Oprogramowanie medyczne Proassist oferuje szereg funkcji, które znacząco ułatwiają i usprawniają realizację telemedycyny:
jeśli pacjent nie jest w stanie udać się do lekarza osobiście, to prawdopodobnie nie będzie mógł też przyjść umówić się na wizytę. Rejestracja telefoniczna również może być dla niego uciążliwa. Dlatego w przypadku telemedycyny tak ważna jest możliwość e-rejestracji na wizytę do specjalisty. Pacjent może sam wybrać dogodny dla niego termin bez konieczności zakładania internetowego konta pacjenta. Jeśli wizyta odbywa się w 100% zdalnie, to warto dodać również opcję płatności online za wizytę.
Oprogramowanie medyczne Proassist daje taką możliwość, co jest wygodne dla obu stron. Pacjent może wybrać dowolną formę płatności, a płacąc z góry za wizytę ma pewność, że wizyta się odbędzie. Lekarz natomiast nie musi martwić się, czy wizyta zostanie opłacona ani dzwonić do księgowej z prośbą o sprawdzenie przelewów, ponieważ w systemie widzi status płatności za wizytę.
Warto zaznaczyć również, że system Proassist ma najniższą prowizję w płatnościach online ze wszystkich systemów medycznych dostępnych na rynku.
chmurowy system medyczny Proassist pozwala na prowadzenie EDM i umożliwia szybki dostęp do historii chorób, wyników badań i innych kluczowych informacji o pacjentach. Dzięki temu lekarze mogą podejmować bardziej świadome decyzje, mając wszystkie niezbędne dane w zasięgu ręki.
system medyczny Proassist umożliwia prowadzenie zdalnych konsultacji w formie wideo, co pozwala na szybką i wygodną komunikację z pacjentami. Możliwość realizacji wideoporady prosto z okna systemu zapewnia efektywność spotkań. Lekarz nie wyłączając okna rozmowy może uzupełniać dokumentację medyczną w trakcie jej trwania. Zupełnie tak, jak gdyby pacjent był w gabinecie!
system Proassist generuje dla pacjenta link do spotkania, dzięki czemu pacjent nie musi posiadać żadnego dodatkowego programu do spotkań online na swoim komputerze ani nie musi specjalnie tworzyć konta na różnych platformach. System wygeneruje specjalny link, który automatycznie zostanie wysłany do pacjenta jakiś czas przed wizytą. Pacjent może dołączyć do spotkania jednym kliknięciem! Jeśli jednak pacjent zgubi wiadomość z linkiem – nic straconego. Lekarz może wysłać mu link jeszcze raz, na chwilę przed rozpoczęciem wizyty.