmianę tym białym przyciskiem, wtedy to zdjęcie się nam zaktualizuje i właśnie będzie widoczne, tak jak tutaj.
Dobra, i teraz kolejną rzeczą jest informacja ogólna do widgetu, czyli to, co tutaj się wyświetla. Tutaj mam akurat taki przykład zapisy na zabiegi z medycyny estetycznej możliwe są pod numerem telefonu i numer.
Jeśli placówka na przykład chce mieć dostęp do zapisu przez widget, wszystkie usługi właśnie prócz na przykład jednego rodzaju, no to może tutaj napisać taką informację. Będzie ona widoczna niezależnie od tego, jaką specjalizację wybierze pacjent, jakiego lekarza wybierze, czy jaką usługę, ona zawsze tutaj się wyświetla i taką informację, żeby dodać, należy wejść w “placówki”, “kontrahenci”, ikona edycji. Zjeżdżamy troszkę, niżej i tutaj mamy “informacje wyświetlane na widgecie”. I tutaj informacje, które tu wpiszemy, wyświetlają się dokładnie tutaj.
Kolejną cenną informacją jest, wybierzmy sobie na przykład gastroenterolog i gastroskopia w zniszczeniu ogólnym. Są zabiegi lub usługi, które wymagają specjalistycznego przygotowania przed taką usługą. I na przykład, jeśli właśnie jest to gastroskopia w jakimś znieczuleniu, albo USG, albo chociażby pobranie krwi i pacjent musi być np. na czczo. Albo nie może zażywać wcześniej alkoholu czy jakichś leków, no to tutaj możemy wcześniej wszystko tutaj rozpisać i wtedy pacjent przy wyborze tej konkretnej usługi, będzie miał te informacje podane właśnie w ten sposób. Więc też mamy my jako placówka taką wiedzę, że jeśli na przykład pacjent zapisał się na tą usługę i dokończył cały ten formularz rejestracji, to musiał zapoznać się z tymi informacjami. Więc na przykład nas to zabezpiecza przed, powiedzmy, późniejszym nieprzygotowaniem pacjenta, no i jakimiś możliwymi pretensjami.
O to tutaj możemy zawsze właśnie odnieść się do widżetu, że są te informacje podane i mógł się pacjent zapoznać i gdzie takie informacje możemy dodać, już pokazuję. Wejdziemy sobie w zakładkę “usługi”. I tak, rozwijamy sobie specjalistę, który wykonuje tą udaną usługę, ikonę edycji, zjeżdżamy trochę niżej i mamy “informacje wyświetlane na widgecie dla pacjenta”. I tutaj wszystkie te informacje, które chcemy, żeby pacjent przeczytał przed tym, jak dokończy sobie zapis online, możemy zawrzeć.
I tak naprawdę przedostatnim już, chociaż nawet może i ostatnim punktem, który pokaże nam, jak możemy zarządzać takim widgetem, to jest to już sam wygląd, że tak powiem, tego formularza.
Czyli na przykład już po wyborze godziny, formularz wygląda w ten sposób. Możemy zaznaczyć, czy wypełniamy go dla siebie, czy dla kogoś innego. I konkretne dane mamy właśnie niektóre z takimi czerwonymi gwiazdkami.
Jak się państwo domyślają, to są po prostu pola obowiązkowe, tak jak w wielu innych formularzach, gdziekolwiek indziej. Więc jeśli chcemy ustalić, na przykład, któreś z tych pól jako wymagane, to oczywiście możemy. Niektóre pola, na przykład możemy usunąć całkowicie, żeby w ogóle ich tutaj nie było, a niektóre możemy dać jako niewymagane.
Ważne jest to, że jeśli pole będzie wymagane, czyli z tą czerwoną gwiazdką, a pacjent nie będzie chciał go tutaj uzupełnić, to się nie zapisze na wizytę online tutaj, poprzez ten formularz. I żeby zarządzać tym, jakie dane mają być wymagane, a które tylko możliwe i opcjonalne do uzupełnienia, należy wejść w zakładkę “placówki”, “kontrahenci”, ikona edycji i mamy tutaj podpunkt trzeci, u góry, zakładkę “wymagane dane”. I lewa kolumna to są wszystkie dane, które dotyczą widgetu. I tak jak imię, nazwisko mamy wymagane, tak np. PESEL może być w ogóle usunięty z tej listy, jako “nie pokazuj” lub jako też “wymagane”. Na ten moment mamy jako “niewymagane”, więc nie ma przy nim tej czerwonej gwiazdki.
Te wszystkie dane też możemy tutaj ustalić tak naprawdę jak chcemy, więc to już zależy od nas, jak będziemy chcieli, żeby ten formularz finalnie wyglądał. Dobrze, teraz bym sobie powróciła do prezentacji, ale jeszcze tylko zerknę czy nie ma jakichś pytań.
Dobra, widzę, że pytań brak, to przechodzę znowu do prezentacji. I tak naprawdę przedostaniem punktem całego webinaru jest pokazanie, jak przebiega proces zapisu pacjenta, więc teraz przejdę sobie do Proassist.
Dobra, widzę, że pytań brak, to przechodzę znowu do prezentacji. I tak naprawdę przedostaniem punktem całego webinaru jest pokazanie, jak przebiega proces zapisu pacjenta, więc teraz przejdę sobie do Proassist.
I teraz mamy już wybranego gastroenterologa, Pana Adama Koszyka i np. chcemy zapisać się na tą gastroskopię, wybieramy sobie termin, mamy wybrany na dzisiaj na godzinę 19, teraz wystarczy, że uzupełnię sobie tutaj te dane.
Zaraz zobaczę, bo teraz akurat mamy tutaj włączone płatności online. Zobaczmy tylko sprawdzę, która usługa ma je wyłączone. I teraz przyjdzie mi kod z SMS z kodem. Ok. Zatwierdzam, mamy informację o tym, że rejestracja przebiegła pomyślnie.
Od razu też na mój mail przyszło mi powiadomienie o tym, że dokonałam rezerwacji terminu w placówce. I teraz, jak pójdziemy sobie do systemu, wybierzemy sobie pana ortopedę, to mamy już tutaj zrezerwania naszą wizytę.
Dodatkowo mamy tutaj informacje, że wizyta została zarezerwowana przez widget Proassist. I dzięki temu możemy też sobie te wizyty wszystkie wyfiltrować. Czyli wchodzimy sobie w zakładkę “wizyty” i teraz tutaj u góry, po prawej, mamy zakres dat.
Jeśli wybierzemy sobie datę powiedzmy od 1 czerwca do 29 i zaznaczymy sobie źródło wizyty jako widget Proassist, klikniemy “szukaj”, to pokażą się wszystkie wizyty, które są dodane na wizytę w tym przedziale czasowym.
I tutaj mamy właśnie napisane imię nazwisko, takiego pacjenta, właśnie źródło, czyli widget Proassist, termin wizyty i kiedy została utworzona wizyta oraz do kogo i na jaką usługę.
Dobrze i teraz jeszcze bym przeszła na chwilkę do prezentacji.
I tak naprawdę ostatnim punktem naszego webinaru jest pokazanie Państwu, jak można dodać widget Proassist do różnych social mediów czy też stron. Tak naprawdę jest to link, który mogą państwo dodać wszędzie, gdzie państwo chcą.
Jeśli chodzi o stronę internetową, to najlepiej na każdą zakładkę strony internetowej, żeby pacjent mógł w każdym momencie dokonać tego zapisu. I teraz, dla przykładu, tutaj mamy odpalony Proassist jako wizytówkę Google.
I teraz tak, tutaj od razu wizyty mamy proassist.pl i jak sobie klikniemy, to już przechodzi nam do widgetu i możemy się zapisać. To jest jedna możliwość dodania Widgetu właśnie jako wizytówka Google.
Mamy też Instagrama i w opisie na Instagramie również tutaj pod ikoną linku możemy dodać sobie takie linki i tutaj na przykład mamy też dodany Widget. Czyli to jest kolejne miejsce, w którym mogą państwo umieścić taki formularz do rejestracji.
Dodatkowo, tutaj mamy odpalonego Facebooka i też możemy mieć pod tym “zarejestruj się”, tak jak i tutaj w opisie – widget. Tak. Więc tak naprawdę mają Państwo bardzo szeroki wybór tego, gdzie ten widget będzie się znajdował i tego, gdzie by chcieli Państwo, żeby był on widoczny.
I teraz bym sobie jeszcze zobaczyła na clickmeetingu tylko szybciutko, czy nie ma jakichś pytań. Dobra, są pytania, więc odpowiem na nie.