Telefoniczna rejestracja

z oprogramowaniem

Odbieramy, umawiamy, planujemy.
Grafika wektorowa do telefonicznej rejestracji z oprogramowania

Nie pozwól by Twoi pacjenci przeszli do konkurencji. Zapewnij im pełną obsługę w zakresie telefonicznej rejestracji, wybierając jedną z trzech dostępnych opcji:

Odbiór połączeń przed i po godzinach pracy gabinetu.

Odbiór połączeń, gdy Ty jesteś zajęty.

Odbiór wszystkich połączeń głosowych.

Poznaj funkcje telefonicznej rejestracji Pacjentów

Telefoniczna rejestracja pacjenta 6 dni w tygodniu: pn-pt 8:00-21:00, sb 8:00-15:00

Odwoływanie/przekładanie wizyt w przypadku nieobecności specjalisty Na rynku od 2015 roku

Możliwość telefonicznego potwierdzania wizyt wraz z opcją niwelowania niepotrzebnych lukNa rynku od 2015 roku

Zapowiedzi głosowe dla telefonujących osób

Możliwość monitorowania rozmów i dostęp do billingów rozmówNa rynku od 2015 roku

Aplikacja mobilna dla wszystkich pracowników

Możliwość utworzenia centrali z menu tonowym

Umieszczenie widgetu call back na Twojej stronie internetowej

System przypomnień SMS

Rejestracja on-line na Twojej stronie internetowej

Własna strona internetowa

Dlaczego telefoniczna rejestracja Proassist?

połączeń odebranych
0 %
średni czas oczekiwania
0 sek

Uzyskaj przewagę na wolnym rynku, dostarczając kompleksową obsługę Twoim Klientom!

Image

Jesteś managerem lub właścicielem placówki?

Zostaw swój numer, a zadzwonimy do Ciebie i przedstawimy dostępne funkcję systemu Proassist, które usprawnią pracę w Twojej placówce.

Informacja o plikach Cookie

Nasza strona internetowa używa plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie podczas przeglądania naszej strony. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na Twoim urządzeniu (komputerze, telefonie lub tablecie) podczas odwiedzania różnych stron internetowych.