Chcielibyśmy poinformować, że dziś rano przeprowadziliśmy aktualizację systemu Proassist. W związku z tym prosimy wszystkich użytkowników o odświeżenie przeglądarki, aby wszystkie nowe funkcje i poprawki działały poprawnie.
Jak to zrobić?
Wystarczy nacisnąć klawisze Ctrl + R (Windows) lub Cmd + R (Mac).
Dlaczego to takie ważne?
Odświeżenie przeglądarki pozwoli na załadowanie wszystkich najnowszych zmian w systemie Proassist, co zapewni jego prawidłowe działanie oraz dostęp do nowych funkcji i poprawek.
Poniżej lista zmian, które wprowadziliśmy do Proassist:
Poprawa bezpieczeństwa systemu poprzez regularną zmianę haseł była ważnym elementem dla wielu z Was, ale postanowiliśmy, że nie będziemy tego narzucać wszystkim.
Sami możecie zdecydować, czy chcecie, by w Waszej placówce był obowiązek zmiany hasła co 30 dni. Dodatkowo, dodaliśmy ikonę oka przy wpisywanym haśle, dzięki czemu teraz możesz sprawdzić, czy wpisane hasło jest poprawne, zanim je zatwierdzisz.
Zobacz, w jaki sposób można zmienić hasło do systemu:
Uporządkowaliśmy nazwy statusów wizyt i podzieliliśmy je na kategorie, co ułatwia nawigację i zarządzanie procesem obsługi pacjenta. Dodatkowo, wybrany status jest teraz oznaczony zielonym kolorem.
Zobacz, w jaki sposób możesz zmieniać status wizyty:
Sprawdź też, jak ułatwią Ci one filtrowanie wizyt:
Nowy ład i porządek w statusach wizyt ułatwia również przywrócenie wizyty odwołanej. Poniżej instrukcja, w jaki sposób możesz to zrobić:
Każde dodanie nowego użytkownika, wysyła zaproszenie mailowe na podany przez placówkę adres mailowy i wymaga potwierdzenia drogą mailową, co zwiększa bezpieczeństwo. Użytkownik musi przejść weryfikację za pomocą maila, żeby móc korzystać z systemu.
Aby ułatwić obsługę systemu, przy okazji aktualizacji wprowadziliśmy także zmiany we wpisach w polu “faktura”. Aby zobrazować to, co się zmieniło, Mirella przygotowała instrukcję wyszukiwania danej faktury lub korekty faktury wystawionej w systemie Proassist:
Dodaliśmy nowe zwroty grzecznościowe, aby komunikacja była bardziej profesjonalna.
System nie pokazuje wszystkich umówionych wizyt, lecz wyszukuje je dopiero po wprowadzeniu danych zakresu szukania (np. wizyty z całego lipca, wizyty danego pacjenta, wizyty umówione w czerwcu). Znacznie przyspiesza to wczytywanie danych.
Poniższe wideo prezentuje aktualne, ogólne działanie zakładki “Wizyty”:
Od teraz macie możliwość umawiania zabiegów trwających nawet po 8 godzin.
Możesz także połączyć usługę rozliczeniową z produktem, a instrukcję do wykonania tej czynności znajdziesz w tym filmie:
Dodaliśmy opcję personalizacji okna wydruku wizyty, dzięki czemu możesz sam zdecydować, co będzie wydrukowane – czy tabela z listą wizyt ma zawierać dane adresowe, numer telefonu i inne dane.
Sprawdź, w jaki sposób wydrukować listę pacjentów: