Chcielibyśmy poinformować, że dziś rano przeprowadziliśmy aktualizację systemu Proassist. W związku z tym prosimy wszystkich użytkowników o odświeżenie przeglądarki, aby wszystkie nowe funkcje i poprawki działały poprawnie.
Jak to zrobić?
Wystarczy nacisnąć klawisze Ctrl + R (Windows) lub Cmd + R (Mac).
Dlaczego to takie ważne?
Odświeżenie przeglądarki pozwoli na załadowanie wszystkich najnowszych zmian w systemie Proassist, co zapewni jego prawidłowe działanie oraz dostęp do nowych funkcji i poprawek.
Poniżej lista zmian, które wprowadziliśmy do Proassist:
Poprawa bezpieczeństwa systemu poprzez regularną zmianę haseł była ważnym elementem dla wielu z Was, ale postanowiliśmy, że nie będziemy tego narzucać wszystkim.
Sami możecie zdecydować, czy chcecie, by w Waszej placówce był obowiązek zmiany hasła co 30 dni. Dodatkowo, dodaliśmy ikonę oka przy wpisywanym haśle, dzięki czemu teraz możesz sprawdzić, czy wpisane hasło jest poprawne, zanim je zatwierdzisz.
Zobacz, w jaki sposób można zmienić hasło do systemu:
Uporządkowaliśmy nazwy statusów wizyt i podzieliliśmy je na kategorie, co ułatwia nawigację i zarządzanie procesem obsługi pacjenta. Dodatkowo, wybrany status jest teraz oznaczony zielonym kolorem.
Zobacz, w jaki sposób możesz zmieniać status wizyty:
Sprawdź też, jak ułatwią Ci one filtrowanie wizyt:
Nowy ład i porządek w statusach wizyt ułatwia również przywrócenie wizyty odwołanej. Poniżej instrukcja, w jaki sposób możesz to zrobić:
Każde dodanie nowego użytkownika, wysyła zaproszenie mailowe na podany przez placówkę adres mailowy i wymaga potwierdzenia drogą mailową, co zwiększa bezpieczeństwo. Użytkownik musi przejść weryfikację za pomocą maila, żeby móc korzystać z systemu.
Aby ułatwić obsługę systemu, przy okazji aktualizacji wprowadziliśmy także zmiany we wpisach w polu “faktura”. Aby zobrazować to, co się zmieniło, Mirella przygotowała instrukcję wyszukiwania danej faktury lub korekty faktury wystawionej w systemie Proassist:
Ten element, o który prosiliście również pojawił się w module „Diagram zębowy” podczas dzisiejszej aktualizacji.
Dodaliśmy nowe zwroty grzecznościowe, aby komunikacja była bardziej profesjonalna.
System nie pokazuje wszystkich umówionych wizyt, lecz wyszukuje je dopiero po wprowadzeniu danych zakresu szukania (np. wizyty z całego lipca, wizyty danego pacjenta, wizyty umówione w czerwcu). Znacznie przyspiesza to wczytywanie danych.
Poniższe wideo prezentuje aktualne, ogólne działanie zakładki “Wizyty”:
Od teraz macie możliwość umawiania zabiegów trwających nawet po 8 godzin.
Możesz także połączyć usługę rozliczeniową z produktem, a instrukcję do wykonania tej czynności znajdziesz w tym filmie:
Dodaliśmy opcję personalizacji okna wydruku wizyty, dzięki czemu możesz sam zdecydować, co będzie wydrukowane – czy tabela z listą wizyt ma zawierać dane adresowe, numer telefonu i inne dane.
Sprawdź, w jaki sposób wydrukować listę pacjentów: