Spis treści

Nowości w systemie Proassist! Inteligentny Głosowy Asystent AI, rozszerzenie funkcjonalności modułu EZWM i SMS do edycji wizyty

Najnowsza wersja systemu Proassist przynosi szereg istotnych aktualizacji, zaprojektowanych tak, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby lekarzy, rejestratorek i administratorów placówek medycznych. Wśród nowości szczególne miejsce zajmuje rozwój Inteligentnego Głosowego Asystenta AI, który rozpoznaje tylko głos specjalisty oraz rozszerzenie funkcjonalności modułu EZWM i SMS do edycji wizyty. Dodano również rozwiązania automatyzujące wiele procesów, które usprawniają codzienną pracę i ograniczają możliwość popełnienia błędów. Głosowy asystent AI jest dostępny bezpłatnie w wersji beta.
Nowości w systemie Proassist z asystentem głosowym AI, rozszerzonymi modułami EZWM i SMS.

Najnowsza wersja systemu Proassist przynosi szereg istotnych aktualizacji, zaprojektowanych tak, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby lekarzy, rejestratorek i administratorów placówek medycznych. Wśród nowości szczególne miejsce zajmuje rozwój Inteligentnego Głosowego Asystenta AI, który rozpoznaje tylko głos specjalisty oraz rozszerzenie funkcjonalności modułu EZWM i SMS do edycji wizyty. Dodano również rozwiązania automatyzujące wiele procesów, które usprawniają codzienną pracę i ograniczają możliwość popełnienia błędów. Głosowy asystent AI jest dostępny bezpłatnie w wersji beta.

System posłuszny tylko Tobie

W ustawieniach Inteligentnego Asystenta pojawiła się funkcja diaryzacji, która umożliwia systemowi rozpoznawanie głosu wyłącznie specjalisty. Aby skonfigurować ją poprawnie, konieczne jest nagranie próbki głosu.

Proces jest prosty – po uruchomieniu nagrywania, co zostaje potwierdzone zielonym komunikatem, należy przez około 30 sekund czytać na głos wyświetlony tekst w naturalnym tempie.

Po zakończeniu wystarczy zatrzymać nagrywanie, a system automatycznie prześle próbkę do weryfikacji. Następnie pojawi się informacja, czy konfiguracja diaryzacji przebiegła pomyślnie, wraz z datą i godziną nagrania. Jeśli z jakiegoś powodu próbka nie została zarejestrowana prawidłowo, zawsze można nagrać nową, aby mieć pewność, że Asystent będzie działał bezbłędnie.

Dzięki temu podczas wizyty można swobodnie dyktować komendy, np. „Hej Proassist, wystaw receptę”, a system automatycznie uzupełni odpowiednie dokumenty – od e-recept po e-skierowaniae-zwolnienia. Co ważne, pacjent nie jest nagrywany ani analizowany, więc nie ma potrzeby informowania go o rejestracji rozmowy. Nowa wersja głosowego asystenta oferuje również dodatkowe możliwości, takie jak dodawanie kilku leków jednocześnie czy wpisywanie szczegółowych informacji o refundacji, co jeszcze bardziej przyspiesza i upraszcza codzienną obsługę pacjentów. 

EZWM – rozszerzenie funkcjonalności modułu EZWM

Moduł Elektronicznych Zleceń Wyrobów Medycznych (EZWM) zyskał szereg usprawnień, które znacząco przyspieszają codzienną pracę lekarzy i personelu medycznego. Obecnie możliwe jest szybkie anulowanie wystawionego zlecenia poprzez kliknięcie czerwonej ikony kosza.

Następnie wyświetla się komunikat potwierdzający, że zlecenie zostało pomyślnie anulowane. Jest również dostępny wygodny podgląd aktualnego statusu w historii. Po kliknięciu przycisku „status NFZ: sprawdź” w systemie Proassist, wyświetla się komunikat z informacją o wyniku – pozytywnym lub negatywnym, to wszystko bez konieczności dodatkowego logowania do NFZ. Inna nowa funkcjonalność pozwala w jednym kroku nie tylko wystawić zlecenie, ale też automatycznie zapisać je w zaleceniach pacjenta. 

Ponadto system sam uzupełnia kod ICD-10, co eliminuje ryzyko pomyłek i oszczędza czas, a numer e-pin jest widoczny zarówno na wydruku, jak i w historii. Dodatkowo lekarze mogą korzystać z szablonów EZWM, dzięki którym często używane dane wypełniają się automatycznie, co sprawia, że obsługa zleceń staje się jeszcze szybsza i bardziej intuicyjna. Nazwę szablonu można ustawić dowolnie, według własnych preferencji.

Inne funkcjonalności

systemie pojawiła się również praktyczna funkcja, dzięki której pacjent automatycznie otrzyma SMS-a z informacją o zmianie terminu, szczegółów lub odwołaniu wizyty. Analogicznie, w zależności od wybranej opcji, mogą pojawić się następujące komunikaty: „Wybór terminu spowoduje usunięcie obecnie przypisanego”, „Czy na pewno chcesz zmienić datę wizyty?” oraz „Czy na pewno chcesz zmienić status?”. Wystarczy, że po edycji wizyty klikniesz przycisk „OK + SMS”, a wiadomość z daną informacją zostanie od razu wysłana. Placówka może zdecydować, którzy pracownicy mają dostęp do tej opcji – wystarczy zaznaczyć odpowiedni checkbox w ustawieniach użytkownika. 

Dodatkowo treść SMS-a można w pełni spersonalizować, dodając np. podziękowanie czy podpis. Widoczny jest również licznik znaków – w wiadomości można wysłać do 600 znaków. To proste, a jednocześnie niezwykle skuteczne rozwiązanie, które minimalizuje ryzyko nieporozumień i pomaga pacjentom łatwiej zapamiętać nowy termin.

Podsumowanie

Aktualizacja Proassist to kolejny krok w stronę jeszcze bardziej intuicyjnego i nowoczesnego narzędzia do obsługi gabinetów i placówek. Rozszerzone możliwości Inteligentnego Asystenta Głosowego, usprawnienia w module EZWM oraz nowa opcja SMS przy edycji wizyt sprawiają, że codzienna praca staje się prostsza, szybsza i mniej podatna na błędy. Dzięki tym zmianom lekarze, specjaliści i rejestratorki mogą skupić się na tym, co najważniejsze – opiece nad pacjentem – mając pewność, że system działa sprawnie i wspiera ich w każdym etapie obsługi wizyty.

Proassist to kompleksowy system, który dostarcza rozwiązań na wielu różnych etapach prowadzenia placówki medycznej. Został zaprojektowany nie tylko z myślą o dużych placówkach medycznych, ale także o indywidualnych specjalistach prowadzących jednoosobowe gabinety oraz małych i średnich placówkachOdkryj możliwości, jakie oferuje Proassist i usprawnij codzienną pracę w Twojej placówce. Skontaktuj się z nami i zacznij korzystać z nowych funkcji! Podziel się z nami swoją opinią — razem możemy tworzyć jeszcze lepsze i bardziej dopasowane do Twoich potrzeb rozwiązania.

Poprzedni

Lekarka w turkusowym uniformie rozmawia z pacjentką, temat podniesienia cen wizyt.

Jak poinformować pacjentów o podniesieniu ceny za wizytę?

Podnoszenie cen w gabinecie lekarskim to często trudna decyzja –
Logo PROASSIST z zielonym łukiem przy literze P i niebieskim trójkątem jako literą A.

Zamów bezpłatne
połączenie w 5 minut!

Jesteśmy gotowi, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Dział sprzedaży dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Proassist.