Bezpieczne rozwiązania i innowacyjne metody dla lekarzy w kwestii pracy zdalnej

W obecnym kryzysie epidemiologicznym, który dotyka każdego z nas, stajemy przed wieloma trudnymi dla nas wyborami związanymi z funkcjonowaniem gabinetu lekarskiego. Każdy, zarówno pacjent, jak i lekarz, narażeni są na infekcje, a strach przez nią wywołany jest zupełnie ludzki, tym samym jesteśmy zmuszeni podejmować śmiałe kroki, by zwyczajnie „nie dać się zwariować”.
Jednym z racjonalnych wyjść, które posiadamy, jest zadbanie o bezpieczeństwo własne jak i pacjentów naszego gabinetu medycznego. To, że pełnimy aktualnie jedną z najważniejszych i najbardziej potrzebnych funkcji społeczeństwa, a mianowicie pomagamy ludziom chorym, nie zwalnia nas jednak z obowiązku zadbania o bezpieczeństwo zgodnie z wytycznymi odgórnie przyjętymi.

BEZPIECZEŃSTWO TO PODSTWA

Jedną z możliwości, jakie posiadamy, to zadbanie o to, by nie rozprzestrzeniać infekcji. Możemy tym samym wystosować do pacjentów kontaktujących się z naszymi konsultantami wiadomość w postaci ankiety, która ma być dla nas źródłem informującym o tym, czy istnieje ze strony osoby zgłaszającej się na wizytę zagrożenie zarażenia koronawirusem, czy też nie. W związku z tym konsultant podczas rozmowy telefonicznej wysyła do pacjenta ankietę kwalifikującą w kierunku zakażenia wyżej wymienionego wirusa.
Przykładem takiej ankiety może być tekst umieszczony w oknie informacyjnym, który znajdziesz tutaj.

TO TY DECYDUJESZ!

Kolejną z możliwości, jakie posiadamy, to zamknięcie gabinetu na czas kwarantanny. Jest to wybór ostateczny, ale taki również możemy podjąć z wszelkich względów bezpieczeństwa. Należy tym samym umieścić na portalach społecznościowych takich jak Facebook, na widgecie oraz na stronie internetowej gabinetu, informację o tejże decyzji. Co za tym idzie, musimy wprowadzić zmiany w systemie pracy, a mianowicie zamknąć powiadomienia SMS od pacjentów oraz kierowane do nich wiadomości w kwestii przypomnień o wizytach.
Natomiast jeśli zdecydujesz się nadal na pełne funkcjonowanie gabinetu, pacjenci muszą o tym zostać także odpowiednio powiadomieni. Jak to zrobić w kilku prostych krokach dzięki naszej platformie, dowiesz się z tego artykułu.

WYCHODZIMY DO CIEBIE O KROK DALEJ!

Kolejnym z kroków, które pomogą nam zapewnić wszelkie bezpieczeństwo, to podjęcie pacjentów w ramach konsultacji online. Do Ciebie należy wybór, którą z opcji wybierzesz. My pomożemy Ci w sprawnym zorganizowaniu i wdrożeniu w życie Twojego pomysłu dzięki telemedycynie.

Więcej informacji na temat, w jaki sposób, bez wychodzenia z domu, możesz udzielić pomocy potrzebującym chorym, znajdziesz tutaj:
Tutaj znajdziesz informację, jak ustawić wizytę online w naszym oprogramowaniu medycznym.

INNOWACYJNE METODY TO NASZA SPECJALNOŚĆ.

A co, kiedy nasz pacjent potrzebuje recepty na lek przez nas przepisany? Nasz system umożliwia wystawianie recept elektronicznych. Jest to tak zwana                e-recepta. Możemy otrzymać ją drogą elektroniczną, co pozwoli nam zachować wszelkie bezpieczeństwo przed zarażeniem bądź rozwinięciem się choroby już posiadanej. Dzięki elektronicznej recepcie dla przychodni możesz podpisać dokument w sposób cyfrowy i przekazać pacjentowi wszelkie dane do jej zrealizowania w wybranym przez niego punkcie aptecznym. Ty oszczędzasz czas i zagrożenie zarażeniem, a pacjent możliwość swobodnego wyboru czasu realizacji recepty oraz możliwość pozostania w warunkach domowych, sprzyjających szybszemu powrotowi do zdrowia.

O zaletach e-recepty, jej funkcjonalności i łatwości w realizacji, porównując ją do recepty tradycyjnej, której choćby wykupienie niejednokrotnie stanowiło pewien poziom trudności, kilka słów tutaj.

JESTEŚ DLA NAS WAŻNY - BĄDŹ BEZPIECZNY.

Dzięki naszemu programowi do gabinetu lekarskiego PROASSIST zyskujesz spokój, możliwość wyboru i nie musisz rezygnować z pomocy żadnej z potrzebujących osób. Aktualna sytuacja zakażenia koronawirusem wywołuje niejednokrotnie wiele spekulacji na temat podjęcia działań godnych tej sytuacji. My, dając Ci wiele możliwości łatwego rozprawienia się z dylematami, wyciągamy do Ciebie pomocną dłoń, byś Ty mógł wyciągnąć swoją do, niestety, coraz większej liczby osób, które jej aktualnie potrzebują.
PROASSIST to Twój asystent numer 1 w tym trudnym dla Wszystkich okresie.

proassist logo

Zamów bezpłatne
połączenie w 5 minut!

Wybierz, z kim chcesz się skontaktować:

Edit Content
Dział sprzedaży dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.

Edit Content
Dział pomocy technicznej Proassist pracuje od poniedziałku do piatku w godzinach od 08:00 do 20:00

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.